YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 14.09.2024 01:26:28

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ ENES DEMİR




  • E-posta: enesdemir@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2011 - 2017

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: ---

Lisans

2006 - 2011

BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (TAM BURSLU)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR

Akademik Ünvan bilgisi bulunamadı.

YÖNETİMSEL GÖREVLER

Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
5.Sınıflarda Temel Geometrik Kavramların Drama Metoduyla Öğretimi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NESLİŞAH ŞEVİN CENGİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinde Eşitlik Sembolünün İlişkisel Düşünme Bağlamında Öğretimi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
HASAN KARADAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİ ALANINDAKİ İSPAT YAPABİLME YETERLİKLERİNİN PEDAGOJİK AÇIDAN İNCELENMESİ
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
CUMALİ BATUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Konularını Öğrenme Süreçlerinde Çevrimiçi Video Dersleri İzleme Nedenlerinin İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
EMİNE AYŞE DOĞRUSEVER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Matematik öğretmenlerinin STEM eğitimine yönelik görüşlerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri bağlamında incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
SUZAN TAŞKESEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Ortaokul 5. sınıf kesirler konusunda oyun temelli öğrenmenin matematik motivasyonuna etkisi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MERT ARAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MERKEZİ EĞİLİM ve YAYILIM ÖLÇÜLERİ KONUSUNDAKİ ANLAMALARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NECMETTİN KORKMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Akıl ve zekâ oyunlarının matematik problemlerindeki matematiksel muhakemeye yönelik ilişkinin öğretmen görüşü ile incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
YAHYA ARPACI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYONLAR KONUSUNDA İSPAT YAPMA BECERİLERİNİN İSPAT KAVRAMA TESTLERİ İLE İNCELENMESİ
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
GAMZE İRAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Matematik dersini farklı derslerle ilişkilendirmeye yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
EDA ATILGAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Ortaokul matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile beceri temelli matematik sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi'ne göre analizi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
İBRAHİM ERGÜN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Özel gereksinimli 10. sınıf öğrencisinin evde matematik eğitimi uygulama sürecinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
CEMİL BEYHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Dersler

VERİLEN DERSLER

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK,2021-2022,Lisans (Türkçe)

MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)

MATEMATİK ÖĞRETİMİ 1,2021-2022,Lisans (Türkçe)

MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL EĞİLİMLER,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

ANALİTİK GEOMETRİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 2

Makale Adı : Difficulties in Preparatory Process of Mathematics High School Entrance Exam (LGS) and Its Reflections on Education

Yazar Bilgisi : DEMİR ENES, PESEN CAHİT, OBAY MUSTAFA
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Cilt : 12
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Reasoning Errors, Deficiencies and Gaps in the Proof Process

Yazar Bilgisi : DEMİR ENES, ÖZTÜRK TUĞBA, GÜVEN BÜLENT
Dergi Adı : European Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 6
ISSN : 2301-251X
Yayın Tarihi : 2018
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı bildiri kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı kitap kaydı bulunamadı!

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2021-06-29 12:08:23

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!