YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 18.11.2024 02:51:51
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 25.10.2024 20:18:10
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 04:49:02

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ DENİZ ELÇİN




  • E-posta: evin_deniz_1@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2014 -

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: ”Self Regulatory Capacities of four groups of students with differing proficiency levels in the process of vocabulary learning”

Yüksek Lisans

2012 - 2014

ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Effect of bilingualism on foreign language skills: A comparison of bilinguals and monolinguals

Lisans

1994 - 1999

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ/YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Yabancı Dil Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
0201 - 2020
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / YABANCI DİLLER VE KÜLTÜRLER BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2020 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Anabilim Dalı Başkanı
2022 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2015 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Bölüm Başkanı
2019 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
THE IMPACT OF AUTHENTIC MATERIAL USE ON 8TH GRADE STUDENTS' ATTITUDES TOWARDS EFL LEARNING
Çağ Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
VEYSİ TUNÇ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Using Minute Papers as a Reflective Teaching Tool
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
EMRE ÇEVİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Investigating metacognitive awareness level of EFL students in using reading strategies
Çağ Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İngiliz Dili Eğitimi Ana Bilim Dalı
YUNUS BİLGİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Dersler

VERİLEN DERSLER

Söylem Çözümlemesi ve Dil Öğretimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Eleştirel Okuma ve Yazma,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Ders Kitabı İncelemesi,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Okuma Becerileri I,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Dil ve toplum,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngiliz Edebiyatı 1,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngilizce Öğretiminde Drama,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İlkokulda yabancı dil öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Dil edinimi,2022-2023,Lisans (İngilizce)

Dil ve Edebiyat Öğretimi 1,2022-2023,Lisans (İngilizce)

İngiliz Edebiyatı II,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Okuma Becerileri I,2021-2022,Lisans (İngilizce)

İlkokulda yabancı dil öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

İngilizce Öğretim ve Öğrenme Yaklaşımları,2021-2022,Lisans (İngilizce)

İngiliz Edebiyatı 1,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Okuma Becerileri II,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Dil edinimi,2021-2022,Lisans (İngilizce)

Eleştirel Okuma ve Yazma,2021-2022,Lisans (İngilizce)

OKUMA BECERİLERİ I,2020-2021,Lisans (İngilizce)

İNGİLİZCENİN YAPISI,2020-2021,Lisans (İngilizce)

OKUMA BECERİLERİ II,2020-2021,Lisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (İngilizce)

İNGİLİZCE ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

SEKTÖR UYGULAMALARI,2019-2020,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

teknik çeviri,2018-2019,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

SİMULTANE ÇEVİRİ,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI YAPI ANALİZİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLGİSİ 1,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2017-2018,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 2,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİ 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

SEÇMELİ KELİME VE KOMPOZİSYON,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

GRAMER,2016-2017,Lisans (İngilizce)

GRAMER,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

YAZMA BECERİLERİ,2016-2017,Lisans (İngilizce)

SÖZLÜ ÇEVİRİDE TEMEL BECERİLER 1,2016-2017,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE 1,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

DUBLAJ VE ALTYAZI,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 1,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

BAĞIMSIZ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

ENDÜSTRİYEL İLİŞKİLER,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

teknik çeviri,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

teknik çeviri,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

ÇEVİRİ AMAÇLI OKUMA 2,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

İNGİLİZCE KULLANIMI VE BİÇİMİ 2,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

İŞ DÜNYASI ÇEVİRİ,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

ÇEVİRİ AMAÇLI OKUMA,2015-2016,Önlisans (İngilizce)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 1

Makale Adı : 2021 Papers in Education: Current Research and Practice

Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ, ŞAHİNKARAKAŞ ŞEHNAZ
Dergi Adı : Shanlax International Journal of Education
Cilt : 9
ISSN : 2582-1334
Yayın Tarihi : 2021
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 5

Bildiri Adı : A Critical Discourse Analysis Approach to Identity and Power Relation in Language

Etkinlik Adı : Language for All Conference
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>İngilizce>İngilizce>Critical discourse analysis, power and identity, contextual meaning
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.10.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :30.11.2022

Bildiri Adı : Different perceptions of learners and language teachers about the mediation role of teachers in the learning environment

Etkinlik Adı : The Self in Language Learning (SILL) International conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>Mediation
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 17.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.09.2015
Basım Tarihi :20.10.2017

Bildiri Adı : THE EVOLUTION OF LANGUAGE LEARNING STRATEGIES INTO SELF REGULATION

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL SIIRT CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCH
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>İngilizce>Language Learning strategy, Self-Regulation, Strategy instruction
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Learners’ Control Mechanisms in terms of Reading and Vocabulary: Self-regulation in Different Contexts

Etkinlik Adı : 2nd International Black Sea Conference on Language and Language Education
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>Öz Düzenleme
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.09.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.09.2018
Basım Tarihi :

Bildiri Adı : Can Everbody get benefit from standardized language tests equally?

Etkinlik Adı : IATEFL TTED SIG INTERNATIONAL CONFERENCE
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Yabancı Dil Eğitimi>Standardization in language testing
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.04.2015
Basım Tarihi :

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 1

Kitap Adı : The role of Self in Language Learning

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ELÇİN DENİZ
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Dilbilimi
Yayın Evi : Cambridge Scholars Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-1-5275-0001-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2017

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Linkedin

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2020
Bitiş Tarihi :

Kuruluş Adı: Researchgate

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2018
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Yabancı Dil Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
İngilizce



Güncelleme Tarihi : 2022-09-12 14:35:29

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!