Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 24.10.2024 18:32:31
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 30.10.2024 15:17:31
Kişisel Bilgiler
PROF. CEVDET EPÇAÇAN
- E-posta: epcacan@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/epcacan
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2002 - 2008
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Okuduğunu anlama stratejilerinin bilişsel ve duygusal öğrenme ürünlerine etkisi
Yüksek Lisans
1998 - 2001
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Aşiyan Dergisi Üzerine Sistematik ve Tematik Bir İnceleme
Lisans
1992 - 1996
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- PROFESÖR
- 2023 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOÇENT
- 2018 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2010 - 2018
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Dekan Yardımcısı
- 2017 - 2018
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2021 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2010 - 2013
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2016 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2013 - 2016
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2013 - 2016
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2013 - 2016
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2010 - 2013
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2023 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2018 - 2020
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Algılanan Ebeveyn Tutumlarının Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarısına Etkisinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- LAZGİN ARSLAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDEKİ ALAN YETERLİLİKLERİNİN İNCELENMESİ
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- NECLA BAL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Okul Öncesinde Kodlama Etkinliklerinin Gelişim Alanları Üzerindeki Etkisine Dair Öğretmen Görüşleri
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
- TÜLAY ÖZDURĞUN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- İlkokul Öğretmenlerinin Destek Eğitim Odasına İlişkin Algıları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- CİHAN ÇAĞUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Lise öğrencilerinde internet bağımlılığına yönelik önleyici ve destek programının uygulanması ve değerlendirilmesi.
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE BAYSAL(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Öğrencilerin oyunla öğretim yönteminin etkililiğine ilişkin görüşlerinin matematik öz-yeterlik algısı ve matematik tutumu açısından incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SEHER BAYDEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- SERBEST ETKİNLİK DERSLERİNDE YARATICI DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYO-DUYUŞSAL GELİŞİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ABDULLAH EKİNCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Duygusal Öğrenme Becerileri ile Problem Çözme Becerilerine Yönelik Algıları ve Matematik Kimlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ZEHRA YALIM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Meslek liselerinde alan seçiminden kaynaklı algılanan kariyer engellerinin öğrenci bağlamında incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- CEMRE TAŞKAYA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Ebeveynlerin çocuk haklarına ilişkin algılarının incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SAMET DOKUMACI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Okul öncesi öğretmenlerinin çevre eğitimi yeterliliklerine ilişkin bir araştırma
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- GÜLİSTAN UĞUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Bağımlılığı ile Sosyal Kaygı Düzeyleri ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ZEYNEP OĞUZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRENCİ VELİLERİNİN YENİ NESİL SORULARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- EMİN ALPHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İlkokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ERKAN TORPA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Takım – Oyun – Turnuva Tekniğinin 4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Duyusal ve Akademik Gelişimlerine Etkisi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET ŞAKİR YILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimi uygulamalarına yönelik görüşleri
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SEVGİ ACAR GÖK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Öğretmenlerin Yenilikçi Pedagoji Uygulamaları İle Tasarımcı Öğretmen Olma Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
- SERVET EKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Basamaklı Öğretim Programı: Bir meta-analiz çalışması
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
- ABDULAZİZ ULU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- 8.sınıf Türkçe ders kitabı etkinliklerinin yaratıcılığa katkısına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşlerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- GÖKHAN AVŞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İlkokullardaki psikolojik danışma ve rehberlik servisinin etkililiğine ilişkin bir inceleme
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- HİLAL YEMEZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Öğrencilerin dini inanç kavramlarına yönelik algılarına dair bir araştırma
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BETÜL SEVGİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematik öğretiminde karşılaştıkları sorunlara ilişkin bir araştırma
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- DENİZ EZGİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Öğrencilerin yaratıcı düşünme becerileri ve algısal öğrenme stil tercihlerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- FATMA AY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Destek eğitim odası uygulamalarına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- HASAN PESEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- İlkokullarda değerler eğitiminde etkili olan faktörlere ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin değerlendirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- EBUMÜSLÜM AKSOY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
- Öğretmen görüşlerine göre öğretmenlerin toplumdaki saygınlığının bazı değişkenler açısından incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ZAHİR ERZEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
- Sunum-uygulama-üretim (PPP) tekniğinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin İngilizce dersine ilişkin bilişsel ve duyuşsal öğrenme ürünleri üzerindeki etkisi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- AYŞE YILMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
Dersler
VERİLEN DERSLER
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN GÜNCEL SORUNLARI,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2022-2023,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2022-2023,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)
ETKİLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ,2021-2022,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2021-2022,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME UYGULAMALARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME UYGULAMALARI,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE DRAMA,2020-2021,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
DEĞERLER EĞİTİMİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
ETKİLİ ÖĞRENME- ÖĞRETME,2020-2021,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİMDE PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
DEĞERLER EĞİTİMİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME- ÖĞRETME SÜREÇLERİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME UYGULAMALARI,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2019-2020,Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAÖ DEĞERLENDİRME,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EPÖ 705- ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖĞRENME ÖĞRETME SÜREÇLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
FEN TEKNOLOJİ PROGRAM PLANLAMA,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ELEŞTİREL DÜŞÜNME OKUMA VE ÖĞRETİM,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
PSİKOLOJİ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2015-2016,Lisans (Türkçe)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
ÖRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2014-2015,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2014-2015,Lisans (Türkçe)
ETKİLİ İLETİŞİM,2014-2015,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2014-2015,Lisans (Türkçe)
FEN TEKNOLOJİ PROGRAM PLANLAMA,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Psikoloji,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKONLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE DRAMA,2012-2013,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2011-2012,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE DRAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TEKONOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM,2011-2012,Lisans (Türkçe)
FEN TEKNOLOJİ PROGRAM PLANLAMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE DRAMA,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖTEMLERİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2010-2011,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2010-2011,Lisans (Türkçe)
ÖRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM,2010-2011,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Dergi Adı : Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2757-7570
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : İlkokul öğretmenlerinin uzaktan eğitim uygulamalarına yönelik görüşleri
Dergi Adı : AÇIKÖĞRETİM UYGULAMALARI VE ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
Cilt : 10
ISSN : 2149-2360
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Uygulamalarına Yönelik Bir İnceleme (Siirt İli Örneği)
Dergi Adı : Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2458-9128
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Ebeveynlerin Çocuk Haklarına İlişkin Algılarının İncelenmesi
Dergi Adı : Okul Öncesi ve Temel Eğitim Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2757-7570
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : 8. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Etkinliklerinin Yaratıcılığa Katkısına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2667-4351
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Çocuk Gelişimi Öğrencilerinin Okul Öncesi Öğrencilerin Gelişim Alanlarına İlişkin Gözlemleri
Dergi Adı : ELEKTRONİK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
Cilt : 12
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Motivasyonlarına İlişkin Bir Araştırma
Dergi Adı : Turkish Studies Educational Sciences
Cilt : 17
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma
Dergi Adı : International Journal of Languages’ Education and Teaching
Cilt : 10
ISSN : ISSN: 2198-4999
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Türk Dili ve Edebiyatı Dersi Öğretim Programının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (CIPP Modeline Göre Bir Değerlendirme)
Dergi Adı : [Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : OPINIONS OF PARENTS AND TEACHERS ON CHARACTER EDUCATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Dergi Adı : INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
Cilt : 7
ISSN : ISSN:2630-6417
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENMEYE YÖNELİK İNANÇLARININ YAŞAM BOYU ÖĞRENMEYE YÖNELİK YETERLİLİKLERİNİ YORDAMA GÜCÜ
Dergi Adı : SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Cilt : 9
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Learning Difficulties of Fourth Graders About The Subject of Fractions in Primary School
Dergi Adı : International Journal of Scientific and Technological Research
Cilt : 5
ISSN : 2422-8702
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMININ PAYDAŞLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Dergi Adı : Social Sciences Studies Journal (SSSJournal)
Cilt : 4
ISSN : 2587-1587
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN TOPLUMDAKİ SAYGINLIĞININ İNCELENMESİ
Dergi Adı : JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES
Cilt : 4
ISSN : 2630-6166
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLER EĞİTİMİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : ATLAS INTERNATIONAL REFERRED JOURNAL ON SOCIAL SCIENCES
Cilt : 4
ISSN : 2619-936X
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : SERBEST KIYAFET UYGULAMASINA İLİŞKİN VELİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Dergi Adı : EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Cilt : 20
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Teachers Candidates Perceptions on the Concept of Communication A Metaphor Analysis
Dergi Adı : International Journal of Humanities and Social Science
Cilt : 6
ISSN : 2220-8488
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : ÖĞRETMEN ADAYLARININ KPSS VE ÖĞRETMENLİK ATAMALARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Dergi Adı : International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
Cilt : 11
ISSN : 1308-2140-
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : The Relationship between Socio Economic and Socio Cultural Structures of High School Students and Their Attitudes to English Classes
Dergi Adı : International Journal of Humanities and Social Science Invention
Cilt : 5
ISSN : 2319-7722
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Examining Critical Thinking Skill in Terms of Various Variables
Dergi Adı : Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2347-53742347-9493
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Bazı Değişkenler Açısından İlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : The High School Students Views On The Necessity Of Private Courses For Accessing To Higher Education Siirt Sample
Dergi Adı : Educational Research and Rewiev
Cilt : 10
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : The Effect Of Cooperative Reading And Composition Technique On Reading Comprehension And Composition Writing Skill
Dergi Adı : Journal of Global Research in Education and Social Science
Cilt : 2
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Karar Vermede Özsaygı Düzeyi Ve Karar Verme Stillerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Turkish Studies International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : İlkokul v e Ortaokul Öğretmen ve Yöneticilerinin 4 4 4 Eğitim Sistemine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Cilt : 18
ISSN : 2148-0710-1301-6229
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı : Opinions Of Class And Subject Matter Teachers And Candidate Teachers On The Effectiveness Of Creative Drama In Teaching Activities
Dergi Adı : Educational Research and Rewiev
Cilt : 8
ISSN : 1990-3839
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Sınıf Yönetiminin Boyutlarına İlişkin Öğretmenlerin Yeterlilik Düzeylerinin Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Milli Eğitim Dergisi
Cilt : 42
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Altı Şapka Düşünme Tekniğinin İlköğretim Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerin Geliştirmeye Etkisi
Dergi Adı : Akademik Araştırmalar Dergisi (Journal Of Academic Studies)
Cilt : 4
ISSN : 1302-2431
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı : Okuduğunu Anlama Stratejilerinin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme Ürünlerine Etkisi
Dergi Adı : Kalem Uuslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
Cilt : 2
ISSN : 2146-5606
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yaratıcı Dramanın Etkililiğine İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : EKEV AKADEMİ DERGİSİ
Cilt : 16
ISSN : 2148-0710-1301-6229
Yayın Tarihi : 2012
Makale Adı : Okuduğunu Anlama Öz Yeterlik Algısı Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal of International Social Research)
Cilt : 4
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2011
Makale Adı : İlköğretim Türkçe Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Dergi Adı : MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
Cilt : 39
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Socio economic and culturel factors effecting self efficacy onreading comprehension
Dergi Adı : Procedia Social and Behavioral Sciences
Cilt : 2
ISSN : 1877-0428
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Okuduğunu Anlama Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
Cilt : 39
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2010
Makale Adı : Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersinde Okuduğunu Anlama Stratejilerini İşe Koşmalarına İlişkin Görüşleri
Dergi Adı : MİLLİ EĞİTİM DERGİSİ
Cilt : 37
ISSN : 1302-5600
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : Okuduğunu Anlama Stratejilerine Genel Bir Bakış
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Aratırmalar DergisiThe Journal of International Social Research
Cilt : 2
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2009
Makale Adı : İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Dergi Adı : Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi (The Journal Of International Social Research)
Cilt : 1
ISSN : 1307-9581
Yayın Tarihi : 2008
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Bildiri Adı : 8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABI ETKİNLİKLERİNİN YARATICILIĞA KATKISINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AVŞAR GÖKHAN, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2023
Basım Tarihi :30.09.2023
Bildiri Adı : EBEVEYNLERİN ÇOCUK HAKLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : DOKUMACI SAMET, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.09.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2023
Basım Tarihi :30.09.2023
Bildiri Adı : OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇEVRE EĞİTİMİ YETERLİLİKLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : UĞUR GÜLİSTAN, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.04.2023
Basım Tarihi :19.04.2023
Bildiri Adı : Research on Perceptual Learnıng Style Preferences of Students
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.09.2022
Bildiri Adı : Öğrencilerin Dini İnanç Kavramlarına Yönelik Algılarına Dair Bir Araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : SEVGİ BETÜL, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.09.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :01.09.2022
Bildiri Adı : RESARCH ON CREATIVE THINKING SKILLS OF STUDENTS
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AY FATMA, EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.06.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.06.2022
Basım Tarihi :10.07.2022
Bildiri Adı : Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğrencilerin Üst DüzeyDüşünme Becerilerinin Gelişimine Sağladıkları Katkılarına İlişkinÖğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :20.12.2019
Bildiri Adı : Destek Eğitim Odası Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşlerininİncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.10.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.10.2019
Basım Tarihi :20.10.2019
Bildiri Adı : 6. Sınıf Türkçe Ders Kitabının 6. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programına Uygunluğunun İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET, KÖK NEDİM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :13.05.2018
Bildiri Adı : Ġlkokul Ve Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretmen Öz-Yeterlik Algı Düzeylerinin Ġncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,ASMA DURHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterlilikleri İle ÖğrenmeyeYönelik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017
Bildiri Adı : Fen Lisesi Öğrencilerinin Evrensel Değerlere Yönelik Algıları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017
Bildiri Adı : Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Türk Dili ve Edebiyatı Dersine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017
Bildiri Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik değişkenlere göre incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.05.2017
Basım Tarihi :24.09.2017
Bildiri Adı : Dil Eğitimi Öğretmenlerinin Öğretim Stillerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Güdülenme ve Öğrenme Stratejilerini Kullanma Düzeyleri İle Eleştirel Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,TOYTOK ESEF HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2017
Basım Tarihi :22.04.2017
Bildiri Adı : Okulöncesi Öğretmenlerin İş Doyumu Düzeylerinin Demografik Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOYTOK ESEF HAKAN,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2017
Basım Tarihi :22.04.2017
Bildiri Adı : ADAY DANIŞMAN ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİLERİN ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN HASAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :27.10.2016
Bildiri Adı : Ortaöğretim Öğrencilerinin Okuma Becerileri İle Edebiyata İlişkin Tutumları Arasındaki İlişkinin BazıDeğişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :31.05.2016
Bildiri Adı : Okuma Motivasyonu Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Geçerlik Güvenirlik Çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,GÜREL SUNGUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :31.05.2016
Bildiri Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşleri İle 4 4 4 Eğitim Sisteminde Erken Çocukluk Okul Öncesi Eğitiminin Niteliği Siirt İl Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,ÖZDEMİR MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :24.04.2015
Bildiri Adı : Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Kuramı Çerçevesinde Hazırlanmış Dil Ve Anlatım Dersi (9. – 12. Sınıflar) Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.11.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.11.2010
Basım Tarihi :13.11.2010
Bildiri Adı : According to students views the assessment of Turkish literaturebooks
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CAHİT,EPÇAÇAN CEVDET,ulaş A Halim,Delek Tuba
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2010
Basım Tarihi :31.10.2010
Bildiri Adı : The study of visual reading strategies scale of validity and reliabilityin comprehension teaching
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,ULAŞ A HALİM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 29.10.2010
Etkinlik Bitiş Tarihi :31.10.2010
Basım Tarihi :31.10.2010
Bildiri Adı : Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Yeterlik Düzeylerinin Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,OKÇU VEYSEL
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.05.2009
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.05.2009
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Yapılandırmacı Öğretim Programları ve Sınıf Yönetimi Arasındaki İlişkiye Dair Öğretmen Görüşleri
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,EPÇAÇAN CAHİT,AY MELEK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.10.2011
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.10.2011
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Kavrama Öğretiminde İlköğretim Sınıf Ve Branş Öğretmenlerinin Görsel Stratejilerini Kullanılmasına İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,ERZEN RAMAZAN MELİH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.06.2008
Etkinlik Bitiş Tarihi :25.06.2008
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 13
Kitap Adı : TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİ KURAM- METODOLOJİ- UYGULAMA
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : ANI YAYINCILIK
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605170-993-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : EĞİTİM VE GÖÇ
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,YALIM ZEHRA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-6256128-57-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Sosyal ve Duyuşsal Öğrenme
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : EFE AKADEMİ YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6796-07-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri I
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET, EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : PEGEM AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6764-58-3
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR
Yazar Adı : EPÇAÇAN CAHİT, EPÇAÇAN CEVDET, CAN VEDAT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Türkçe Eğitimi
Yayın Evi : SONÇAĞ AKADEMİ
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6875-41-8
Basım Türü :Basılı
YIL :2023
Kitap Adı : SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL TARTIŞMALAR 12
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET, BAYDEMİR SEHER
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Bilgin Kültür Sanat Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6925-23-6
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Karakter ve Değer Eğitimi
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Lisans Yyaıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7825-79-5
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Eğitim Felsefesi
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-564-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Öğretim ilke ve Yöntemleri
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-320-988-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Eğitim Bilimine Giriş
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık ve EğitimDanışmanlık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-320-701-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-050-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1
Proje Adı: YENİ EĞİTİM SİSTEMİNDE 4 4 4 SİİRT İLİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİ PROFİLİ
Bitiş Tarihi : 23.01.2015
Proje Konusu :
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-12-17 23:55:01
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİMİ DERNEĞİ (EPÖDER)
Başlama Tarihi :2012
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : SİİRT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi- (International Journal of Curriculum and Instructional Studies)
Görevi : Yrd. Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.01.2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Görevi :
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı+Elektronik
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Başlama Tarihi :01.01.2018
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2023-10-25 15:36:09