YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi :
18.11.2024 01:31:50
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 26.10.2024 20:54:29
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 31.10.2024 20:11:13
Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 26.10.2024 20:54:29
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 31.10.2024 20:11:13
Kişisel Bilgiler
DR. ÖĞR. ÜYESİ ENES DEMİR
- E-posta: enesdemir@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/enesdemir
YÖKSİS Veri Girişi İçin Tıklayınız.
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2011 - 2017
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/MATEMATİK EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: ---
Lisans
2006 - 2011
BAŞKENT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (TAM BURSLU)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
Akademik Ünvan bilgisi bulunamadı.
YÖNETİMSEL GÖREVLER
Yönetimsel Görev bilgisi bulunamadı.
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Konularını Öğrenme Süreçlerinde Çevrimiçi Video Dersleri İzleme Nedenlerinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EMİNE AYŞE DOĞRUSEVER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 5.Sınıflarda Temel Geometrik Kavramların Drama Metoduyla Öğretimi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NESLİŞAH ŞEVİN CENGİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN GEOMETRİ ALANINDAKİ İSPAT YAPABİLME YETERLİKLERİNİN PEDAGOJİK AÇIDAN İNCELENMESİ
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- CUMALİ BATUR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinde Eşitlik Sembolünün İlişkisel Düşünme Bağlamında Öğretimi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- HASAN KARADAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ortaokul 5. sınıf kesirler konusunda oyun temelli öğrenmenin matematik motivasyonuna etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MERT ARAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Matematik öğretmenlerinin STEM eğitimine yönelik görüşlerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri bağlamında incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SUZAN TAŞKESEN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Akıl ve zekâ oyunlarının matematik problemlerindeki matematiksel muhakemeye yönelik ilişkinin öğretmen görüşü ile incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- YAHYA ARPACI(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FONKSİYONLAR KONUSUNDA İSPAT YAPMA BECERİLERİNİN İSPAT KAVRAMA TESTLERİ İLE İNCELENMESİ
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
- GAMZE İRAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- 12. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MERKEZİ EĞİLİM ve YAYILIM ÖLÇÜLERİ KONUSUNDAKİ ANLAMALARININ SOLO TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- NECMETTİN KORKMAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Matematik dersini farklı derslerle ilişkilendirmeye yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EDA ATILGAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Ortaokul matematik öğretmenlerinin sınav soruları ile beceri temelli matematik sorularının Yenilenmiş Bloom Taksonomisi'ne göre analizi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- İBRAHİM ERGÜN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Özel gereksinimli 10. sınıf öğrencisinin evde matematik eğitimi uygulama sürecinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- CEMİL BEYHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
Dersler
VERİLEN DERSLER
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
MATEMATİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARI,2021-2022,Lisans (Türkçe)
İLKOKULDA TEMEL MATEMATİK,2021-2022,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK ÖĞRETİMİ 1,2021-2022,Lisans (Türkçe)
ANALİTİK GEOMETRİ,2020-2021,Lisans (Türkçe)
MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL EĞİLİMLER,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Difficulties in Preparatory Process of Mathematics High School Entrance Exam (LGS) and Its Reflections on Education
Yazar Bilgisi : DEMİR ENES, PESEN CAHİT, OBAY MUSTAFA
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Cilt : 12
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2021
Dergi Adı : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Cilt : 12
ISSN : 1309-4653
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Examining Pre-service Mathematics Teachers’ Reasoning Errors, Deficiencies and Gaps in the Proof Process
Yazar Bilgisi : DEMİR ENES, ÖZTÜRK TUĞBA, GÜVEN BÜLENT
Dergi Adı : European Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 6
ISSN : 2301-251X
Yayın Tarihi : 2018
Dergi Adı : European Journal of Science and Mathematics Education
Cilt : 6
ISSN : 2301-251X
Yayın Tarihi : 2018
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Bilim Alanı : Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2021-06-29 12:08:23
Anahtar Kelimeler :
Matematik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2021-06-29 12:08:23