Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 25.10.2024 20:18:10
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 04:49:02
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ DENİZ ELÇİN
- E-posta: evin_deniz_1@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ABD
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/evin_deniz_1
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2014 -
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: ”Self Regulatory Capacities of four groups of students with differing proficiency levels in the process of vocabulary learning”
Yüksek Lisans
2012 - 2014
ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Effect of bilingualism on foreign language skills: A comparison of bilinguals and monolinguals
Lisans
1994 - 1999
GAZİ ÜNİVERSİTESİ
GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/
Tez Adı: ---
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 0201 - 2020
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / YABANCI DİLLER VE KÜLTÜRLER BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2020 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2022 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2015 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2019 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- THE IMPACT OF AUTHENTIC MATERIAL USE ON 8TH GRADE STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS EFL LEARNING
- Çağ Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
- VEYSİ TUNÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Using Minute Papers as a Reflective Teaching Tool
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EMRE ÇEVİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Investigating metacognitive awareness level of EFL students in using reading strategies
- Çağ Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
- YUNUS BİLGİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
Dersler
VERİLEN DERSLER
Söylem Çözümlemesi ve Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Eleştirel Okuma ve Yazma,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Ders Kitabı İncelemesi,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Okuma Becerileri I,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Dil ve toplum,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngiliz Edebiyatı 1,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngilizce Öğretiminde Drama,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İlkokulda yabancı dil öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)
Dil edinimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)
Dil ve Edebiyat Öğretimi 1,2022-2023,Lisans (İngilizce)
İngiliz Edebiyatı II,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Okuma Becerileri I,2021-2022,Lisans (İngilizce)
İlkokulda yabancı dil öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İngilizce Öğretim ve Öğrenme Yaklaşımları,2021-2022,Lisans (İngilizce)
İngiliz Edebiyatı 1,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Okuma Becerileri II,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Dil edinimi,2021-2022,Lisans (İngilizce)
Eleştirel Okuma ve Yazma,2021-2022,Lisans (İngilizce)
OKUMA BECERİLERİ I,2020-2021,Lisans (İngilizce)
İNGİLİZCENİN YAPISI,2020-2021,Lisans (İngilizce)
OKUMA BECERİLERİ II,2020-2021,Lisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (İngilizce)
İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
SEKTÖR UYGULAMALARI,2019-2020,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
teknik çeviri,2018-2019,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
SİMULTANE ÇEVİRİ,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
SEÇMELİ KELİME VE KOMPOZİSYON,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
GRAMER,2016-2017,Lisans (İngilizce)
GRAMER,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
YAZMA BECERİLERİ,2016-2017,Lisans (İngilizce)
SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE 1,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
DUBLAJ VE ALTYAZI,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
ENDÜSTRİYEL İLİŞKİLER,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
teknik çeviri,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
teknik çeviri,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
ÇEVİRİ AMAÇLI OKUMA 2,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
İŞ DÜNYASI ÇEVİRİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
ÇEVİRİ AMAÇLI OKUMA,2015-2016,Önlisans (İngilizce)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : 2021 Papers in Education: Current Research and Practice
Dergi Adı : Shanlax International Journal of Education
Cilt : 9
ISSN : 2582-1334
Yayın Tarihi : 2021
Bildiri Adı : A Critical Discourse Analysis Approach to Identity and Power Relation in Language
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>İngilizce>İngilizce>Critical discourse analysis, power and identity, contextual meaning
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.11.2022
Bildiri Adı : Different perceptions of learners and language teachers about the mediation role of teachers in the learning environment
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>Mediation
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2015
Basım Tarihi :20.10.2017
Bildiri Adı : THE EVOLUTION OF LANGUAGE LEARNING STRATEGIES INTO SELF REGULATION
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>Language Learning strategy, Self-Regulation, Strategy instruction
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Learners’ Control Mechanisms in terms of Reading and Vocabulary: Self-regulation in Different Contexts
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>Öz Düzenleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Can Everbody get benefit from standardized language tests equally?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>Standardization in language testing
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.04.2015
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 1
Kitap Adı : The role of Self in Language Learning
Yazar Adı : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Dilbilimi
Yayın Evi : Cambridge Scholars Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-1-5275-0001-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Linkedin
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :
Kuruluş Adı: Researchgate
Başlama Tarihi :2018
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
İngilizce
Güncelleme Tarihi : 2022-09-12 14:35:29