YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.11.2024 00:24:00
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 25.10.2024 20:21:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 05:01:25

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ MUHAMMED FATİH GÖKMEN




  • E-posta: muhammedfatih56@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2014 - 2018

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: ---

Yüksek Lisans

2012 - 2018

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: ---

Yüksek Lisans

2011 - 2017

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SİNEMA VE TELEVİZYON (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: ---

Yüksek Lisans

2013 - 2014

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Teacher candidates' attitudes towards compulsory English courses: The case of a Turkish university freshman students

Lisans

2005 - 2010

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Yabancı Dil Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2015 - 2020
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU /

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2010 - 2015
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
REKTÖRLÜK /

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2020 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
English Language Teachers' Anxiety Regarding the Integration of Artificial Intelligence in Education
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET MESUT AKYOL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Dersler

VERİLEN DERSLER

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)

ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)

TÜMLEŞİK DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ,2023-2024,Lisans (İngilizce)

İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)

Dinleme ve Sesletim 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)

YÜKSEK LİSANS TEZ HAZIRLIK,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)

SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2023-2024,Lisans (İngilizce)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)

DİL BECERİLERİ ÖĞRETİMİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)

DİLBİLİMİ 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)

Dünya İngilizceleri ve Kültür,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Kitle İletişiminde İngilizce,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 2,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Sözlü İletişim Becerileri 2,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretim Programları,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Pragmatics,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Sözlü İletişim Becerileri,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Hazrılık Main Course,2021-2022,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretim programları,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Listening and Pronunciation,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Speaking Skills,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Linguistics,2020-2021,Lisans (İngilizce)

Çeviride özel konular: Teknoloji,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Dil Bilimi,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Dil Bilgisi,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Altyazı ve dublaj çevirisi,2019-2020,Lisans (İngilizce)

Writing (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

dijital okur yazarlık (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (Türkçe)

Reading (Bahar dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Maincourse (Güz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Writing (Güz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Dil Bilgisi (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Reading (Güz Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Maincouse (Güz Dönemi),2018-2019,Önlisans (İngilizce)

Listening Speaking (GÜz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

Çocuklara İngilizce Öğretimi (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)

İNGİLİZCE,2015-2016,Lisans (İngilizce)

İNGİLİZCE,2014-2015,Lisans (İngilizce)

ingilizce ,2013-2014,Lisans (İngilizce)

ingilizce ,2012-2013,Lisans (İngilizce)

ingilizce ,2011-2012,Lisans (İngilizce)

ingilizce,2010-2011,Önlisans (İngilizce)

ingilizce ,2010-2011,Lisans (İngilizce)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 9

Makale Adı : The Effects of Cornell Note-taking Method on High School Students’ Listening Skill

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH,Akyol Mehmet Mesut,Sevinç Kevser
Dergi Adı : Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Enhancing English Conversational Skills in Dogme ELT Approach: A Self-Regulation Perspective

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : Journal of Language Education and Research
Cilt : 10
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : A review of "Language, Media and Culture: The Key Concepts"

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : THE READING MATRIX
Cilt : 24
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : A Review of "What English Language Teachers Need to Know"

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : The Reading Matrix: An International Online Journal
Cilt : 23
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Deschooling ELT with post-method pedagogy in a digital era and pandemic state

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : Futuristic Implementations of Research in Education (FIRE)
Cilt : 4
ISSN : 2717-7734
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Metacognitive Listening Instruction: Is It Effective in Enhancing Listening Skills and Metacognitive Awareness?

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
Cilt : 17
ISSN : 1307–4733
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : A Review of "The Study of Language"

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : The Reading Matrix:An International Online Journal
Cilt : 22
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : The Role of Extensive Listening in Raising Students’ Metacognitive Awareness of Listening Skill

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : ELT Research Journal
Cilt : 10
ISSN : 2146-9814
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Student teachers’ attitudes towards the compulsory English courses at the Turkish universities

Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Dergi Adı : Journal of Language and Linguistic Studies
Cilt : 15
ISSN : 1305-578X
Yayın Tarihi : 2019
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 6

Bildiri Adı : Developing Listening Comprehension in English Language Teaching: Insights From a Needs Analysis Study

Etkinlik Adı : The European Conference on Language Learning 2024
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İngiliz Dili Eğitimi>Listening Comprehension,Needs Analysis,extensive listening,intensive listening
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.07.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.07.2024
Basım Tarihi :25.09.2024

Bildiri Adı : The Preferences of ELT Pre-service Teachers Regarding Conventional Language Teaching Approaches

Etkinlik Adı : 9th International KTUDELL Conference: Language, Literature and Translation
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Temel Alan>>Conventional language teaching approaches,teacher candidates’ preferences, content analysis
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2023
Basım Tarihi :25.12.2023

Bildiri Adı : An examination of an ELT coursebook on the basis of 21st century issues

Etkinlik Adı : 2nd International Symposium on Social Justice in ELT: "Promoting Social Issues in Language Education”
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>Global issues,textbooks,Global education
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2022
Basım Tarihi :01.12.2022

Bildiri Adı : Teacher Candidates’xx Attitudes towards Compulsory English Course at the Universities

Etkinlik Adı : 5th International Conference on Language, Education, and Innovation 2016
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2016
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : The impact of four motivational strategies on the excitement of language learners

Etkinlik Adı : The Self in Language Learning
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2015
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Triadic Concepts for ELT Teachers’ Professional Self-Development

Etkinlik Adı : 1st Symposium on Language Education and Research
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>English Language Teaching,English Language Teacher Education,Teacher cognition,Reflective Teaching,Teacher Research
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.02.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 3

Kitap Adı : Handbook of Research on Teacher and Student Perspectives on the Digital Turn in Education

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>foreign language listening skill,listening strategies,extensive listening,listening micro-skills,technological innovations in listening
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781668444467
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : TESOL in the 21st Century: Challenges and Opportunities

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH, TAKKAÇ MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>traditional methods,post-modern education,post-method pedagogy
Yayın Evi : Peter Lang
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-82825-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020

Kitap Adı : POST-METHOD PEDAGOGIES FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING: EMERGING RESEARCH AND OPPORTUNITIES

Kitap Türü : Bilimsel Kitap
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :>
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-7296-26-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: IATEFL

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2015
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Yabancı Dil Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
İngilizce



Güncelleme Tarihi : 2023-05-02 19:10:33

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!