Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 8.11.2024 03:40:16
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 8.11.2024 03:41:15
Kişisel Bilgiler
DOÇ. HAKAN ÇETİN
- E-posta: hakancetin92@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/hakancetin92
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2017 - 2020
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/SINIF EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Arttırılmış gerçeklik temelli hikayelerin okuma becerileri üzerindeki etkisi: Biçimlendirici deney araştırması
Yüksek Lisans
2013 - 2016
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Dördüncü sınıf öğrencilerinin toplumsal değer algılarının incelenmesi
Lisans
2008 - 2012
AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2022 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
Yönetilen tez bilgisi bulunamadı.
Dersler
VERİLEN DERSLER
İlkokuma Yazma ve Türkçe Öğretimi,2023-2024,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Geleneksel Çocuk Oyunları,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Medya Okuryazarlığı,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Hayat Bilgisi Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Sosyal Beceri Eğitimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Çocuk Psikolojisi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Sosyal Bilgiler Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Geleneksel Çocuk Oyunları,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Medya Okuryazarlığı,2021-2022,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEMELLİ OKUMA ORTAMLARINA YÖNELİK TUTUM: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Dergi Adı : Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 2147-1606
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : The effect of augmented reality-based reading environments on retelling skills: Formative experiment
Dergi Adı : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Cilt : 28
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Sınıf Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmede Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Üniversite Araştırmaları Dergisi (Online)
Cilt : 5
ISSN : 2636-7459
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : A Systematic Review of Studies on Augmented Reality Based Applications in Primary Education
Dergi Adı : International Journal of Education and Literacy Studies
Cilt : 10
ISSN : 2202-9478
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Effectiveness of Augmented Reality-Based Applications on Liquid Measurement Theme in Mathematics Course: An Experimental Study
Dergi Adı : Psycho-Educational Research Reviews
Cilt : 11
ISSN : 2634-7172
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Deneyimli Sınıf Öğretmenleriyle 2005 Yılı Hayat Bilgisi Ders Kitaplarını Sorgulamak: Yapılandırmacılık Deneyimine Eleştirel Bir Bakış
Dergi Adı : International Primary Education Research Journal
Cilt : 6
ISSN : 2602-4071
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : The Effect of Augmented Reality based applications on achievement and attitude towards science course in distance education process
Dergi Adı : EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Cilt : 27
ISSN : 1360-2357
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Okuma ve Anlama Problemlerı̇nı̇n Tespı̇tı̇ ve Gı̇derı̇lmesı̇: Bir Örnek Olay Çalışması
Dergi Adı : Turkish Studies - Educational Sciences
Cilt : 16
ISSN : e-ISSN:2667-5609
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : The Effect of Story Wheel Method on Creative Writing Skills, Story Elements and Word Numbers
Dergi Adı : International Journal of Progressive Education
Cilt : 17
ISSN : 1554-5210
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Resimli Çocuk Kitaplarında Resim-Metin İlişkileri ve Bazı Sınıflandırmaların Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Dergi Adı : Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2149-4894
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Arttırılmış Gerçeklik Temelli Çocuk Kitaplarının Yazılı Anlatım Becerisi Üzerindeki Etkisi: Biçimlendirici Deney Araştırması
Dergi Adı : Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2602-4632
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Investigating the Relationship among the Level of Mobbing Experience, Job Satisfaction and Burnout Levels of Primary and Secondary School Teachers
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 5
ISSN : 2332-3205
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 15.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.03.2023
Bildiri Adı : Okuma Güçlüklerinin Giderilmesinde Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarının Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.12.2022
Bildiri Adı : Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarına Yönelik Öğrenci Tutumları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN, TÜRKAN AZMİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.11.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :20.12.2022
Bildiri Adı : Parmak Kuklalardan Hikâye Elementleri ve Dinleme Stratejilerine
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÖKMEN AYŞE DİLEK,ÇETİN HAKAN,ULUSOY MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.10.2019
Basım Tarihi :27.12.2019
Bildiri Adı : Resimli Çocuk Kitaplarinda Resim-Metin İlişkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.05.2018
Bildiri Adı : ON İKİNCİ YILINDA YAPILANDIRMACI HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINI SORGULAMAK: BİR MUHASEBE DENEMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AKAYDIN BİRSEN BERFU, ÇETİN HAKAN, ÇELİKTEN LÜTFULLAH, Keleş Cumali, KABAPINAR YÜCEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2018
Basım Tarihi :14.05.2018
Bildiri Adı : OKUMA VE ANLAMA PROBLEMLERİNİN TESPİTİ VE GİDERİLMESİNE İLİŞKİN ÖRNEK OLAY ÇALIŞMASI
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN, AKYOL HAYATİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :14.05.2018
Bildiri Adı : An Investigation Of The Relationship Between 4th Graders Attention Control Level And Difficulty Level In Reading
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.02.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.02.2016
Basım Tarihi :01.07.2016
Bildiri Adı : A Study On The Relationship Between The Level Of Mobbing Experıence And The Job Satisfaction And Burnout Levels Of The Primary And Secondary School Teachers
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : OKÇU VEYSEL,ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2015
Basım Tarihi :29.10.2015
Bildiri Adı : İLKÖĞRETİM 4.SINIF ÖĞRENCİLERİ OKUMA GÜÇLÜK DÜZEYLERİ VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN HAKAN, DEMİR ŞENNUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.05.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :26.05.2015
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 4
Kitap Adı : EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVII
Yazar Adı : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6408-71-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : Türkçe Öğretim Teknolojilerş (Vizyon, Çağdaş Uygulamalar ve Dijital Materyal Tasarlama
Yazar Adı : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlk Okuma Yazma Eğitimi>İlk Okuma Yazma Eğitimi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-636-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları
Yazar Adı : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlk Okuma Yazma Eğitimi>İlk Okuma Yazma Eğitimi
Yayın Evi : Nobel
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-397-673-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN EĞİTİM VE EĞİTİM PROGRAMLARINA YANSIMALARI
Yazar Adı : ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>İlk Okuma Yazma ve Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : İKSAD PUBLISHING HOUSE
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8405-24-8
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 2
Proje Adı: Öğretmenlerin Hibrit Tabanli Etkili Öğrenme Ortami Oluşturmaya Yönelik Becerilerinin Geliştirilmesi
Bitiş Tarihi : 09.09.2022
Proje Konusu : TÜBİTAK 4005
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : TÜBİTAK PROJESİ
Güncelleme Tarihi : 2023-03-21 15:04:47
Proje Adı: 2014 SİÜEĞT S1 İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Yıldırma Mobbing Yaşama Düzeyleri ile Öğretmenlerin İşdoyumları ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Bitiş Tarihi : 06.10.2015
Proje Konusu : İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Yıldırma Mobbing Yaşama Düzeyleri ile Öğretmenlerin İşdoyumları ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-01-06 00:14:51
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2023-10-06 15:30:36