Kişisel Bilgiler
DOÇ. HALİL COŞKUN ÇELİK
- E-posta: hcoskun.celik@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/hcoskun.celik
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
1999 - 2004
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOİSTATİSTİK (DR)/
Tez Adı: Çok değişkenli istatistiksel yöntemlerden kümeleme yöntemi ve kronik sigara içiciler üzerine bir uygulama
Yüksek Lisans
1995 - 1997
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: İstatistiksel uygulamalarda kovaryans analizi ve hipertansif, sağlıklı gebe kadınlarda yaş, ortalamaya artelyel basınç değişkenlerinin değerlendirilmesi
Lisans
1990 - 1994
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
FEN FAKÜLTESİ/MATEMATİK BÖLÜMÜ/MATEMATİK PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2020 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 1998 - 2007
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2016 - 2020
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2007 - 2016
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
- 2015 - 2015
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2016 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2009 - 2011
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Komisyon Üyeliği
- 2021 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Değerlendirme Komisyon
- 2018 - 2018
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2020 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Etik Kurul Üyeliği
- 2017 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2007 - 2016
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2020 - 2023
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Değrlendirme Komisyonu Üyesi
- 2019 - 2019
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejileri, Öğrenme Stilleri, Matematik Kaygıları ve Başarıları Arasındaki İlişki
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ÖZGE GÜNER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi, matematik tutumu ve matematik kaygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ELİF GÖRÜ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik öz-yeterlik algısı, motivasyon ve problem çözme başarısı üzerine etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NAZİK YILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Algıları, Kaygıları ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- AYŞEGÜL ALTUNKUM AKINAY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- GEOGEBRA DESTEKLİ ÖĞRETİMİN PROBLEM ÇÖZME TUTUMU, PROBLEM KURMA ÖZ-YETERLİK VE MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖZGE CENGİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik çalışma stratejileri, matematik tutumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ADNAN AYDIN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Türkiye'de 5e öğrenme modelinin matematik başarısına etkisi üzerine bir meta-analiz çalışması
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET FATİH ÇELAPKULU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıkları ve problem kurma öz-yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Ana Bilim Dalı
- İSMAİL ARSLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- 5E öğrenme modeline dayalı öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına ve matematiksel düşünme becerisine etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MEHMET ŞİRİN KURT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Çoklu Zekâ Kuramına dayalı eğitimin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik başarıları, tutumları ve bilgilerinin kalıcılığı üzerindeki etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Ana Bilim Dalı
- LOKMAN İRMAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
Dersler
VERİLEN DERSLER
İstatistik,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematikte Problem Çözme,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Nicel Veri Analizi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Ders Kitabı İncelemesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Nicel Veri Analizi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Biyoistatistik,2020-2021,Önlisans (Türkçe)
İstatistik,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematikte Ölçek Geliştirme ve Değerlendirme,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Öz-Düzenleme,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Origami ile Matematik,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematikte Proje Geliştirme ve Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık I,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Veri Çözümleme Yöntemleri 1,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Sınav Hazırlama Süreci,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretim Programlarının İncelenmesi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Temel İstatistik,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitimi Araştırmaları I,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Proje Geliştirme,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık II,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Semineri,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğtim Araştırmaları I,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Semineri,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık II,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Veri Çözümleme Yöntemleri I,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretim Semineri,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık I,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Temel İstatistik,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitiminde Araştırma Yöntemleri II,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alanı Dersi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Semineri,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Matematik Eğitim Araştırmaları I,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Matematikte Proje Geliştirme,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Veri Çözümleme Yöntemleri I,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Temel İstatistik,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Genel Matematik I,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretim Semineri,2015-2016,Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Veri Çözümleme Yöntemleri I,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
İstatistik ve Olasılık II,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Uygulamalı Matematiksel İstatistik I,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzaktan Eğitimin Temelleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Matematikte Proje Geliştirme ve Yönetimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Matematik Öğretim Semineri,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Bilimsel araştırma yöntemleri ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Üstbiliş Öğrenme Stratejileri, İstatistik Kaygısı ve Başarı Arasındaki İlişki: Bir Lisans İstatistik Dersi Örneği
Dergi Adı : Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1303-0493
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Effect of 5E Learning Model on Students’ Mathematics Achievement in Turkey: A Meta-Analysis Study
Dergi Adı : Ege Egitim Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Yabancı Uyruklu Öğretmen Adaylarının Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Siirt Üniversitesi Örneği
Dergi Adı : Afyon Kocatepe Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 25
ISSN : 1302-1265
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The Investigation of Mathematical Metacognition and Problem-Posing Self-Efficacy of Students According to Some Variables
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Prediction of mathematics achievement: The role of mathematical metacognition and problem-posing self-efficacy
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 35
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Investigation of Changes in Nutrition/Eating Habits and Physical Activity Status of Nursing Students in the COVID-19 Period and Determination of Vaccination Status
Dergi Adı : Gumushane University
Cilt : 11
ISSN : 21463554
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Examining Problem-Solving and Problem-Posing Skills of Pre-Service Mathematics Teachers: A Qualitative Study
Dergi Adı : Education Quarterly Reviews
Cilt : 4
ISSN : 2621-5799
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Ortaokul matematik öğretmenlerinin eğitimde kullanılan oyunların kültür, eğitim ve ilişkilendirme açısından görüşlerinin incelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Mathematical Problem-Solving Process: Negative Mental Behaviours Displayed by Pre-Service Mathematics Teachers
Dergi Adı : MANAS Journal of Social Studies - MJSS
Cilt : 10
ISSN : 1694-7215
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin matematiksel modelleme öğretim yeterliklerinin geliştirilmesi: Bir öğretim deneyi
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Çoklu zekâ temelli eğitimin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ve matematiğe yönelik tutumları üzerindeki etkisi
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 9
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Examination of Middle School 8th Grade Students' Problem Solving Attitudes in terms of Various Variables
Dergi Adı : The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Examination of Pre-Service Mathematics Teachers’ Opinions about Problem Solving and Reasoning According to their Mathematical Thinking Levels
Dergi Adı : Turkish Online Journal ofEducational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The effect of modelling, collaborative and game-based learning on the geometry success of third-grade students
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 25
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Akıl Yürütme ve Problem Çözme Becerilerine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 153
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : What is the Predictive Power of Visual Mathematics Literacy Perception and Its Sub-dimensions for Geometry Success?
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 19
ISSN : 1302597X
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Investigating the visual mathematics literacy self-efficacy (VMLSE) perceptions of eighth grade students and their views on this ıssue
Dergi Adı : International Journal of Educational Methodology
Cilt : 5
ISSN : 2469-9632
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Matematik Öğretiminde Materyal Kullanımının Matematiksel Düşünme Becerisi ve Kavram Yanılgıları Üzerindeki Rolü
Dergi Adı : İlköğretim Online
Cilt : 18
ISSN : 1305-3515
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : What Do Pre-Service Mathematics Teachers Think about ContextBased Learning? A Qualitative Study
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 7
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Investigating attitudes of prospective mathematics teachers towards the use of mobile learning at a higher learning institution
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2332-3213
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : The Impact of Project-Based Learning on Achievement and Student Views: The Case of AutoCAD Programming Course
Dergi Adı : Journal of Education and Learning
Cilt : 7
ISSN : 1927-5269
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Assessment of student achievement and views on the impact of instruction with visualization of identities in (axb)n form in mathematics
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 2148-239X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Matematik Öğretmen Adaylarında Sigara İçme Alışkanlıklarına İlişkin Kümelenme Eğilimlerinin Matematik Başarısını Yordama Gücü
Dergi Adı : Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : The effects of activity based Learning on sixth grade students’ achievement and attitudes towards mathematics activities
Dergi Adı : Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Cilt : 14
ISSN : 1305-8215
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Development of symbolic mathematics language literacy perception scale for junior high school students and analysis of literacy perceptions based on certain variables
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 51
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Matematik öğretmeni adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin bazı değişkenler açısından karşılaştırılması
Dergi Adı : Turkish Studies Educational Sciences
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Mathematical modelling research in Turkey: A content analysis study
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 12
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve ÖğelerineGöre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri
Dergi Adı : Dicle University Journal of Ziya Gökalp Education Faculty
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Examination of the relationship between internet attitudes and internet addictions of 13 18 year old students: The case of Kahramanmaraş
Dergi Adı : TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 15
ISSN : 21467242
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Development of Visual Mathematics Literacy Scale for Elementary Education Mathematics Teacher Candidates
Dergi Adı : US-China Education Review A
Cilt : 6
ISSN : 2161623X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Attitude scale of statistics development reliability and validity studies
Dergi Adı : International Journal of Current Research (IJCR)
Cilt : 8
ISSN : 0975-833X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Facebook Use Oriented Attitude Scale: Development,Reliability and Validity Study
Dergi Adı : Paripex Indian Journl of Research
Cilt : 5
ISSN : 2250-1991
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı veMatematiğe Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stilleri Açısındanİncelenmesi
Dergi Adı : Dicle University Journal of Ziya Gökalp Education Faculty
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : A review of studies on academic success in blended learning approach in Turkey A content analysis study
Dergi Adı : Global Journal For Research Analysis
Cilt : 5
ISSN : 22778160
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The evaluation of theses prepared on project based learning in Turkey: A content analysis study
Dergi Adı : Journal of Educational Sciences Research
Cilt : 6
ISSN : 21465266
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Effects of computer course on computer self efficacy computer attitudes and achievements of young individuals in Siirt Turkey
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 10
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : İlköğretim 7 sınıf öğrencilerinin Olasılık ve İstatistik ünitesini öğrenmeleri üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi
Dergi Adı : Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2146-5975
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Examining the secondary and high school students attitudes towards internet use according to different variables
Dergi Adı : e-Journal of New World Sciences Academy
Cilt : 7
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Development of a scale to measure teacher candidates attitudes toward research
Dergi Adı : Journal of Educational Sciences Research
Cilt : 2
ISSN : 2146-5266
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Technology acceptance in education a study of pre service teachers in Turkey
Dergi Adı : TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 11
ISSN : 2146-6521
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : İşsiz gençlerin bilgisayar öz yeterlik algılarının çesitli degiskenler açısından karşılaştırılması
Dergi Adı : Uşak Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1308-738X
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Lise öğrencilerinin matematik ve bilgisayar tutumlarının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1301-0085
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının kümeleme analizi ile belirlenmesi Siirt Eğitim Fakültesi Örneği
Dergi Adı : Marmara Coğrafya Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1303-2429
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı : Kronik hemodiyaliz hastalarının depresyon ve anksiyete düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Dergi Adı : Fırat Tıp Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1300-9818
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : İlköğretim öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarının kümeleme analizi
Dergi Adı : Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1303-8451
Yayın Tarihi : 2007
Makale Adı : Coğrafya eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin dersin hedeflerine ulaşma düzeyine etkisi
Dergi Adı : Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1302-3241
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Öğretmenler için bilgisayar tutum ölçeğinin güvenirlik ve geçerlik çalışması
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 1
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2006
Makale Adı : Sağlık personellerinde kronik sigara içme alışkanlığı olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin kümeleme analizi cluster analysis
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Cilt : 32
ISSN : 1300-2945
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Dergi Adı : Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2005
Makale Adı : Kronik sigara içme alışkanlığı olan üniversite öğrencilerinin tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi çözümlemesi
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1300-1744
Yayın Tarihi : 2004
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistik kaygı ve akademik öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞARAN NUREDDİN, ÇELİK HALİL COŞKUN, ERDOĞAN AYŞE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.06.2022
Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ARSLAN İSMAİL, ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021
Bildiri Adı : 5E öğrenme modeline dayalı öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına ve matematiksel düşünme becerisine etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KURT ŞİRİN, ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021
Bildiri Adı : Matematik başarısının yordanması: Matematiksel üstbiliş ve problem kurma öz-yeterliğinin rolü
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN, ARSLAN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021
Bildiri Adı : Examining middle school 8th grade students' problem solving attitudes in terms of various variables
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK EYLEM, ÇELİK HALİL COŞKUN, ÖZDEMİR FURKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :03.09.2021
Bildiri Adı : Examination of pre-service mathematics teachers’ opinions about reasoning and problem solving according to their mathematical thinking levels
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR FURKAN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.09.2020
Basım Tarihi :02.09.2020
Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel problem çözme inançları ve akademik başarılarının incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,OBAY MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :31.10.2019
Bildiri Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin, modelleme, işbirlikli ve oyun tabanlı öğrenmeye dayalı geometri etkinlikleri hakkındaki görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :13.10.2018
Bildiri Adı : Modelleme, işbirlikli ve oyun tabanlı öğrenme etkinliklerinin ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin geometri başarısına etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :22.09.2018
Bildiri Adı : Görsel matematik okuryazarlığı algı ölçeğinin geliştirilmesi ve ilgili okuryazarlık algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :22.09.2018
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,AKIN MUHAMMET FAYSAL,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.07.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.07.2018
Basım Tarihi :16.07.2018
Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerine yönelik sembolik matematik dil okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018
Bildiri Adı : Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının STEM tutumlarına etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018
Bildiri Adı : FeTeMM uygulamalarının, öğretmen adaylarının farkındalık düzeylerine etkisi ve farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAYAMA Saffet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018
Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAYAMA Saffet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018
Bildiri Adı : Teaching identities of (axb)n with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design principles and electives
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,AKIN MUHAMMED FAYSAL,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017
Bildiri Adı : The investigation of (ax b)n identity through Join Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to views of students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKIN MUHAMMED FAYSAL,İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017
Bildiri Adı : The effectiveness of CAD programming education based on project based learning: An investigation of student views in this knowledge
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ERTAŞ HAYDAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017
Bildiri Adı : Examination of visual math literacy self-efficacy perceptions of middle school students in terms of various variables
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIZILTOPRAK MEHMET,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017
Bildiri Adı : Visual math literacy in the lower dimensions what is the strength to the procedure of its success of geometry?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017
Bildiri Adı : Analysis of attitudes about mobile learning of prospective teacher of mathematics in terms of various variables
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CEZLAN ARZU,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017
Bildiri Adı : Geometric visualization of binomial expansions of algebraic expressions in the form of ax b n
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ERBAŞ AYHAN KÜRŞAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016
Bildiri Adı : The effect of constructivist learning approach in mathematics assessment field to academic achievement and academic self perception
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,POÇAN SERDAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.01.2016
Basım Tarihi :22.12.2016
Bildiri Adı : The effect of a blended learning method on academic success and problem solving skills
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,ÇELİK EYLEM,İLHAN GÜLAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2016
Basım Tarihi :22.12.2016
Bildiri Adı : Math and visual mathematical literacy: A compilation study
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,POÇAN SERDAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016
Bildiri Adı : The effects of using geometric figures in modelling identities in the form of ax b n on the success and opinions of students of vocational schools of higher education
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ERBAŞ AYHAN KÜRŞAT,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016
Bildiri Adı : Tendency of studies in mathematics literacy field: A content analysis study
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,KARAYAMA SAFFET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :21.10.2016
Bildiri Adı : The investigation of university students epistemological belief subdimensions regarding to some variables
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ASLAN ALPER,İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ÖMÜR ESRA HAFİZA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :21.10.2016
Bildiri Adı : Problem solving skills in mathematics attitude scale Development study
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :18.08.2016
Bildiri Adı : Investigation of attitude towards scientific research of university students
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,ASLAN ALPER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.12.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.12.2015
Basım Tarihi :31.12.2015
Bildiri Adı : Proje tabanlı öğrenme yaklaşımını temel alan çalışmaların değerlendirilmesi Türkiye örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :21.08.2014
Bildiri Adı : Investigation of the learning styles of elementary school mathematics teacher candidates in terms of their attitudes towards mathematics and academic achievement
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :23.05.2014
Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin akademik başarı ve matematiğe yönelik tutumları açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Statistical attitude scale: Development reliability and validity study
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Öğretmenlerden kronik sigara içme alışkanlığı olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi çözümlemesi Hierarchical cluster analysis
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,SATICI ÖMER,ÇELİK MEMET YUSUF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2004
Basım Tarihi :30.01.2014
Bildiri Adı : Bilgisayar türü internet deneyimi ve kullanma sıklığına göre internet bağımlılık eğilimlerinin karşılaştırılması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,MERCİMEK BARIŞ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :06.09.2013
Bildiri Adı : BÖTE bölümü öğrencilerinin internet kullanma profilleri ve internete yönelik bağımlılık eğilimleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,MERCİMEK BARIŞ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :05.09.2013
Bildiri Adı : İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin istatistik ve olasılık ünitesini öğrenmeleri üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ÇEVİK NEZİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2012
Basım Tarihi :26.10.2012
Bildiri Adı : Examining the attitudes towards internet use of secondary and high school students according to different variables
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2013
Basım Tarihi :22.09.2011
Bildiri Adı : The content analysis method evulation for the mathematical modelling area studies performed in Turkey
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,KARAYAMA SAFFET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :16.10.2010
Bildiri Adı : The comparison of unemployed adults’ computer self-efficacy beliefs in terms of different variables
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ÇEVİK MEHMET NEZİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2010
Basım Tarihi :24.09.2010
Bildiri Adı : The effectiveness of computer course on the computer attitudes, self-efficacy and success of adults
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2010
Basım Tarihi :24.09.2010
Bildiri Adı : Araştırmaya yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,PESEN CAHİT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.05.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.05.2008
Basım Tarihi :04.12.2009
Bildiri Adı : İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programının etkililiğine ilişkin görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ODABAŞ AKIN,PESEN CAHİT,ÇELİK HALİL COŞKUN,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.11.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2007
Basım Tarihi :16.11.2007
Bildiri Adı : Hangi tür araştırmalarda path analizi kullanılmalıdır
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DAŞDAĞ MUTLU,ÇELİK MEMET YUSUF,SATICI ÖMER,AKKUŞ ZEKİ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :05.09.2006
Bildiri Adı : Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının kümeleme analizi ile incelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN NURETTİN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.05.2006
Basım Tarihi :11.05.2006
Bildiri Adı : İlköğretim fen bilgisi matematik ve sınıf öğretmenliği bölümü öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN,YANGIN SELAMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.04.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.04.2006
Basım Tarihi :14.04.2006
Bildiri Adı : Hipertansif ve sağlıklı gebe kadınlarda yaş, ortalama arteryel basınç değişkenlerinin kovaryans analizi yardımıyla değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN, TEZ MÜJGAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2004
Basım Tarihi :29.09.2004
Bildiri Adı : Hipertansif ve sağlıklı gebe kadınlarda yaş ortalama arteryel basınç değişkenlerinin kovaryans analizi yardımıyla değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,TEZ MÜJGAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2002
Basım Tarihi :14.10.2002
Bildiri Adı : Kümeleme çözümlemesinde başarılı kümeler elde etmenin koşulları Akademik personelin interneti kullanmasıyla ilgili bir uygulama
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK MEMET YUSUF,SATICI ÖMER,AKKUŞ ZEKİ,DAŞDAĞ MUTLU,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2000
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2000
Basım Tarihi :13.09.2000
Bildiri Adı : Examination of changes in nutrition and physical activity status of nursing students in the covid-19 period
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YERLİKAYA EMRAH, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAGEÇİLİ HASAN
Alan Bilgisi :Sağlık Bilimleri Temel Alanı>Biyoistatistik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.02.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 3
Kitap Adı : Innovative Approaches in Educational Sciences
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,BİNDAK RECEP,ÖZDEMİR FURKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Gece Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-288-804-9
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018
Kitap Adı : Bilgisayar I II Temel Bilgisayar Becerileri
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,KUZU ABDULLAH,ÇUHADAR CEM,KIYICI MÜBİN,DABAN ŞERAFETTİN,KİPER AYDIN,TARIMER İLHAN,BAŞBOĞAOĞLU UĞUR,KARAMAN MUHAMMET KEMAL,YANARATEŞ ERKAN,DURSUN ÖZCAN ÖZGÜR,BEKTAŞ LEYLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-4282-55-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2012
Kitap Adı : Bilgisayar I
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,DABAN ŞERAFETTİN,KUZU ABDULLAH,ÇUHADAR CEM,GÜNDÜZ ŞEMSEDDİN,KIYICI MÜBİN,TARIMER İLHAN,YANARATEŞ ERKAN,ÇINAR ORHAN,BAŞBOĞAOĞLU UĞUR,KİPER AYDIN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9944-919-20-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2006
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 10
Proje Adı: FeTeMM uygulamalarının Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının FeTeMM farkındalıklarına, Öz-Yeterliliklerine ve Sorgulama Becerilerine Etkisi
Bitiş Tarihi : 20.06.2020
Proje Konusu : Bu projenin amacı Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının FeTeMM etkinlikleri hazırlamalarını sağlamak ve bu sürecin FeTeMM farkındalıklarına, Öz-Yeterliliklerine ve Sorgulama becerilerine etkisini ortaya çıkarmaktır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-06 17:28:43
Proje Adı: Akıl ve Zeka Oyunlarının Matematik ve Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Bitiş Tarihi : 27.06.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı akıl ve zeka oyunlarının matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerileri üzerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu amaçla eğitim fakültesi içinde bulunan boş bir sınıf ortamı akıl-zeka oyun odası şeklinde düzenlenecek ve bu alanda öğrencilerin hazır akıl oyunlarını oynamaları ve aynı zamanda kendi oyunlarını tasarlamaları sağlanacaktır. Projenin çalışma grubunu Siirt Üniversitesi Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümünde okuyan en az kırk öğrenci oluşturacaktır. öğretmen adayları ile oyun kavramı, oyunun eğitimdeki yeri üzerine dersler yapıldıktan sonra hali hazırda oynanan ve bilinen akıl oyunları öğretilecektir. Daha sonra öğretmen adaylarının kendi oyunlarını tasarlamaları istenecek ve bu oyunları arkadaşlarına öğretmeleri sağlanacaktır. Karma bir araştırma olarak planlanan projede Yarı-deneysel desen kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerini ön-test ve son-test te ölçmek için Çevik ve Özmaden (2013) kullanılan Problem Çözme Becerisi Ölçeği (PÇBÖ) kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine akıl-zeka oyunlarının etkisi üzerine görüşleri ise araştırmacılar tarafından hazırlanacak görüşme formu ile toplanacaktır. PÇBÖ den toplanan veri için t-testi analizi yapılacak ayrıca etki büyüklüğü değeri hesaplanarak, alan yazın ile karşılaştırılacaktır. Görüşme formundan elde edilen veri ise içerik analizi ile analiz edilecektir. Çalışmanın öğretmen adaylarında akıl-zeka oyunları üzerine bir farkındalık oluşturacağı ve öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkili olacağı düşünülmektedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-10 14:53:42
Proje Adı: Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine, kavramları öğrenme başarısına etkisi ve bu konudaki görüşleri
Bitiş Tarihi : 27.06.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı bağlam temelli öğrenme yaklaşımına uygun olarak geliştirilen öğretim materyallerinin matematik öğretmen adaylarının matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine, kavramları öğrenme başarısına etkisini belirlemek ve bu konu hakkındaki görüşlerini incelemektir. Araştırmada, nitel ve nicel verilerin birlikte toplanarak analiz edildiği karma desenlerden açıklayıcı desen kullanılacaktır. Araştırmanın nicel kısmında deneysel yöntemlerden “ön test-son test kontrol gruplu model, nitel kısmında ise fenomenolojik çalışma modelinin kullanılması uygun görülmektedir. Araştırma, Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi Anabilim dalında, 2. Sınıfta okuyan, amaçlı örnekleme yöntemiyle seçilen 34 öğrenci ile yürütülecektir. Öğrenciler kura yöntemiyle iki gruba ayrıldıktan sonra, 17’şer kişilik deney ve kontrol grupları oluşturulacaktır. Deney grubunda dersler bağlam temelli öğrenmeye dayalı hazırlanan planlar ve oluşturulan materyaller çerçevesinde, kontrol grubunda ise geleneksel öğrenme yöntemine göre işlenecektir. Nicel veriler Matematik Tutum Ölçeği (MTÖ), Matematiksel Düşünme Ölçeği (MDÖ), Oran Orantı ve Yüzdeler Kavram Başarı Testi (KBT) ve Bağlam Temelli Öğretim Materyali Değerlendirme Ölçeği (BTMGÖ), nitel veriler ise yarı-yapılandırılmış görüşme formuyla toplanacaktır. Nicel verilerin analizinde t-testi, MANOVA, nitel verilerin analizinde ise içerik analizi kullanılacaktır. Projenin matematik öğretmen adaylarında belirtilen bağımlı değişkenler üzerinde anlamlı bir etki oluşturması beklenmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-07-19 12:50:20
Proje Adı: Muhteşem Üçlü: Doğa, Geometri ve Öğretim
Bitiş Tarihi : 02.11.2018
Proje Konusu : Projenin amacı sınıf ortamında işlenen geometri dersinin öğretim faaliyetlerini doğaya taşıma yoluyla matematiğin doğayla ilişkisini göstermek, ortaya çıkan yansımalar sayesinde çocuklara daha zengin, kalıcı, anlamlı ve eğlenceli geometri deneyimi kazandırmaktır. Bu amaç doğrultusunda doğada geometri öğretiminde kullanılacak modelleme, işbirlikli ve oyun temelli öğrenme yöntemlerinin ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin öğrenme süreci üzerindeki etkileri incelenmiştir. Öğrenciler geometrik kavramları zihinlerinde anlamlandırma ve günlük yaşantıları ile ilişkilendirme konusunda problemlerle karşılaşabilmektedir. Bu problemlere çözüm getirebilmek adına proje basit rasgele örnekleme yöntemiyle seçilmiş 36 ilkokul üçüncü sınıf öğrencisi üzerinde yürütülmüştür. Bu nedenle projede karma araştırma yöntemi kullanılarak kontrol gruplu öntest-sontest deneysel desen tercih edilmiştir. Bu desenin seçilmesinin sebebi kullanışlı, bilimsel verilerin elde edilmesine uygun ve düşük maliyetli olmasıdır. Deney grubundaki öğrenciler doğada, tarihi mekânlarda ve üniversitesi kampüsünde sekiz gün geçirmiş, modelleme, işbirlikli öğrenme ve oyun temelli öğrenme yöntemleriyle zenginleştirilmiş, eğlenceli bilimsel etkinlikler içeren yaparak yaşayarak öğrenme olanaklarıyla buluşmuşlardır. Bununla beraber eğitmenlere proje uzmanları modelleme, işbirlikli ve oyun temelli öğrenme yöntemleriyle ilgili mentörlük eğitimi verilmiş ve onlara kişisel değerlendirme formu uygulanarak değerlendirilmiştir. Öğrencilere uygulanan ön testler ve son testler ile geometri başarıları ve görsel matematik okuryazarlık düzeylerindeki değişimler değerlendirilmiş ve bu konudaki görüşleri belirlenmiştir. Veriler analiz edilerek, ilgili yöntemlerin doğada geometri öğretimindeki etkinliği karşılaştırılmış, zayıf ve güçlü yanları ile ilgili ortaya çıkan sonuçlar raporlaştırılmıştır.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-03-23 18:13:46
Proje Adı: STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi, Matematik, Mühendislik ve 21. Yüzyıl Tutumlarına Etkisi
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM e ilişkin Tutumlarının İncelenmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-07-07 12:02:14
Proje Adı: Geometri Derslerinde STEM Eğitiminin Akademik Başarıya, Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : STEM teorik bilgiyi uygulamaya, ürüne ve yenilikçi buluşlara dönüştürmeyi amaçlayan, öğrencilerin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik derslerinde edindikleri bilgileri bir bütünün parçaları olarak görmelerini sağlayan bir eğitim yaklaşımdır. Bu araştırmanın amacı, STEM eğitiminin matematik öğretmen adaylarının matematik, fen bilimleri, mühendislik ve 21.yüzyıl STEM tutumlarına ve STEM farkındalık düzeylerine etkisini ortaya koymak ve bu kavram hakkındaki görüşlerini derinlemesine incelemektir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-20 13:12:38
Proje Adı: Ekolojik Ayak İzimizi Taniyalim Bilim Okulu Projesi
Bitiş Tarihi : 09.07.2012
Proje Konusu : Ortaokul öğrencilerine ekolojik ayak izleri hakkında farkındalık kazandırma
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2017-12-07 01:17:35
Proje Adı: Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması
Bitiş Tarihi : 26.03.2010
Proje Konusu : Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2017-12-13 20:33:34
Proje Adı: Bilişim ve Gençlik Bütünleşiyor
Bitiş Tarihi : 30.10.2010
Proje Konusu : Bilgisayar Eğitimi
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2018-10-26 22:59:04
Proje Adı: Ilk ve Ortaögretimde Proje Yürütme ve Bilim Danısmanlıgı Egitimi Projesi
Bitiş Tarihi : 16.06.2008
Proje Konusu : Alan Eğitimi
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-11-07 09:24:57
Sanat Adı: SERGİ
Etkinlik Adı: Doğadan Geometri Yansımaları
Etkinlik Yeri: Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Başlama Tarihi: 21.06.2018
Bitiş Tarihi: 24.06.2018
Etkinliği Düzenleyenler: Halil Coşkun Çelik, Kadri Eşin, Hazal Saraçoğlu, Erdoğan Ekinci, Eylem Çelik, İlyas Karadeniz
Ülke Adı: TÜRKİYE
Şehir: SİİRT
Dil: Türkçe
Etkinlik Türü: Resim Fotoğraf ve Materyal Sergisi
Unvan Adı: DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
Sanat Kurumu: SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Güncelleme Tarihi: 2019-01-28 15:33:31
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Öncü Okul Yöneticileri Derneği
Başlama Tarihi :2019
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Güncelleme Tarihi : 2024-01-04 21:13:00