Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 1.11.2024 22:08:45
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 1.11.2024 22:09:43
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSA ÇAKIR
- E-posta: musayesevi@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : İŞLETME
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/musayesevi
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2012 - 2016
HOCA AHMET YESEVİ ULUSLARARASI TÜRK-KAZAK ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME ANABİLİM DALI/İŞLETME (DR)/
Tez Adı: Marka Farkındalığı Oluşturulması ve Tüketici Davranışları Yönetiminin Geliştirilmesi: Elektronik Tüketim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma.
Yüksek Lisans
2005 - 2007
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İŞLETME (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Küçük ve Orta Boy İşletmelerde Finansal Raporlama ve Kazakistan Örneği
Lisans
1996 - 2001
Kyrgyz State Institute of Physical Training
Beden Eğitimi Öğretmenliği
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Tüketicilerin Satın Alma İsteğinde Sosyal Pazarlama ve Ağızdan Ağıza İletişimin Rolü: Diyarbakır İlinde Bir Araştırma
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- FATİH CAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- YÖRESEL ÜRÜNLERİN BÖLGESEL KALKINMADA ETKİLERİ: SİİRT İLİ ÖRNEĞİ
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Ana Bilim Dalı
- HAYRETTİN KAYAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
ISL332 PERAKENDECİLİK,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL507 BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
ISL233 PAZARLAMA İLKELERİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL331 SATIŞ YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL321 ÜRETİM YÖNETİMİ-I,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL322 ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL430 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL429 E-TİCARET,2023-2024,Lisans (Türkçe)
ISL514 SATIŞ YÖNETİMİ,2023-2024,Yüksek Lisans (Türkçe)
ENF 101 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL 331 SATIŞ YÖNETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL332 PERAKENDECİLİK,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL 233 PAZARLAMA İLKELERİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL430 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL322 ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL 321 ÜRETİM YÖNETİMİ I,2022-2023,Lisans (Türkçe)
SH 101 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
ISL 430 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 331 SATIŞ YÖNETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 429 E-TİCARET,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 322 ÜRETİM YÖNETİMİ-II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 129 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 332 PERAKENDECİLİK,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 233 PAZARLAMA İLKELERİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 130 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL 234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ISL129 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ISL331 SATIŞ YÖNETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ISL107 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
INS 317 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ISL233 PAZARLAMA İLKELERİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
ISL429 E-TİCARET,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL233 PAZARLAMA İLKELERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL407 HİZMET PAZARLAMASI,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL309 SATIŞ YÖNETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL130 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ - II,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL107 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL 430 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ISL 331 SATIŞ YÖNETİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 304 BANKACILIK SİSTEMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 129 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 233 PAZARLAMA İLKELERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 306 YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 408 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 130 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ISL 129 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 304 BANKACILIK SİSTEMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
MAL 305 SERMAYE PİYASALARI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 130 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ-II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 306 YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 208 TURİZM İŞLETMECİLİĞİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 403 FİNANSAL YÖNETİM,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 233 PAZARLAMA İLKELERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 331 SATIŞ YÖNETİMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 234 PAZARLAMA YÖNETİMİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ISL 101 İŞLETME-I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 306 YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 208 TURİZM İŞLETMECİLİĞİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 304 BANKACILIK SİSTEMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 412 ULUSLARARASI FİNANS,2016-2017,Lisans (Türkçe)
MAL 305 SERMAYE PİYASALARI,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 403 FİNANSAL YÖNETİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ISL 107 BİİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Tüketicilerin Satın Alma Davranışları ile Reklam ve Tutundurma Harcamaları Arasındaki İlişkiyi Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Dergi Adı : Scientific Journal of Finance and Financial Law Studies
Cilt : 4
ISSN : 2822- 3179
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : E-TİCARET DENEYİMİNE İLİŞKİN DEĞER ALGISI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÖRNEĞİ
Dergi Adı : Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2564-6931
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Marka Boyutuyla Taklit ve Sahtecilik Faaliyetlerine Karşı Alınması Gereken Önlemler: Pazarlama ve Finans Perspektifinde Marka Değerinin Küresel Ekonomi Üzerindeki Etkileri
Dergi Adı : Akademik İzdüşüm Dergisi
Cilt : 7
ISSN : 2547-9725
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : PAZARLAMADA DÖNÜŞÜMÜN LOKOMOTİFİ “DİJİTALLEŞME”: DEĞİŞEN MÜŞTERİ TALEPLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Dergi Adı : Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 2148-029X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Pazarlama İletişimi Bağlamında Reklam Bileşeni ve Reklam Maliyetlerinin Muhasebeleştirilmesi
Dergi Adı : Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 1694-7215
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Pazarlamada Satış Geliştirmenin Bir Unsuru Olarak Hediye Çekleri ve Muhasebe Uygulamaları
Dergi Adı : Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1307-5063
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : YÖRESEL ÜRÜNLERDE SATIN ALMAYI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA ÇALIŞMASI: SİİRT İLİ ÖRNEĞİ
Dergi Adı : Kars Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-4289
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : İNTERNET PERAKENDECİLİĞİNİN İNOVATİF ODAKLI GİRİŞİMCİLİĞE ETKİLERİ
Dergi Adı : C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1303-1279
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Tüketicilerin Sosyal Medyada Markalı Ürün Tercihlerinin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Dergi Adı : İKTİSADİ YENİLİK DERGİSİ
Cilt : 4
ISSN : 2687-4695
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : YEŞİL ÜRÜN GRUPLARI ÇERÇEVESİNDE MARKA VE MARKALAMA KARARLARI
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : BRAND MANAGEMENT AND BRAND IDENTITY PERSPECTIVES IN BUSINESS ENTERPRISES
Dergi Adı : Turan University Scientific Journal
Cilt : 66
ISSN : 1562-2959
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Determination of Brand Awareness in Kazakhstan and Kyrgyzstan.
Dergi Adı : World Applied Sciences Journal
Cilt : 26
ISSN : 1818-4952
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : БРЕНД- СТРАТЕГИЯ КАК ОСНОВА ПОВЫШЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ КАЗАХСТАНСКОЙ ПРОДУКЦИИ
Dergi Adı : Проблемы Агрорынка
Cilt : 117
ISSN : 1817-728
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : THE KAZAKHSTAN IN THE PROCESS OF INTEGRATION INTO THE GLOBAL ECONOMY AND CULTURAL FACTORS OF CREATING BRAND AWARENESS
Dergi Adı : 88 PART B. SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES INTERNATIONAL JOURNAL of ACADEMIC RESEARCH
Cilt : 4
ISSN : 2075-4124
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Marka Bilgisi, Marka İlişkileri ve Kültürün Tüketici Davranışları Üzerine Etkisi
Dergi Adı : SCİENTİFİC WOLD OF KAZAKHSTAN
Cilt : 46
ISSN : 1815-9486
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : 23 NO’LU KAZAK MUHASEBE STANDARDI: KÜÇÜK VE ORTA BOY İŞLETMELERDE RAPORLAMA
Dergi Adı : Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1694-7215
Yayın Tarihi : 2009
Bildiri Adı : Covid-19 ve Sonrası Süreçte Değişen Paradigma: B2C Dijital Pazarlama Stratejisi ve Çözümleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.08.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.08.2021
Basım Tarihi :22.08.2021
Bildiri Adı : YENİ ÜRÜNLERDE MARKA SEÇİMİ VE MARKALAMA STRATEJİSİNİN BELİRLENME SÜRECİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.06.2019
Basım Tarihi :16.07.2019
Bildiri Adı : YENİ NESİL PAZARLAMADA WEB SİTELERİNİN ETKİN KULLANIMI VE MALİYETLERİNİN MUHASEBELEŞTİRİLMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ASLAN Tunay,ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :27.04.2019
Basım Tarihi :20.06.2019
Bildiri Adı : ҚАЗАҚСТАНДА ЭЛЕКТРОНДЫ ТАУАРЛАР БРЕНДІНІҢ ТАНЫМАЛДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Serikbay İdris,ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.03.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.03.2019
Basım Tarihi :20.03.2019
Bildiri Adı : Geçiş Ekonomilerinde Marka Farkındalığı ve Yüksek Kalite İlişkisi Bağlamında Kültürel Faktörler
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.09.2018
Basım Tarihi :20.11.2018
Bildiri Adı : An overview for the brand creating strategy
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.02.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.02.2015
Basım Tarihi :09.05.2015
Bildiri Adı : KÜRESELLEŞME SÜRECİNDEKİ ÜLKELERDE MARKA STRATEJİSİ OLUŞTURULMASI
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇAKIR MUSA,KÜÇÜKTOPUZLU KADİR FAİK,Dağdelen Osman
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.06.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.06.2013
Basım Tarihi :13.08.2013
Bildiri Adı : Kazakistan’da Turizmin Gelişmesini Etkileyen Faktörlerin Analizi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KÜÇÜKTOPUZLU KADİR FAİK, ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Turizm
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :11.10.2012
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 12
Kitap Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI-VI Güncel Akademik Çalışmalar
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : EĞİTİM YAYINEVİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6658-78-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : PAZARLAMA ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR -I
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama
Yayın Evi : EĞİTİM YAYINEVİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6251-08-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : DEĞİŞEN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI (Yenilikçi Pazarlama Stratejileri, Karar Verme ve Satın Alma)
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Tüketici Davranışları
Yayın Evi : EĞİTİM YAYINEVİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6251-51-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : ТҰТЫНУШЫҒА БАҒДАРЛЫ БРЕНДИНГ СТРАТЕГИЯСЫ
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Ekin Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6460-29-4
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : SOSYAL BİLİMLERDE TEKNOLOJİ KULLANIMI Multi Disipliner ve İnovatif Yaklaşımlar.
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Ekin Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8235-84-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : EKONOMİK BÜYÜME VE VERİMLİLİK POLİTİKALARI – İşletmeler – Finansal Kurumlar – Farklı Alanlar Tüm Boyutlarıyla Güncel Yaklaşımlar ve Durum Analizleri
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8341-18-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : COVID-19 SONRASI DÜNYADA EKONOMİ, RADİKALLEŞME VE TERÖR
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Nobel Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7492-82-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Multidisipliner Yaklaşımla Hile Riski: Farklı Teoriler, Farkındalık ve Önlem Analizleri
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7530-53-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLERDE DİJİTALLEŞME
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7915-09-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : EĞİTİM VE SOSYAL YÖNLERİYLEDEĞİŞİM ÇAĞI: YENİLİKÇİ VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Beşeri ve İktisadi coğrafya
Yayın Evi : Astana Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7890-53-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : İKTİSADİ VE SOSYAL YÖNLERİYLE İNOVASYON
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : İksad Publishing House
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-7695-03-1
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019
Kitap Adı : KÜRESELLEŞMENİN SOSYOEKONOMİK BOYUTLARI
Yazar Adı : ÇAKIR MUSA
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Yayın Evi : Gazi Kitabevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-344-960-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2019
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Yayın Adı : EĞİTİM VE SOSYAL YÖNLERİYLE DEĞİŞİM ÇAĞI: YENİLİKÇİ VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: İlahiyat Temel Alanı>Din Eğitimi>Din Eğitimi,Eğitim
Başlama Tarihi :20.10.2020
Bitiş Tarihi :21.10.2020
Yayın Adı : EKONOMİK BÜYÜME VE VERİMLİLİK POLİTİKALARI – İşletmeler – Finansal Kurumlar – Farklı Alanlar Tüm Boyutlarıyla Güncel Yaklaşımlar ve Durum Analizleri
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :15.06.2022
Bitiş Tarihi :30.06.2022
Yayın Adı : Multidisipliner Yaklaşımla Hile Riski: Farklı Teoriler, Farkındalık ve Önlem Analizleri
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama
Başlama Tarihi :10.08.2021
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : İKTİSADİ VE SOSYAL YÖNLERİYLE İNOVASYON
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Pazarlama Araştırmaları
Güncelleme Tarihi : 2018-01-08 14:56:14