Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 25.10.2024 20:21:34
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 05:01:25
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUHAMMED FATİH GÖKMEN
- E-posta: muhammedfatih56@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ABD
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/muhammedfatih56
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 - 2018
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZCE EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: ---
Yüksek Lisans
2012 - 2018
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: ---
Yüksek Lisans
2011 - 2017
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SİNEMA VE TELEVİZYON (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: ---
Yüksek Lisans
2013 - 2014
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Teacher candidates' attitudes towards compulsory English courses: The case of a Turkish university freshman students
Lisans
2005 - 2010
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2015 - 2020
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU /
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2010 - 2015
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- REKTÖRLÜK /
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2020 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- English Language Teachers' Anxiety Regarding the Integration of Artificial Intelligence in Education
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET MESUT AKYOL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
Dersler
VERİLEN DERSLER
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)
ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)
TÜMLEŞİK DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ,2023-2024,Lisans (İngilizce)
İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Dinleme ve Sesletim 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)
YÜKSEK LİSANS TEZ HAZIRLIK,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
SINIF İÇİ ÖĞRENMELERİN DEĞERLENDİRİLMESİ,2023-2024,Lisans (İngilizce)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
DİL BECERİLERİ ÖĞRETİMİ,2023-2024,Yüksek Lisans (İngilizce)
DİLBİLİMİ 1,2023-2024,Lisans (İngilizce)
Dünya İngilizceleri ve Kültür,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Kitle İletişiminde İngilizce,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi 2,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Sözcük Bilgisi Öğretimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sözlü İletişim Becerileri 2,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Öğretim Programları,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Pragmatics,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Sözlü İletişim Becerileri,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Hazrılık Main Course,2021-2022,Lisans (İngilizce)
İngilizce Öğretim programları,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Listening and Pronunciation,2020-2021,Lisans (İngilizce)
Speaking Skills,2020-2021,Lisans (İngilizce)
Linguistics,2020-2021,Lisans (İngilizce)
Çeviride özel konular: Teknoloji,2019-2020,Lisans (İngilizce)
Dil Bilimi,2019-2020,Lisans (İngilizce)
Dil Bilgisi,2019-2020,Lisans (İngilizce)
Altyazı ve dublaj çevirisi,2019-2020,Lisans (İngilizce)
Writing (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
dijital okur yazarlık (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (Türkçe)
Reading (Bahar dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Maincourse (Güz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Writing (Güz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Dil Bilgisi (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Reading (Güz Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Maincouse (Güz Dönemi),2018-2019,Önlisans (İngilizce)
Listening Speaking (GÜz dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
Çocuklara İngilizce Öğretimi (Bahar Dönemi),2018-2019,Lisans (İngilizce)
İNGİLİZCE,2015-2016,Lisans (İngilizce)
İNGİLİZCE,2014-2015,Lisans (İngilizce)
ingilizce ,2013-2014,Lisans (İngilizce)
ingilizce ,2012-2013,Lisans (İngilizce)
ingilizce ,2011-2012,Lisans (İngilizce)
ingilizce,2010-2011,Önlisans (İngilizce)
ingilizce ,2010-2011,Lisans (İngilizce)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : The Effects of Cornell Note-taking Method on High School Students’ Listening Skill
Dergi Adı : Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Enhancing English Conversational Skills in Dogme ELT Approach: A Self-Regulation Perspective
Dergi Adı : Journal of Language Education and Research
Cilt : 10
ISSN : 2149-5602
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A review of "Language, Media and Culture: The Key Concepts"
Dergi Adı : THE READING MATRIX
Cilt : 24
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : A Review of "What English Language Teachers Need to Know"
Dergi Adı : The Reading Matrix: An International Online Journal
Cilt : 23
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Deschooling ELT with post-method pedagogy in a digital era and pandemic state
Dergi Adı : Futuristic Implementations of Research in Education (FIRE)
Cilt : 4
ISSN : 2717-7734
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Metacognitive Listening Instruction: Is It Effective in Enhancing Listening Skills and Metacognitive Awareness?
Dergi Adı : Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
Cilt : 17
ISSN : 1307–4733
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : A Review of "The Study of Language"
Dergi Adı : The Reading Matrix:An International Online Journal
Cilt : 22
ISSN : 1533-242X
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Role of Extensive Listening in Raising Students’ Metacognitive Awareness of Listening Skill
Dergi Adı : ELT Research Journal
Cilt : 10
ISSN : 2146-9814
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Student teachers’ attitudes towards the compulsory English courses at the Turkish universities
Dergi Adı : Journal of Language and Linguistic Studies
Cilt : 15
ISSN : 1305-578X
Yayın Tarihi : 2019
Bildiri Adı : Developing Listening Comprehension in English Language Teaching: Insights From a Needs Analysis Study
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İngiliz Dili Eğitimi>Listening Comprehension,Needs Analysis,extensive listening,intensive listening
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.07.2024
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.07.2024
Basım Tarihi :25.09.2024
Bildiri Adı : The Preferences of ELT Pre-service Teachers Regarding Conventional Language Teaching Approaches
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Temel Alan>>Conventional language teaching approaches,teacher candidates’ preferences, content analysis
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2023
Basım Tarihi :25.12.2023
Bildiri Adı : An examination of an ELT coursebook on the basis of 21st century issues
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>Global issues,textbooks,Global education
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.10.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2022
Basım Tarihi :01.12.2022
Bildiri Adı : Teacher Candidates’xx Attitudes towards Compulsory English Course at the Universities
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.05.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : The impact of four motivational strategies on the excitement of language learners
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2015
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Triadic Concepts for ELT Teachers’ Professional Self-Development
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>English Language Teaching,English Language Teacher Education,Teacher cognition,Reflective Teaching,Teacher Research
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.02.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 3
Kitap Adı : Handbook of Research on Teacher and Student Perspectives on the Digital Turn in Education
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>foreign language listening skill,listening strategies,extensive listening,listening micro-skills,technological innovations in listening
Yayın Evi : IGI Global
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :9781668444467
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022
Kitap Adı : TESOL in the 21st Century: Challenges and Opportunities
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH, TAKKAÇ MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>traditional methods,post-modern education,post-method pedagogy
Yayın Evi : Peter Lang
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-3-631-82825-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : POST-METHOD PEDAGOGIES FOR ENGLISH LANGUAGE TEACHING: EMERGING RESEARCH AND OPPORTUNITIES
Yazar Adı : GÖKMEN MUHAMMED FATİH
Alan Bilgisi :>
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-7296-26-7
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: IATEFL
Başlama Tarihi :2015
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İngilizce
Güncelleme Tarihi : 2023-05-02 19:10:33