YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 14.09.2024 01:28:38

Kişisel Bilgiler

DR. ÖĞR. ÜYESİ EMRAH ÖZBUĞUTU




  • E-posta: emrahozbugutu@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2004 - 2011

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/BİYOLOJİ EĞİTİMİ (DR)/

Tez Adı: Bitkisel dokular konusunun öğretilmesinde işbirliğine dayalı öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığına etkisi

Lisans

1999 - 2004

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ/ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (5 YILLIK)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Fen Bilgisi Eğitimi

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2014 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
Bölüm Başkan Yardımcısı
2013 - 2016
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Kalite Kurulu Üyeliği
2021 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Anabilim Dalı Başkanı
2012 - 2016
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
Fen Bilgisi ders kitaplarındaki konuların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
İBRAHİM ERDOĞAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

React stratejisinin 6. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına etkisi ve görüşlerinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
BAŞAK BEŞTAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

6. Sınıf Öğrencilerinin Sindirim Sistemi Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti
Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NURETTİN ÖZBEK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Dersler

VERİLEN DERSLER

Fen Öğretimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi Üzerine Araştırmalar,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ BİYOLOJİK MATERYALLERİN HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2022-2023,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı,2022-2023,Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi Üzerine Araştırmalar,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ KAYNAKLI SORUNLAR,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretim Programı,2021-2022,Lisans (Türkçe)

Bilimin Doğası ve Öğretimi,2021-2022,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ BİYOLOJİK MATERYALLERİN HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)

Biyoloji 2,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Gen Teknolojisinin Toplumsal Etkileri,2020-2021,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ EĞİTİMİ BİYOLOJİK MATERYALLERİN HAZIRLANMASI VE İNCELENMESİ,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Biyoloji 1,2020-2021,Lisans (Türkçe)

Uzmanlık Alan Dersi,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi Üzerine Araştırmalar,2020-2021,Yüksek Lisans (Türkçe)

Öğrenmenin Biyolojik Temelleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Gen Teknolojisinin Toplumsal Etkileri,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Biyolojide Özel Konular,2019-2020,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretim Programı,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Fen Öğretim Programı,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2019-2020,Lisans (Türkçe)

Araştırma ve Rapor Yazma Teknikleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Genetik ve Biyoteknoloji,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Öğrenmenin Biyolojik Temelleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Evrim,2018-2019,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2018-2019,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Evrim,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Biyolojide Özel Konular,2017-2018,Lisans (Türkçe)

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Genetik ve Biyoteknoloji,2017-2018,Lisans (Türkçe)

Topluma Hizmet Uygulamaları,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Öğrenmenin Biyolojik Temelleri,2016-2017,Lisans (Türkçe)

FEN TEKNOLOJİ VE TOPLUM,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Genetik ve Biyoteknoloji,2016-2017,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1,2015-2016,Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ 2,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Okul Deneyimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2015-2016,Lisans (Türkçe)

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1,2015-2016,Lisans (Türkçe)

FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA,2015-2016,Lisans (Türkçe)

FEN TEKNOLOJİ VE TOPLUM,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Öğretmenlik Uygulaması,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Biyolojide Özel Konular,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Evrim,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Genetik ve Biyoteknoloji,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Çevre Eğitimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 13

Makale Adı : TÜRKİYE’DE FEN EĞİTİMİ ALANINDA ELEKTRİK KONUSU İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ BİR İÇERİK ANALİZİ

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, Acar Leyla
Dergi Adı : International Journal of Western Black Sea Social and Humanities Sciences
Cilt : 6
ISSN : 2602-4594
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Opinions of Science Teachers who are Graduate Students on Teaching Socio Scientific Issues

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : Bulletin of Education & Research
Cilt : 44
ISSN : 0555-7747
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Examination of the Competencies of Science Teachers about Inclusive Education and Determination of Their Opinions

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, ELMACİ ERSİN
Dergi Adı : International Journal of Educational Researchers
Cilt : 13
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : 2018 İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÇEVRE KONUSUNUN YERİ

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : Sosyal Bilimler Ekev Akademi dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Determination of the Opinions of Prospective Science Teachers About Biology Lessons Taught Through Distance Education

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : European Journal of Educational Sciences
Cilt : 8
ISSN : 1857-6036
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : An Investigation into Anxiety about the Science Lesson Through a Mixed Model

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : Journal of Education and Learning
Cilt : 10
ISSN : 1927-5269
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gen Kavramına Yönelik Metaforik Algılarının Belirlenmesi

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : Uluslararası Aktif Öğrenme Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2536-5258
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Kavramına İlişkin Metaforik Algıları

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 3
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : ÇEVRE EĞİTİMİ VE ALTERNATİF YÖNTEMLER LİTERATÜR TARAMASI

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH,KARAHAN SERDAR,TAN ÇETİN
Dergi Adı : Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 11
ISSN : 1304-429-X
Yayın Tarihi : 2014

Makale Adı : BİTKİSEL DOKULAR KONUSUNUN ÖĞRETİLMESİNDE İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİMİN ÖĞRENCİ BAŞARISI VE KALICILIĞINA ETKİSİ

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, HASENEKOĞLU İSMET
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 8
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2013

Makale Adı : BİTKİSEL DOKULAR KONUSUNUNDA İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNE YÖNELİK ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, HASENEKOĞLU İSMET
Dergi Adı : Turkish Studies
Cilt : 8
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2013
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 6

Bildiri Adı : FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN 7. SINIF FEN BİLGİSİ DERS KİTABINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (OPINIONS OF SCIENCE TEACHERS ON THE 7TH GRADE SCIENCE TEXTBOOK)

Etkinlik Adı : KARADENİZ ZİRVESİ 12. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.03.2023
Basım Tarihi :06.03.2023

Bildiri Adı : DETERMINING THE BIODIVERSITY LITERACY LEVELS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS AND TO EXAMINE THEM IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES

Etkinlik Adı : 3. Uluslararası Antalya Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 13.02.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.02.2023
Basım Tarihi :01.03.2023

Bildiri Adı : INVESTİGATİON of TURKİSH and TURKMEN STUDENTS’ AWARENESS TOWARDS ENVIRONMENTAL PROBLEMS

Etkinlik Adı : EGE 7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 24 - 25 ARALIK 2022
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, YALMANCI Engin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.12.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :28.12.2022

Bildiri Adı : Academicians and Academicianship from the Percecption of Pre-Service Science Teachers and Social Studies Pre-Service Teachers

Etkinlik Adı : 5.Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi’ne (ICHUS-2022)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, ELMACİ ERSİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.12.2022
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :16.12.2022

Bildiri Adı : 5. Sınıf Öğrencilerinin Güneş Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

Etkinlik Adı : 3.Uluslararası Multidisipliner Sosyal Bilimler Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖZBUĞUTU EMRAH, BEŞTAŞ BAŞAK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.05.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.05.2021
Basım Tarihi :20.05.2021

Bildiri Adı : İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNDE HÜCRE ORGANELLERİNE YÖNELİK ANALOJİ KULLANIMININ İNCELENMESİ

Etkinlik Adı : 12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : GÜRBÜZOĞLU YALMANCI SİBEL, ÖZBUĞUTU EMRAH, YALMANCI Engin
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :07.10.2016

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 5

Kitap Adı : Güncel Araştırmalarda Fen Bilgisi Eğitimi I

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÖZBUĞUTU EMRAH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : BİDGE Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6707-58-0
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : Academic Research and Reviews in Education Sciences

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÖZBUĞUTU EMRAH, ELMACİ ERSİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Biyoloji Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Platanus Publishing
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-625-6517-62-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023

Kitap Adı : EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDAKİ GELİŞMELER

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÖZBUĞUTU EMRAH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi
Yayın Evi : Duvar Kitapevi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8109-15-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2022

Kitap Adı : Current Debates on Social Sciences 6 Multidisciplinary Studies

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÖZBUĞUTU EMRAH, BEŞTAŞ BAŞAK
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Biyoloji Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Bilgin Kültür Sanat Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7799-26-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021

Kitap Adı : Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler (Cilt 1)

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : ÖZBUĞUTU EMRAH
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Temel Eğitim>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : Gece Kitaplığı
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7793-87-2
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2021

Proje&Patent&Tasarım

Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği

Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği

Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği

Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği

Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 1

Proje Adı: Akıl ve Zeka Oyunlarının Matematik ve Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme becerilerine Etkisi

Başlama Tarihi : 27.11.2018
Bitiş Tarihi : 26.05.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı akıl ve zeka oyunlarının matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerileri üzerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu amaçla eğitim fakültesi içinde bulunan boş bir sınıf ortamı akıl-zeka oyun odası şeklinde düzenlenecek ve bu alanda öğrencilerin hazır akıl oyunlarını oynamaları ve aynı zamanda kendi oyunlarını tasarlamaları sağlanacaktır. Projenin çalışma grubunu Siirt Üniversitesi Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümünde okuyan en az kırk öğrenci oluşturacaktır. öğretmen adayları ile oyun kavramı, oyunun eğitimdeki yeri üzerine dersler yapıldıktan sonra hali hazırda oynanan ve bilinen akıl oyunları öğretilecektir. Daha sonra öğretmen adaylarının kendi oyunlarını tasarlamaları istenecek ve bu oyunları arkadaşlarına öğretmeleri sağlanacaktır. Karma bir araştırma olarak planlanan projede Yarı-deneysel desen kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerini ön-test ve son-test te ölçmek için Çevik ve Özmaden (2013) kullanılan Problem Çözme Becerisi Ölçeği (PÇBÖ) kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine akıl-zeka oyunlarının etkisi üzerine görüşleri ise araştırmacılar tarafından hazırlanacak görüşme formu ile toplanacaktır. PÇBÖ den toplanan veri için t-testi analizi yapılacak ayrıca etki büyüklüğü değeri hesaplanarak, alan yazın ile karşılaştırılacaktır. Görüşme formundan elde edilen veri ise içerik analizi ile analiz edilecektir. Çalışmanın öğretmen adaylarında akıl-zeka oyunları üzerine bir farkındalık oluşturacağı ve öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkili olacağı düşünülmektedir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2023-03-15 01:33:58
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Sistemde kayıtlı üyelik bilgisi bulunamadı!
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Fen Bilgisi Eğitimi

Anahtar Kelimeler :
Fen Bilgisi Eğitimi



Güncelleme Tarihi : 2024-03-31 05:22:29

Başarılar & Tanınırlık

Sistemde kayıtlı ödül bilgisi kaydı bulunamadı!

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!