YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 14.09.2024 01:44:54

Kişisel Bilgiler

DOÇ. HALİL COŞKUN ÇELİK




  • E-posta: hcoskun.celik@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

1999 - 2004

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOİSTATİSTİK (DR)/

Tez Adı: Çok değişkenli istatistiksel yöntemlerden kümeleme yöntemi ve kronik sigara içiciler üzerine bir uygulama

Yüksek Lisans

1995 - 1997

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: İstatistiksel uygulamalarda kovaryans analizi ve hipertansif, sağlıklı gebe kadınlarda yaş, ortalamaya artelyel basınç değişkenlerinin değerlendirilmesi

Lisans

1990 - 1994

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

FEN FAKÜLTESİ/MATEMATİK BÖLÜMÜ/MATEMATİK PR./

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Matematik Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2020 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
1998 - 2007
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2016 - 2020
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2007 - 2016
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Arş. Uyg. Merkezi Müdürü
2015 - 2015
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2016 - 2017
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Dekan Yardımcısı
2009 - 2011
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Komisyon Üyeliği
2021 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Değerlendirme Komisyon
2018 - 2018
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2020 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Etik Kurul Üyeliği
2017 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2007 - 2016
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2020 - 2023
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Değrlendirme Komisyonu Üyesi
2019 - 2019
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenlemeli Öğrenme Stratejileri, Öğrenme Stilleri, Matematik Kaygıları ve Başarıları Arasındaki İlişki
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
ÖZGE GÜNER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

8. sınıf öğrencilerinin problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerisi, matematik tutumu ve matematik kaygısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ELİF GÖRÜ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

İşbirlikli öğrenme yönteminin matematik öz-yeterlik algısı, motivasyon ve problem çözme başarısı üzerine etkisi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NAZİK YILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Algıları, Kaygıları ve Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
AYŞEGÜL ALTUNKUM AKINAY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

GEOGEBRA DESTEKLİ ÖĞRETİMİN PROBLEM ÇÖZME TUTUMU, PROBLEM KURMA ÖZ-YETERLİK VE MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖZGE CENGİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik çalışma stratejileri, matematik tutumları ve başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
ADNAN AYDIN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Türkiye'de 5e öğrenme modelinin matematik başarısına etkisi üzerine bir meta-analiz çalışması
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET FATİH ÇELAPKULU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıkları ve problem kurma öz-yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Ana Bilim Dalı
İSMAİL ARSLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

5E öğrenme modeline dayalı öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına ve matematiksel düşünme becerisine etkisi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET ŞİRİN KURT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Çoklu Zekâ Kuramına dayalı eğitimin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik başarıları, tutumları ve bilgilerinin kalıcılığı üzerindeki etkisi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Ana Bilim Dalı
LOKMAN İRMAK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Dersler

VERİLEN DERSLER

İstatistik,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Matematikte Problem Çözme,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Nicel Veri Analizi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Ders Kitabı İncelemesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Nicel Veri Analizi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Biyoistatistik,2020-2021,Önlisans (Türkçe)

İstatistik,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Matematikte Ölçek Geliştirme ve Değerlendirme,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Öz-Düzenleme,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Origami ile Matematik,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Nicel Araştırmalar,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematikte Proje Geliştirme ve Yönetimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık I,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Veri Çözümleme Yöntemleri 1,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Sınav Hazırlama Süreci,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretim Programlarının İncelenmesi,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Temel İstatistik,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitimi Araştırmaları I,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Proje Geliştirme,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık II,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Semineri,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Eğtim Araştırmaları I,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Semineri,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık II,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Veri Çözümleme Yöntemleri I,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretim Semineri,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık I,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Temel İstatistik,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitiminde Araştırma Yöntemleri II,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alanı Dersi,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Semineri,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Matematik Eğitim Araştırmaları I,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Matematikte Proje Geliştirme,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Veri Çözümleme Yöntemleri I,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Temel İstatistik,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Genel Matematik I,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretim Semineri,2015-2016,Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık I,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Veri Çözümleme Yöntemleri I,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

İstatistik ve Olasılık II,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Uygulamalı Matematiksel İstatistik I,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzaktan Eğitimin Temelleri,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Matematikte Proje Geliştirme ve Yönetimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Teknoloji Destekli Matematik Öğretimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Matematik Öğretim Semineri,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Bilimsel araştırma yöntemleri ,2014-2015,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 55

Makale Adı : Üstbiliş Öğrenme Stratejileri, İstatistik Kaygısı ve Başarı Arasındaki İlişki: Bir Lisans İstatistik Dersi Örneği

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1303-0493
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The Effect of 5E Learning Model on Students’ Mathematics Achievement in Turkey: A Meta-Analysis Study

Yazar Bilgisi : ÇELAPKULU MEHMET FATİH, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Ege Egitim Dergisi
Cilt : 24
ISSN : 1307-4474
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : Yabancı Uyruklu Öğretmen Adaylarının Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Siirt Üniversitesi Örneği

Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR FURKAN, ÇELİK HALİL COŞKUN, ÇELİK EYLEM
Dergi Adı : Afyon Kocatepe Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 25
ISSN : 1302-1265
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : The Investigation of Mathematical Metacognition and Problem-Posing Self-Efficacy of Students According to Some Variables

Yazar Bilgisi : ARSLAN İSMAİL, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Prediction of mathematics achievement: The role of mathematical metacognition and problem-posing self-efficacy

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN, ARSLAN İSMAİL
Dergi Adı : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 35
ISSN : 2667-6788
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Investigation of Changes in Nutrition/Eating Habits and Physical Activity Status of Nursing Students in the COVID-19 Period and Determination of Vaccination Status

Yazar Bilgisi : YERLİKAYA EMRAH, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAGEÇİLİ HASAN
Dergi Adı : Gumushane University
Cilt : 11
ISSN : 21463554
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Examining Problem-Solving and Problem-Posing Skills of Pre-Service Mathematics Teachers: A Qualitative Study

Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR FURKAN, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Education Quarterly Reviews
Cilt : 4
ISSN : 2621-5799
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Ortaokul matematik öğretmenlerinin eğitimde kullanılan oyunların kültür, eğitim ve ilişkilendirme açısından görüşlerinin incelenmesi

Yazar Bilgisi : OBAY MUSTAFA, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 20
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Mathematical Problem-Solving Process: Negative Mental Behaviours Displayed by Pre-Service Mathematics Teachers

Yazar Bilgisi : OBAY MUSTAFA, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : MANAS Journal of Social Studies - MJSS
Cilt : 10
ISSN : 1694-7215
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Öğretmenlerin matematiksel modelleme öğretim yeterliklerinin geliştirilmesi: Bir öğretim deneyi

Yazar Bilgisi : OBAY MUSTAFA, PESEN CAHİT, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1309-0682
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Çoklu zekâ temelli eğitimin yedinci sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ve matematiğe yönelik tutumları üzerindeki etkisi

Yazar Bilgisi : İRMAK LOKMAN, ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 9
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Examination of Middle School 8th Grade Students' Problem Solving Attitudes in terms of Various Variables

Yazar Bilgisi : Çelik Eylem, ÇELİK HALİL COŞKUN, ÖZDEMİR FURKAN
Dergi Adı : The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Examination of Pre-Service Mathematics Teachers’ Opinions about Problem Solving and Reasoning According to their Mathematical Thinking Levels

Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR FURKAN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Turkish Online Journal ofEducational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : The effect of modelling, collaborative and game-based learning on the geometry success of third-grade students

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Education and Information Technologies
Cilt : 25
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Akıl Yürütme ve Problem Çözme Becerilerine İlişkin Görüşleri

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,OBAY MUSTAFA,ÖZDEMİR FURKAN
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 153
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : What is the Predictive Power of Visual Mathematics Literacy Perception and Its Sub-dimensions for Geometry Success?

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,TUTAK TAYFUN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 19
ISSN : 1302597X
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Investigating the visual mathematics literacy self-efficacy (VMLSE) perceptions of eighth grade students and their views on this ıssue

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : International Journal of Educational Methodology
Cilt : 5
ISSN : 2469-9632
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Matematik Öğretiminde Materyal Kullanımının Matematiksel Düşünme Becerisi ve Kavram Yanılgıları Üzerindeki Rolü

Yazar Bilgisi : AKIN MUHAMMET FAYSAL,İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : İlköğretim Online
Cilt : 18
ISSN : 1305-3515
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : What Do Pre-Service Mathematics Teachers Think about ContextBased Learning? A Qualitative Study

Yazar Bilgisi : OBAY MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Journal of Computer and Education Research
Cilt : 7
ISSN : 2148-2896
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Investigating attitudes of prospective mathematics teachers towards the use of mobile learning at a higher learning institution

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,KARAYAMA SAFFET
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2332-3213
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : The Impact of Project-Based Learning on Achievement and Student Views: The Case of AutoCAD Programming Course

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ERTAŞ HAYDAR,İLHAN AZİZ
Dergi Adı : Journal of Education and Learning
Cilt : 7
ISSN : 1927-5269
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Assessment of student achievement and views on the impact of instruction with visualization of identities in (axb)n form in mathematics

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Cilt : 8
ISSN : 2148-239X
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Matematik Öğretmen Adaylarında Sigara İçme Alışkanlıklarına İlişkin Kümelenme Eğilimlerinin Matematik Başarısını Yordama Gücü

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1305-2020
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : The effects of activity based Learning on sixth grade students’ achievement and attitudes towards mathematics activities

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Cilt : 14
ISSN : 1305-8215
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Development of symbolic mathematics language literacy perception scale for junior high school students and analysis of literacy perceptions based on certain variables

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology
Cilt : 51
ISSN : 0020-739X
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Matematik öğretmeni adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin bazı değişkenler açısından karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,AKIN MUHAMMET FAYSAL
Dergi Adı : Turkish Studies Educational Sciences
Cilt : 13
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Mathematical modelling research in Turkey: A content analysis study

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 12
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Naef Modulan Toy Materyalinin Görsel Tasarım İlke ve ÖğelerineGöre Değerlendirilmesi ve Öğrenci Görüşleri

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,AKIN MUHAMMET FAYSAL
Dergi Adı : Dicle University Journal of Ziya Gökalp Education Faculty
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Examination of the relationship between internet attitudes and internet addictions of 13 18 year old students: The case of Kahramanmaraş

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,GEMCİOĞLU MUHARREM,ÇİFTASLAN MALİK EJDER
Dergi Adı : TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 15
ISSN : 21467242
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Development of Visual Mathematics Literacy Scale for Elementary Education Mathematics Teacher Candidates

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : US-China Education Review A
Cilt : 6
ISSN : 2161623X
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Attitude scale of statistics development reliability and validity studies

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Dergi Adı : International Journal of Current Research (IJCR)
Cilt : 8
ISSN : 0975-833X
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Facebook Use Oriented Attitude Scale: Development,Reliability and Validity Study

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Dergi Adı : Paripex Indian Journl of Research
Cilt : 5
ISSN : 2250-1991
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel Araştırmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ASLAN ALPER
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 17
ISSN : 2149-9683
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Akademik Başarı veMatematiğe Yönelik Tutumlarının Öğrenme Stilleri Açısındanİncelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Dergi Adı : Dicle University Journal of Ziya Gökalp Education Faculty
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : A review of studies on academic success in blended learning approach in Turkey A content analysis study

Yazar Bilgisi : KARAYAMA SAFFET,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Global Journal For Research Analysis
Cilt : 5
ISSN : 22778160
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : The evaluation of theses prepared on project based learning in Turkey: A content analysis study

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,GÜNDÜZ SAMET
Dergi Adı : Journal of Educational Sciences Research
Cilt : 6
ISSN : 21465266
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Effects of computer course on computer self efficacy computer attitudes and achievements of young individuals in Siirt Turkey

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Educational Research and Reviews
Cilt : 10
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : İlköğretim 7 sınıf öğrencilerinin Olasılık ve İstatistik ünitesini öğrenmeleri üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2146-5975
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : Examining the secondary and high school students attitudes towards internet use according to different variables

Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : e-Journal of New World Sciences Academy
Cilt : 7
ISSN : 1308-7274
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : Technology acceptance in education a study of pre service teachers in Turkey

Yazar Bilgisi : AYPAY AYŞE,ÇELİK HALİL COŞKUN,AYPAY AHMET,SEVER MUSTAFA
Dergi Adı : TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt : 11
ISSN : 2146-6521
Yayın Tarihi : 2012

Makale Adı : İşsiz gençlerin bilgisayar öz yeterlik algılarının çesitli degiskenler açısından karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,MEHMET NEZİR ÇEVİK
Dergi Adı : Uşak Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1308-738X
Yayın Tarihi : 2010

Makale Adı : Lise öğrencilerinin matematik ve bilgisayar tutumlarının çeşitli değişkenler açısından karşılaştırılması

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,CEYLAN HARUN
Dergi Adı : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1301-0085
Yayın Tarihi : 2009

Makale Adı : Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının kümeleme analizi ile belirlenmesi Siirt Eğitim Fakültesi Örneği

Yazar Bilgisi : ÖZGEN NURETTİN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Marmara Coğrafya Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1303-2429
Yayın Tarihi : 2008

Makale Adı : Kronik hemodiyaliz hastalarının depresyon ve anksiyete düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ACAR TARIK
Dergi Adı : Fırat Tıp Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1300-9818
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : İlköğretim öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumlarının kümeleme analizi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,KAHYAOĞLU MUSTAFA
Dergi Adı : Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 1303-8451
Yayın Tarihi : 2007

Makale Adı : Coğrafya eğitiminde bilgisayar destekli öğretimin dersin hedeflerine ulaşma düzeyine etkisi

Yazar Bilgisi : ÖZGEN NURETTİN,ÖZBEK RAMAZAN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1302-3241
Yayın Tarihi : 2006

Makale Adı : Öğretmenler için bilgisayar tutum ölçeğinin güvenirlik ve geçerlik çalışması

Yazar Bilgisi : BİNDAK RECEP,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı : Eurasian Journal of Educational Research
Cilt : 1
ISSN : 1302-597X
Yayın Tarihi : 2006

Makale Adı : Sağlık personellerinde kronik sigara içme alışkanlığı olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin kümeleme analizi cluster analysis

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,SATICI ÖMER,ÇELİK MEMET YUSUF
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Cilt : 32
ISSN : 1300-2945
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Sınıf öğretmenliği bölümü öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,BİNDAK RECEP
Dergi Adı : Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 13
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin bilgisayara yönelik tutumlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,BİNDAK RECEP
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 1300-2899
Yayın Tarihi : 2005

Makale Adı : Kronik sigara içme alışkanlığı olan üniversite öğrencilerinin tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi çözümlemesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,SATICI ÖMER,ÇELİK MEMET YUSUF
Dergi Adı : İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1300-1744
Yayın Tarihi : 2004

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ÖZDEMİR FURKAN
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : OKÇU VEYSEL,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : GÜNDÜZ SAMET,ÇELİK HALİL COŞKUN
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 51

Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının istatistik kaygı ve akademik öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Eğitim Yönetimi forumu – EYFOR-XIII
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BAŞARAN NUREDDİN, ÇELİK HALİL COŞKUN, ERDOĞAN AYŞE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :06.06.2022

Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerinin matematiksel üstbiliş farkındalıklarının bazı değişkenlere göre incelenmesi

Etkinlik Adı : Academia İnternational Conference on Mathematics and Mathematics Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ARSLAN İSMAİL, ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021

Bildiri Adı : 5E öğrenme modeline dayalı öğretimin 7. sınıf öğrencilerinin matematik başarısına ve matematiksel düşünme becerisine etkisi

Etkinlik Adı : Academia İnternational Conference on Mathematics and Mathematics Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KURT ŞİRİN, ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021

Bildiri Adı : Matematik başarısının yordanması: Matematiksel üstbiliş ve problem kurma öz-yeterliğinin rolü

Etkinlik Adı : Academia İnternational Conference on Mathematics and Mathematics Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN, ARSLAN İSMAİL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :12.12.2021

Bildiri Adı : Examining middle school 8th grade students' problem solving attitudes in terms of various variables

Etkinlik Adı : International Conference on New Horizons in Education (INTE2021)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK EYLEM, ÇELİK HALİL COŞKUN, ÖZDEMİR FURKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.09.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :03.09.2021

Bildiri Adı : Examination of pre-service mathematics teachers’ opinions about reasoning and problem solving according to their mathematical thinking levels

Etkinlik Adı : International Conference on New Horizons in Education INTE2020
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZDEMİR FURKAN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.09.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.09.2020
Basım Tarihi :02.09.2020

Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel problem çözme inançları ve akademik başarılarının incelenmesi

Etkinlik Adı : VI th International Eurasian Educational Research Congress
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,OBAY MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.06.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2019
Basım Tarihi :31.10.2019

Bildiri Adı : İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin, modelleme, işbirlikli ve oyun tabanlı öğrenmeye dayalı geometri etkinlikleri hakkındaki görüşleri

Etkinlik Adı : Şehri Nuh Uluslararası Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :13.10.2018

Bildiri Adı : Modelleme, işbirlikli ve oyun tabanlı öğrenme etkinliklerinin ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin geometri başarısına etkisi

Etkinlik Adı : Şehri Nuh Uluslararası Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :22.09.2018

Bildiri Adı : Görsel matematik okuryazarlığı algı ölçeğinin geliştirilmesi ve ilgili okuryazarlık algısının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Etkinlik Adı : Şehri Nuh Uluslararası Multi Disipliner Çalışmalar Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2018
Basım Tarihi :22.09.2018

Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının bağlam temelli olan ve olmayan problemlere ilişkin başarı düzeylerinin incelenmesi

Etkinlik Adı : 3rd International Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2018)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,AKIN MUHAMMET FAYSAL,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.07.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.07.2018
Basım Tarihi :16.07.2018

Bildiri Adı : Ortaokul öğrencilerine yönelik sembolik matematik dil okuryazarlığı ölçeğinin geliştirilmesi

Etkinlik Adı : 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018

Bildiri Adı : Fen, teknoloji, mühendislik ve matematik etkinliklerinin ilköğretim matematik öğretmen adaylarının STEM tutumlarına etkisi

Etkinlik Adı : 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018

Bildiri Adı : FeTeMM uygulamalarının, öğretmen adaylarının farkındalık düzeylerine etkisi ve farkındalık düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

Etkinlik Adı : 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAYAMA Saffet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018

Bildiri Adı : Matematik öğretmen adaylarının STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

Etkinlik Adı : 1st International Congresses on New Horizons in Education and Social Science (ICES-2018)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAYAMA Saffet
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018

Bildiri Adı : Teaching identities of (axb)n with Jo Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to visual design principles and electives

Etkinlik Adı : International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,AKIN MUHAMMED FAYSAL,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017

Bildiri Adı : The investigation of (ax b)n identity through Join Niemeyer Modeling (Naef Modulan Toy) according to views of students

Etkinlik Adı : International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), October 2017
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKIN MUHAMMED FAYSAL,İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017

Bildiri Adı : The effectiveness of CAD programming education based on project based learning: An investigation of student views in this knowledge

Etkinlik Adı : International Social Sciences and Education Conference (ISSEC2017), October 2017
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ERTAŞ HAYDAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 19.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :21.10.2017
Basım Tarihi :22.11.2017

Bildiri Adı : Examination of visual math literacy self-efficacy perceptions of middle school students in terms of various variables

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2017), Harran University
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KIZILTOPRAK MEHMET,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017

Bildiri Adı : Visual math literacy in the lower dimensions what is the strength to the procedure of its success of geometry?

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2017)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017

Bildiri Adı : Analysis of attitudes about mobile learning of prospective teacher of mathematics in terms of various variables

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education(ICMME-2017), Harran University
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : CEZLAN ARZU,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2017
Basım Tarihi :10.09.2017

Bildiri Adı : Geometric visualization of binomial expansions of algebraic expressions in the form of ax b n

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ERBAŞ AYHAN KÜRŞAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016

Bildiri Adı : The effect of constructivist learning approach in mathematics assessment field to academic achievement and academic self perception

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,POÇAN SERDAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.01.2016
Basım Tarihi :22.12.2016

Bildiri Adı : The effect of a blended learning method on academic success and problem solving skills

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference (INESEC 2016)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,ÇELİK EYLEM,İLHAN GÜLAY
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2016
Basım Tarihi :22.12.2016

Bildiri Adı : Math and visual mathematical literacy: A compilation study

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference (INESEC 2016)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,POÇAN SERDAL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016

Bildiri Adı : The effects of using geometric figures in modelling identities in the form of ax b n on the success and opinions of students of vocational schools of higher education

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference(INESEC 2016)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : İLHAN AZİZ,ERBAŞ AYHAN KÜRŞAT,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :22.12.2016

Bildiri Adı : Tendency of studies in mathematics literacy field: A content analysis study

Etkinlik Adı : International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,KARAYAMA SAFFET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :21.10.2016

Bildiri Adı : The investigation of university students epistemological belief subdimensions regarding to some variables

Etkinlik Adı : International Conference of Strategic Research in Social Science and Education (ICoSReSSE) 2016
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ASLAN ALPER,İLHAN AZİZ,ÇELİK HALİL COŞKUN,ÖMÜR ESRA HAFİZA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :21.10.2016

Bildiri Adı : Problem solving skills in mathematics attitude scale Development study

Etkinlik Adı : International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.05.2016
Basım Tarihi :18.08.2016

Bildiri Adı : Investigation of attitude towards scientific research of university students

Etkinlik Adı : International Conference on Quality in Higher Education (ICQH 2015)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,ASLAN ALPER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 02.12.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.12.2015
Basım Tarihi :31.12.2015

Bildiri Adı : Proje tabanlı öğrenme yaklaşımını temel alan çalışmaların değerlendirilmesi Türkiye örneği

Etkinlik Adı : 9.Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :21.08.2014

Bildiri Adı : Investigation of the learning styles of elementary school mathematics teacher candidates in terms of their attitudes towards mathematics and academic achievement

Etkinlik Adı : International Conference on Education Leadership in the Light of Science
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :23.05.2014

Bildiri Adı : İlköğretim matematik öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin akademik başarı ve matematiğe yönelik tutumları açısından incelenmesi

Etkinlik Adı : Bilimin Işığında Eğitimsel Liderlik Üzerine Uluslararası Konferans
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,GÜNDÜZ SAMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014

Bildiri Adı : Statistical attitude scale: Development reliability and validity study

Etkinlik Adı : International Conference on Education Leadership in the Light of Science
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014

Bildiri Adı : Öğretmenlerden kronik sigara içme alışkanlığı olanların tutumlarına ilişkin değişkenlerin aşamalı kümeleme yöntemi çözümlemesi Hierarchical cluster analysis

Etkinlik Adı : VII. Ulusal Biyoistatistik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,SATICI ÖMER,ÇELİK MEMET YUSUF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2004
Basım Tarihi :30.01.2014

Bildiri Adı : Bilgisayar türü internet deneyimi ve kullanma sıklığına göre internet bağımlılık eğilimlerinin karşılaştırılması

Etkinlik Adı : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,MERCİMEK BARIŞ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :06.09.2013

Bildiri Adı : BÖTE bölümü öğrencilerinin internet kullanma profilleri ve internete yönelik bağımlılık eğilimleri

Etkinlik Adı : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,MERCİMEK BARIŞ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2013
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.09.2013
Basım Tarihi :05.09.2013

Bildiri Adı : İlköğretim 7.sınıf öğrencilerinin istatistik ve olasılık ünitesini öğrenmeleri üzerinde bilgisayar destekli öğretimin etkisi

Etkinlik Adı : 5.th International Computer Instructional Technologies Symposium
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ÇEVİK NEZİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2012
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2012
Basım Tarihi :26.10.2012

Bildiri Adı : Examining the attitudes towards internet use of secondary and high school students according to different variables

Etkinlik Adı : 5th International Computer ve Instructional Technologies Symposium
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.09.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.09.2013
Basım Tarihi :22.09.2011

Bildiri Adı : The content analysis method evulation for the mathematical modelling area studies performed in Turkey

Etkinlik Adı : International Conference of Strategic Research in Social Science and Education(ICoSReSSE)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,İLHAN AZİZ,KARAYAMA SAFFET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.10.2016
Basım Tarihi :16.10.2010

Bildiri Adı : The comparison of unemployed adults’ computer self-efficacy beliefs in terms of different variables

Etkinlik Adı : 4. International Computer and Instructional Technologies Symposium
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,ÇEVİK MEHMET NEZİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2010
Basım Tarihi :24.09.2010

Bildiri Adı : The effectiveness of computer course on the computer attitudes, self-efficacy and success of adults

Etkinlik Adı : 4. International Computer and Instructional Technologies Symposium Selçuk University
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.09.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.09.2010
Basım Tarihi :24.09.2010

Bildiri Adı : Araştırmaya yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması

Etkinlik Adı : I. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,PESEN CAHİT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.05.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.05.2008
Basım Tarihi :04.12.2009

Bildiri Adı : İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik dersi öğretim programının etkililiğine ilişkin görüşleri

Etkinlik Adı : 1.Ulusal İlköğretim Kongresi, Hacettepe Üniversitesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ODABAŞ AKIN,PESEN CAHİT,ÇELİK HALİL COŞKUN,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.11.2007
Etkinlik Bitiş Tarihi :17.11.2007
Basım Tarihi :16.11.2007

Bildiri Adı : Hangi tür araştırmalarda path analizi kullanılmalıdır

Etkinlik Adı : IX. Ulusal Biyoistatistik Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DAŞDAĞ MUTLU,ÇELİK MEMET YUSUF,SATICI ÖMER,AKKUŞ ZEKİ,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.09.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :09.09.2006
Basım Tarihi :05.09.2006

Bildiri Adı : Üniversite öğrencilerinin coğrafya dersine yönelik tutumlarının kümeleme analizi ile incelenmesi

Etkinlik Adı : 15. TUİK Araştırmaları Sempozyumu Veri Kalitesi ve Güvenilirliliği IAS 2006
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZGEN NURETTİN,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.05.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.05.2006
Basım Tarihi :11.05.2006

Bildiri Adı : İlköğretim fen bilgisi matematik ve sınıf öğretmenliği bölümü öğretmen adaylarının teknolojiye yönelik tutumları

Etkinlik Adı : Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇELİK HALİL COŞKUN,YANGIN SELAMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.04.2006
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.04.2006
Basım Tarihi :14.04.2006

Bildiri Adı : Hipertansif ve sağlıklı gebe kadınlarda yaş, ortalama arteryel basınç değişkenlerinin kovaryans analizi yardımıyla değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : VII. Ulusal Biyoistatistik Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN, TEZ MÜJGAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.09.2004
Etkinlik Bitiş Tarihi :02.10.2004
Basım Tarihi :29.09.2004

Bildiri Adı : Hipertansif ve sağlıklı gebe kadınlarda yaş ortalama arteryel basınç değişkenlerinin kovaryans analizi yardımıyla değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : VI. Ulusal Biyoistatistik Kongresi Tıpta Bilgisayar Uygulamaları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK HALİL COŞKUN,TEZ MÜJGAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2002
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2002
Basım Tarihi :14.10.2002

Bildiri Adı : Kümeleme çözümlemesinde başarılı kümeler elde etmenin koşulları Akademik personelin interneti kullanmasıyla ilgili bir uygulama

Etkinlik Adı : 5. Ulusal biyoistatistik kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇELİK MEMET YUSUF,SATICI ÖMER,AKKUŞ ZEKİ,DAŞDAĞ MUTLU,ÇELİK HALİL COŞKUN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.09.2000
Etkinlik Bitiş Tarihi :15.09.2000
Basım Tarihi :13.09.2000

Bildiri Adı : Examination of changes in nutrition and physical activity status of nursing students in the covid-19 period

Etkinlik Adı : II. International Siirt Conference on Scientific Research
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : YERLİKAYA EMRAH, ÇELİK HALİL COŞKUN, KARAGEÇİLİ HASAN
Alan Bilgisi :Sağlık Bilimleri Temel Alanı>Biyoistatistik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.02.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 3

Kitap Adı : Innovative Approaches in Educational Sciences

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,BİNDAK RECEP,ÖZDEMİR FURKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Gece Akademi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-288-804-9
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018

Kitap Adı : Bilgisayar I II Temel Bilgisayar Becerileri

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,KUZU ABDULLAH,ÇUHADAR CEM,KIYICI MÜBİN,DABAN ŞERAFETTİN,KİPER AYDIN,TARIMER İLHAN,BAŞBOĞAOĞLU UĞUR,KARAMAN MUHAMMET KEMAL,YANARATEŞ ERKAN,DURSUN ÖZCAN ÖZGÜR,BEKTAŞ LEYLA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-4282-55-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2012

Kitap Adı : Bilgisayar I

Kitap Türü : Ders Kitabı / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÇELİK HALİL COŞKUN,DABAN ŞERAFETTİN,KUZU ABDULLAH,ÇUHADAR CEM,GÜNDÜZ ŞEMSEDDİN,KIYICI MÜBİN,TARIMER İLHAN,YANARATEŞ ERKAN,ÇINAR ORHAN,BAŞBOĞAOĞLU UĞUR,KİPER AYDIN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9944-919-20-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2006

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 10

Proje Adı: FeTeMM uygulamalarının Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının FeTeMM farkındalıklarına, Öz-Yeterliliklerine ve Sorgulama Becerilerine Etkisi

Başlama Tarihi : 10.03.2020
Bitiş Tarihi : 20.06.2020
Proje Konusu : Bu projenin amacı Sınıf öğretmenliği öğretmen adaylarının FeTeMM etkinlikleri hazırlamalarını sağlamak ve bu sürecin FeTeMM farkındalıklarına, Öz-Yeterliliklerine ve Sorgulama becerilerine etkisini ortaya çıkarmaktır.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-11-06 17:28:43

Proje Adı: Akıl ve Zeka Oyunlarının Matematik ve Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi

Başlama Tarihi : 06.01.2019
Bitiş Tarihi : 27.06.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı akıl ve zeka oyunlarının matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerileri üzerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu amaçla eğitim fakültesi içinde bulunan boş bir sınıf ortamı akıl-zeka oyun odası şeklinde düzenlenecek ve bu alanda öğrencilerin hazır akıl oyunlarını oynamaları ve aynı zamanda kendi oyunlarını tasarlamaları sağlanacaktır. Projenin çalışma grubunu Siirt Üniversitesi Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümünde okuyan en az kırk öğrenci oluşturacaktır. öğretmen adayları ile oyun kavramı, oyunun eğitimdeki yeri üzerine dersler yapıldıktan sonra hali hazırda oynanan ve bilinen akıl oyunları öğretilecektir. Daha sonra öğretmen adaylarının kendi oyunlarını tasarlamaları istenecek ve bu oyunları arkadaşlarına öğretmeleri sağlanacaktır. Karma bir araştırma olarak planlanan projede Yarı-deneysel desen kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerini ön-test ve son-test te ölçmek için Çevik ve Özmaden (2013) kullanılan Problem Çözme Becerisi Ölçeği (PÇBÖ) kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine akıl-zeka oyunlarının etkisi üzerine görüşleri ise araştırmacılar tarafından hazırlanacak görüşme formu ile toplanacaktır. PÇBÖ den toplanan veri için t-testi analizi yapılacak ayrıca etki büyüklüğü değeri hesaplanarak, alan yazın ile karşılaştırılacaktır. Görüşme formundan elde edilen veri ise içerik analizi ile analiz edilecektir. Çalışmanın öğretmen adaylarında akıl-zeka oyunları üzerine bir farkındalık oluşturacağı ve öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkili olacağı düşünülmektedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-10 14:53:42

Proje Adı: Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine, kavramları öğrenme başarısına etkisi ve bu konudaki görüşleri

Başlama Tarihi : 06.01.2019
Bitiş Tarihi : 27.06.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı bağlam temelli öğrenme yaklaşımına uygun olarak geliştirilen öğretim materyallerinin matematik öğretmen adaylarının matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine, kavramları öğrenme başarısına etkisini belirlemek ve bu konu hakkındaki görüşlerini incelemektir. Araştırmada, nitel ve nicel verilerin birlikte toplanarak analiz edildiği karma desenlerden açıklayıcı desen kullanılacaktır. Araştırmanın nicel kısmında deneysel yöntemlerden “ön test-son test kontrol gruplu model, nitel kısmında ise fenomenolojik çalışma modelinin kullanılması uygun görülmektedir. Araştırma, Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Eğitimi Anabilim dalında, 2. Sınıfta okuyan, amaçlı örnekleme yöntemiyle seçilen 34 öğrenci ile yürütülecektir. Öğrenciler kura yöntemiyle iki gruba ayrıldıktan sonra, 17’şer kişilik deney ve kontrol grupları oluşturulacaktır. Deney grubunda dersler bağlam temelli öğrenmeye dayalı hazırlanan planlar ve oluşturulan materyaller çerçevesinde, kontrol grubunda ise geleneksel öğrenme yöntemine göre işlenecektir. Nicel veriler Matematik Tutum Ölçeği (MTÖ), Matematiksel Düşünme Ölçeği (MDÖ), Oran Orantı ve Yüzdeler Kavram Başarı Testi (KBT) ve Bağlam Temelli Öğretim Materyali Değerlendirme Ölçeği (BTMGÖ), nitel veriler ise yarı-yapılandırılmış görüşme formuyla toplanacaktır. Nicel verilerin analizinde t-testi, MANOVA, nitel verilerin analizinde ise içerik analizi kullanılacaktır. Projenin matematik öğretmen adaylarında belirtilen bağımlı değişkenler üzerinde anlamlı bir etki oluşturması beklenmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2019-07-19 12:50:20

Proje Adı: Muhteşem Üçlü: Doğa, Geometri ve Öğretim

Başlama Tarihi : 02.05.2018
Bitiş Tarihi : 02.11.2018
Proje Konusu : Projenin amacı sınıf ortamında işlenen geometri dersinin öğretim faaliyetlerini doğaya taşıma yoluyla matematiğin doğayla ilişkisini göstermek, ortaya çıkan yansımalar sayesinde çocuklara daha zengin, kalıcı, anlamlı ve eğlenceli geometri deneyimi kazandırmaktır. Bu amaç doğrultusunda doğada geometri öğretiminde kullanılacak modelleme, işbirlikli ve oyun temelli öğrenme yöntemlerinin ilkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin öğrenme süreci üzerindeki etkileri incelenmiştir. Öğrenciler geometrik kavramları zihinlerinde anlamlandırma ve günlük yaşantıları ile ilişkilendirme konusunda problemlerle karşılaşabilmektedir. Bu problemlere çözüm getirebilmek adına proje basit rasgele örnekleme yöntemiyle seçilmiş 36 ilkokul üçüncü sınıf öğrencisi üzerinde yürütülmüştür. Bu nedenle projede karma araştırma yöntemi kullanılarak kontrol gruplu öntest-sontest deneysel desen tercih edilmiştir. Bu desenin seçilmesinin sebebi kullanışlı, bilimsel verilerin elde edilmesine uygun ve düşük maliyetli olmasıdır. Deney grubundaki öğrenciler doğada, tarihi mekânlarda ve üniversitesi kampüsünde sekiz gün geçirmiş, modelleme, işbirlikli öğrenme ve oyun temelli öğrenme yöntemleriyle zenginleştirilmiş, eğlenceli bilimsel etkinlikler içeren yaparak yaşayarak öğrenme olanaklarıyla buluşmuşlardır. Bununla beraber eğitmenlere proje uzmanları modelleme, işbirlikli ve oyun temelli öğrenme yöntemleriyle ilgili mentörlük eğitimi verilmiş ve onlara kişisel değerlendirme formu uygulanarak değerlendirilmiştir. Öğrencilere uygulanan ön testler ve son testler ile geometri başarıları ve görsel matematik okuryazarlık düzeylerindeki değişimler değerlendirilmiş ve bu konudaki görüşleri belirlenmiştir. Veriler analiz edilerek, ilgili yöntemlerin doğada geometri öğretimindeki etkinliği karşılaştırılmış, zayıf ve güçlü yanları ile ilgili ortaya çıkan sonuçlar raporlaştırılmıştır.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2022-03-23 18:13:46

Proje Adı: STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi, Matematik, Mühendislik ve 21. Yüzyıl Tutumlarına Etkisi

Başlama Tarihi : 27.05.2017
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM e ilişkin Tutumlarının İncelenmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-07-07 12:02:14

Proje Adı: Geometri Derslerinde STEM Eğitiminin Akademik Başarıya, Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri

Başlama Tarihi : 25.05.2017
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : STEM teorik bilgiyi uygulamaya, ürüne ve yenilikçi buluşlara dönüştürmeyi amaçlayan, öğrencilerin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik derslerinde edindikleri bilgileri bir bütünün parçaları olarak görmelerini sağlayan bir eğitim yaklaşımdır. Bu araştırmanın amacı, STEM eğitiminin matematik öğretmen adaylarının matematik, fen bilimleri, mühendislik ve 21.yüzyıl STEM tutumlarına ve STEM farkındalık düzeylerine etkisini ortaya koymak ve bu kavram hakkındaki görüşlerini derinlemesine incelemektir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-20 13:12:38

Proje Adı: Ekolojik Ayak İzimizi Taniyalim Bilim Okulu Projesi

Başlama Tarihi : 09.07.2012
Bitiş Tarihi : 09.07.2012
Proje Konusu : Ortaokul öğrencilerine ekolojik ayak izleri hakkında farkındalık kazandırma
Proje Konum : Eğitmen
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2017-12-07 01:17:35

Proje Adı: Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması

Başlama Tarihi : 22.03.2010
Bitiş Tarihi : 26.03.2010
Proje Konusu : Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri
Proje Konum : Proje Hakemliği
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2017-12-13 20:33:34

Proje Adı: Bilişim ve Gençlik Bütünleşiyor

Başlama Tarihi : 01.01.2010
Bitiş Tarihi : 30.10.2010
Proje Konusu : Bilgisayar Eğitimi
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
Güncelleme Tarihi : 2018-10-26 22:59:04

Proje Adı: Ilk ve Ortaögretimde Proje Yürütme ve Bilim Danısmanlıgı Egitimi Projesi

Başlama Tarihi : 16.06.2008
Bitiş Tarihi : 16.06.2008
Proje Konusu : Alan Eğitimi
Proje Konum : Danışman
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-11-07 09:24:57
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!

Sanat Adı: SERGİ

Sanat Tipi: Karma
Etkinlik Adı: Doğadan Geometri Yansımaları
Etkinlik Yeri: Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Başlama Tarihi: 21.06.2018
Bitiş Tarihi: 24.06.2018
Etkinliği Düzenleyenler: Halil Coşkun Çelik, Kadri Eşin, Hazal Saraçoğlu, Erdoğan Ekinci, Eylem Çelik, İlyas Karadeniz
Ülke Adı: TÜRKİYE
Şehir: SİİRT
Dil: Türkçe
Etkinlik Türü: Resim Fotoğraf ve Materyal Sergisi
Unvan Adı: DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
Sanat Kurumu: SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Güncelleme Tarihi: 2019-01-28 15:33:31

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Eğitim Yöneticileri ve Uzmanları Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: Öncü Okul Yöneticileri Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2019
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Matematik Eğitimi

Anahtar Kelimeler :




Güncelleme Tarihi : 2024-01-04 21:13:00

Başarılar & Tanınırlık

Yayın Teşvik Ödülü

2017

Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!