YÖKSİS Son Veri Güncelleme Tarihi : 14.09.2024 01:04:46

Kişisel Bilgiler

DOÇ. ATA PESEN




  • E-posta: atapesen@siirt.edu.tr
  • Adres: -
  • İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -

Eğitim Bilgileri

Mezuniyet

Doktora

2009 - 2014

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/

Tez Adı: Harmanlanmış öğrenme ortamının öğretmen adaylarının akademik başarısına, ders çalışma alışkanlıklarına ve güdülenme düzeylerine etkisi

Yüksek Lisans

2000 - 2004

YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Eğitim sistemimizde öğretmen atama politikaları ve sorunları: Öğretmen atama politikalarına ilişkin öğretmen görüşleri (Siirt ili örneği)

Lisans

1996 - 2000

DİCLE ÜNİVERSİTESİ

SİİRT EĞİTİM FAKÜLTESİ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./

Tez Adı: ---

Lisans

2020 -

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ/ÇOCUK GELİŞİMİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/

Tez Adı: ---

Araştırma Alanları

Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Eğitim Programları ve Öğretim

Akademik Idari Deneyim

AKADEMİK ÜNVANLAR
DOÇENT
2021 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2011 - 2014
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
2014 - 2021
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

YÖNETİMSEL GÖREVLER
MYO/Yüksekokul Müdürü
2015 - 2017
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

MYO/Yüksekokul Müdürü
2014 - 2017
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2015 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2017 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2019 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2020 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2017 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

MYO/Yüksekokul Müdürü
2017 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2017 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2014 - 2015
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2018 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2015 - 2017
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Yönetim Kurulu Üyeliği
2019 -
SİİRT ÜNİVERSİTESİ

Tezler

YÖNETİLEN TEZLER
ÇEVRİMİÇİ OYUNLAŞTIRMA PLATFORMLARINA DAYALI TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSLERİNE YÖNELİK TUTUMLARINA VE MOTİVASYONLARINA ETKİSİ
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Ana Bilim Dalı
ABDULMENAF DÜNDAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Farklılaştırılmış ev ödevi uygulamalarına yönelik öğretmen algıları: Bir ölçek geliştirme çalışması
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
MEHMET ŞİRİN BAŞTUĞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

6. sınıf İngilizce dersi öğretim programının aydınlatıcı program değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
SALİH AKBULUT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Matematik ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi: İstasyon Rotasyon Modeli
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
FATMANUR EKİNCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Tanılanması Sürecinin Sınıf Öğretmenleri, Rehber Öğretmenler ve Psikolojik Danışmanlar Perspektifinden İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
GÜLİZAR LAÇİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz Yeterlik Algı Düzeyleri Ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
MUHİTTİN ONURLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Ortaöğretim Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ESRA ORAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024

Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Çalışmaya İlişkin Dijital Öz Yeterlik Algılarının Teknoloji Merakı Bağlamında İncelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
BÜŞRA YETER ÇALIŞGAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Ortaokul öğrencilerinin çocukluk deneyimleri ile sınav kaygısı arasındaki ilişkide akılcı olmayan inançların aracı rolü
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
MEHMET CAHİT MARANGOZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

2013 okul öncesi eğitim programının Eisner'in eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
AYŞEGÜL CANBAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

E-rehberlik modülünün rehberlik hizmetlerine katkısına dair okul psikolojik danışmanları ve rehber öğretmenlerinin görüşleri
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
SEFA YAŞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Enneagram tipolojisine göre düzenlenmiş ders etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin yabancı dil (İngilizce) başarısına etkisi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
EMİNE BARLIK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Beden eğitimi öğretmenlerinin öğretim programı farkındalıkları ile 21. yüzyıl öğreten becerilerinin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
EMRAH KARACA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023

Okul öncesi eğitimin zorunlu olmasına ilişkin öğretmen görüşleri
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ESMA DEMİRHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

İlkokul Matematik Çalışma Kitaplarının Yeterliliğine İlişkin Karma Bir Araştırma
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
GÜLAY OKAY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlıkları ve Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÇETİN ATSİZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Hizmet ederek öğrenme yaklaşımının sorumluluk ve çevre bilincinin kazandırılmasına etkisi: Ayın değeri örneği
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MERVE ÖKTÜREN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022

Resimli Çocuk Kitabı Tabanlı Eğitim Programının Okul Öncesi Çocuklarının Görsel Algı Gelişimine Etkisi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
MEHMET AKİF ÖZDEMİR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Öğretmenlerin öğretim programlarına ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖMER PEKTAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021

Görme yetersizliği olan öğrencilerin hayallerinin öğretmen ve ebeveyn beklentileri açısından değerlendirilmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
MERVE DEMİRHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020

Ögretmenlerin etkili yaşam boyu öğrenme algılarının incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
REMZİYE AYDOĞAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerinde öz yeterlik algılarının incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ADNAN İDRİS EKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019

Basamaklı öğretim programının 9. sınıf İngilizce dersinde öğrencilerin öğrenme stillerine ve akademik başarılarına etkisi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
BURHAN ÜZÜM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017

6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tükenmişliği ve öğrenme sürecinde yardım istemeleri ile genel akademik başarı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ABDULAZİZ ÇELİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017

Dersler

VERİLEN DERSLER

ÇOCUK VE OYUN,2019-2020,Önlisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2019-2020,Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2019-2020,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

YÜKSEK LİSANS TEZ HAZIRLIK,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

UZMANLIK ALAN DERSİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)

PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2017-2018,Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2016-2017,Lisans (Türkçe)

ÖZEL EĞİTİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)

EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2015-2016,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM FELSEFESİ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)

EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)

FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA,2014-2015,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM FELSEFESİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2014-2015,Lisans (Türkçe)

AİLE EĞİTİMİ,2014-2015,Önlisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2014-2015,Lisans (Türkçe)

ÇAĞDAŞ ÖĞRENME VE ÖĞRETME KURAMLARI,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)

OKUL DENEYİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2013-2014,Lisans (Türkçe)

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2013-2014,Lisans (Türkçe)

PROGRAM TASARIMI,2013-2014,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ÖZEL EĞİTİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)

İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2012-2013,Lisans (Türkçe)

OKUL DENEYİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)

İLETİŞİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)

ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2012-2013,Lisans (Türkçe)

OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

REHBERLİK,2011-2012,Lisans (Türkçe)

BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETİM TASARIMI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)

ÖLÇME DEĞERLENDİRME,2011-2012,Lisans (Türkçe)

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)

Yayınlar&Eserler

İndeks Türü - Makale Sayısı Grafiği

Yıl - Makale Sayısı Grafiği

Toplam Makale Sayısı (YOKSIS) : 40

Makale Adı : PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI

Yazar Bilgisi : ELÇİÇEK MİTHAT,ÜZÜM BURHAN,PESEN ATA
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2717-7483
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımının Sorumluluk ve Çevre Bilincinin Kazandırılmasına Etkisi: Ayın Değeri Örneği

Yazar Bilgisi : TURAN Merve,PESEN ATA
Dergi Adı : Asya Studies
Cilt : 8
ISSN : 2602-2877
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Okul Öncesi Eğitim Programının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi

Yazar Bilgisi : Canbaz Ayşegül,PESEN ATA
Dergi Adı : The Journal of Educational Reflections
Cilt : 8
ISSN : 2587-0068
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : Development of Teachers’ Perception Scale Regarding Artificial Intelligence Use in Education: Validity and Reliability Study

Yazar Bilgisi : ÜZÜM BURHAN,ELÇİÇEK MİTHAT,PESEN ATA
Dergi Adı : International Journal of Human–Computer Interaction
Cilt : 40
ISSN : 1044-7318
Yayın Tarihi : 2024

Makale Adı : İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Atasözlerinin İncelenmesi: Yaratıcı Düşünmeyi Destekleme Aracı Olarak Atasözleri

Yazar Bilgisi : KARACA EMRAH, PESEN ATA
Dergi Adı : Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2667-4351
Yayın Tarihi : 2023

Makale Adı : İngilizce Dersi Öğretim Programında Belirtilen Temel Değerler Çerçevesinde 5. Sınıf İngilizce Dersi Kitaplarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : AKBULUT SALİH, ÜZÜM BURHAN, PESEN ATA
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1303-5495
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Okul öncesi eğitimde Montessori yaklaşımına ilişkin lisansüstü tezlerin incelenmesi: Tematik içerik analiz çalışması

Yazar Bilgisi : Canbaz Ayşegül, KARA İDRİS, PESEN ATA
Dergi Adı : Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2564-7601
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutum, psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumu düzeyleri üzerine bir inceleme

Yazar Bilgisi : Marangoz Mehmet Cahit, ELÇİÇEK MİTHAT, PESEN ATA, ERDEMCİ HÜSAMETTİN
Dergi Adı : EKEV Akademi Dergisi
Cilt : 26
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Bağlamında İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ELÇİÇEK MİTHAT, PESEN ATA
Dergi Adı : Yaşadıkça Eğitim
Cilt : 36
ISSN : 1300-1272
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Deneysel Bir Çalışma: Transaksiyonel Analiz Kuramına Dayalı Psiko-eğitim Programının Öğrencilerin İletişim Becerilerine Etkisi Var mıdır?

Yazar Bilgisi : ÇELİK METİN, PESEN ATA
Dergi Adı : Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1302-1370
Yayın Tarihi : 2022

Makale Adı : Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PEKTAŞ ÖMER, PESEN ATA
Dergi Adı : AJER - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Öğretmenlerin Öğrenmeye Yönelik İnançlarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterliliklerini Yordama Gücü

Yazar Bilgisi : PESEN ATA, EPÇAÇAN CEVDET
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA, DEMİRHAN MERVE
Dergi Adı : Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1304-4796
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismarı ve İhmali Konusundaki Bilgi ve Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişki

Yazar Bilgisi : PESEN ATA, EPÇAÇAN UĞUR
Dergi Adı : Toplum ve Sosyal Hizmet
Cilt : 32
ISSN : 2147-3374
Yayın Tarihi : 2021

Makale Adı : Özel Eğitim Dersi Alan Öğretmen Adaylarının “Özel Eğitim” ve “Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Birey” Kavramlarına İlişkin Algıları

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,PESEN HASAN
Dergi Adı : Sosyal Bilimler EKEV Akademi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET,EPÇAÇAN UĞUR
Dergi Adı : Journal of Education and Future
Cilt :
ISSN : 2146-8249
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : The School and Science and Art Center from the Perceptions of Gifted Students

Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN UĞUR,PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Dergi Adı : Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of SpecialEducation
Cilt : 21
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Mapping Students Opinions on the Effectiveness of the Layered Curriculum in the 9th Grade English Lesson

Yazar Bilgisi : ÜZÜM BURHAN,PESEN ATA
Dergi Adı : Hacettepe University Journal of Education
Cilt : 35
ISSN : 2536-4758
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği, Öğrenme SürecindeYardım İstemeleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkininİncelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK Abdulaziz,PESEN ATA
Dergi Adı : Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1302-1265
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : 6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği ve Öğrenme Sürecinde Yardımİsteme Düzeylerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : ÇELİK ABDULAZİZ,PESEN ATA
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2020

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÇELİK METİN
Dergi Adı : E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Do the Learner-centered Approaches Increase Academic Performance? Effect of the Layered Curriculum on Students’ Academic Achievement in English Lesson

Yazar Bilgisi : ÜZÜM BURHAN,PESEN ATA
Dergi Adı : International Journal of Instruction
Cilt : 12
ISSN : 1308-1470
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 8
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Kendi Kendine Öğrenme Becerileri İle Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KAHYAOĞLU MUSTAFA,SARAÇOĞLU MEHTAP
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 143
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2019

Makale Adı : Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri ile Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET,BULUT YUSUF
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinde Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,Şanlı Tuğçe
Dergi Adı : AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
Cilt : 9
ISSN : 1309-1581
Yayın Tarihi : 2018

Makale Adı : The Analysis of Self Efficacies of English Language Teachers in Terms of Creative Drama Use in Education

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 5
ISSN : 2332-3205
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Öğretmenlerin sınıf içi demokratik davranışlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

Yazar Bilgisi : KESİCİ AHMET,PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 16
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2017

Makale Adı : Harmanlanmış öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının akademik başarısına ve güdülenme düzeyine etkisi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Geleneksel Öğretim, Drama ve Müzik Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,Çiftçi Yunus Emre
Dergi Adı : Middle East Journal of Education(MEJE)
Cilt :
ISSN : 2536-5320
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Türkçe ders kitaplarına yönelik Türkçe öğretmenlerinin görüşlerini belirleme çalışması -Siirt ili örneği-

Yazar Bilgisi : GEDİK MEHMET, PESEN ATA, Tekin Bilal
Dergi Adı : Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1694-528X
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : The Effect Of Cooperative Learning Approach On 6th Grade Students Success In The Field Of Mathematics

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BAKIR BAHAR
Dergi Adı : ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM DERGİSİ
Cilt : 6
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algısı ile Çatışma ve Şiddete İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,KALE MUSTAFA,ABBAK BURCU SULTAN
Dergi Adı : Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2528-9535
Yayın Tarihi : 2016

Makale Adı : Ebeveynlerin Çocuk Kavramına Yükledikleri Metaforlar

Yazar Bilgisi : PESEN ATA
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı : Çocuk gelişimi bölümü 2. sınıf öğrencilerinin müdür kavramına ilişkin metafor algıları

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,GEDİK MEHMET
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2015

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :

Makale Adı :

Yazar Bilgisi : PESEN ATA
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı makale kaydı bulunamadı!

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Yıl - Bildiri Sayısı Grafiği

Toplam Bildiri Sayısı : 29

Bildiri Adı : Özel Yetenekli Öğrencilerin Algıları Üzerinden Okul ve BİLSEM

Etkinlik Adı : INTERNATIONAL CONGRESS on GIFTED and TALENTED EDUCATION
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN UĞUR,PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2018
Basım Tarihi :03.11.2018

Bildiri Adı : Washback Effect Of Standardized High-Stakes Tests On English Class Academic Success: From 8Th Grade To 12Th Gradearı

Etkinlik Adı : 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ANLAYICI MEHMET NURİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :13.10.2018

Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Dikkat Kontrol ve Derse İlgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : 6. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARIVE ÖĞRETİM KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BİNGÖL BURAK,PESEN HASAN,YILMAZ MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :11.10.2018

Bildiri Adı : İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

Etkinlik Adı : Ahtamara I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,AKSOY ABUMÜSLÜM,ERZEN ZAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.08.2018
Basım Tarihi :30.09.2018

Bildiri Adı : ”Kadın” Kavramına İlişkin Algının Mecazlar Yoluyla Belirlenmesi

Etkinlik Adı : Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖMÜR ESRA HAFİZA,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2018
Basım Tarihi :15.05.2018

Bildiri Adı : Fen Lisesi Öğrencilerinin Fen Liselerine İlişkin Görüşleri

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (asoscongress)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,PESEN ATA,EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Cocuk İstismarı ve ihmali Konusundaki Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar verme Stillerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (asoscongress)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018

Bildiri Adı : Basamaklı Öğretim Programının İngilizce Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

Etkinlik Adı : International Conference on Multidisciplinary Sciences
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÜZÜM BURHAN,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2017
Basım Tarihi :15.12.2017

Bildiri Adı : Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Türk Dili ve Edebiyatı Dersine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri

Etkinlik Adı : 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017

Bildiri Adı : Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterlilikleri İle ÖğrenmeyeYönelik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/

Etkinlik Adı : 5. ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017

Bildiri Adı : Gifted / Superior Intelligent Children as a Lifelong Learning Voyager Are They Voyagers of Their Dreams or Convicts of Our Dreams?

Etkinlik Adı : 3 rd International CONFERENCE on LIFELONG LEARNING AND LEADERSHIP FOR ALL
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017

Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşleri

Etkinlik Adı : 3 rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2017. Porto
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017

Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : 3 rd International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL 2017. Porto
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017

Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri İle Özerk ÖğrenmeDüzeyleri Arasındaki İlişki

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,PESEN ATA,BULUT YUSUF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :16.04.2017

Bildiri Adı : Okulöncesi Öğrencilerin Anne Kavramına İlişkin Metaforları

Etkinlik Adı : I.Ulusal İş’te ve Üniversitede KadınSempozyumu
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,DENİZ TAVUKÇU SUNA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.03.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.03.2017
Basım Tarihi :07.03.2017

Bildiri Adı : Geleneksel öğretim drama ve müzik ile öğretimin akademik başarı ve kalıcılık üzerine etkisi

Etkinlik Adı : International Engineering, Science and Education Conference
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÇİFTÇİ YUNUS EMRE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :10.12.2016

Bildiri Adı : İngilizce öğretmenlerinin yaratıcı drama yöntemini kullanmaya yönelik öz yeterliliklerinin incelenmesi

Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi’xxnde (ICCI/EPOK-2016)
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :27.10.2016

Bildiri Adı : An Investigation Of The Relationship Between 4th Graders Attention Control Level And Difficulty Level In Reading

Etkinlik Adı : International Teacher Education Conference
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.02.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.02.2016
Basım Tarihi :01.07.2016

Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Etkinlik Adı : IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BABAOĞLU HATİCE MELİKE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :31.05.2016

Bildiri Adı : Türkiye de erken çocukluk dönemine yönelik yapılmış araştırmalar: Bir içerik analizi çalışması

Etkinlik Adı : Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.03.2016
Basım Tarihi :18.03.2016

Bildiri Adı : Erken çocukluk döneminde din ve değerler eğitimine ilişkin nitel bir araştırma

Etkinlik Adı : Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,SARAÇOĞLU MEHTAP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.03.2016
Basım Tarihi :18.03.2016

Bildiri Adı : Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısı ile çatışma ve şiddet algısı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Etkinlik Adı : 26. Uluslararası Eğitimde Yaratıcı Drama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,KALE MUSTAFA,ABBAK BURCU SULTAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2016
Basım Tarihi :09.03.2016

Bildiri Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kitap Seçim Kriterleri İle Kitap Merkezinde Yer Alan Kitapların Toplumsal Cinsiyet ve Şiddet Açısından İncelenmesi

Etkinlik Adı : 26.Uluslararası Toplumsal Cinsiyet Ve Eğitimde Drama Kongresi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KALE MUSTAFA,ABBAK BURCU SULTAN,PESEN ATA,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2016
Basım Tarihi :09.03.2016

Bildiri Adı : The Effect of Cooperative Learning Approach on 6 th Grade Students Success in the Field of Mathematics

Etkinlik Adı : THE THIRD INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BAKIR BAHAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2015
Basım Tarihi :22.10.2015

Bildiri Adı : Harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğretmen adaylarının akademik başarısına ders çalışma alışkanlıklarına ve güdülenme düzeylerine etkisi

Etkinlik Adı : BİLİMİN IŞIĞINDA EĞİTİMSEL LİDERLİK ÜZERİNE ULUSLARARASI KONFERANS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014

Bildiri Adı : Taşımalı eğitimin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi-Siirt il örneği

Etkinlik Adı : BİLİMİN IŞIĞINDA EĞİTİMSEL LİDERLİK ULUSLARARASI KONFERANS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BATUR M SARAÇ,KESİCİ AHMET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014

Bildiri Adı : Öğretmenlerin sınıf içi demokratik davranışları üzerine bir araştırma

Etkinlik Adı : BİLİMİN IŞIĞINDA EĞİTİMSEL LİDERLİK ULUSLARARASI KONFERANS
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİCİ AHMET,PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014

Bildiri Adı : Çocuk gelişimi bölümü 2 sınıf öğrencilerinin müdür kavramına ilişkin algılarının metaforlar yardımı ile analizi

Etkinlik Adı : 9. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :08.05.2014

Bildiri Adı : Sosyal bilgiler öğretmenlerinin otantik liderlik davranışları ile ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki

Etkinlik Adı : 9. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN KAMİL,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :08.05.2014

Ulusal - Uluslararası Grafiği

Toplam Kitap Sayısı : 7

Kitap Adı : Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim/Öğretim Teknolojileri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-758-253-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021

Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020

Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Eğitim Felsefesi

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-564-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019

Kitap Adı : Öğretim ilke ve Yöntemleri

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-320-988-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2018

Kitap Adı : Ortaöğretim Program Çalışmaları

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : PESEN ATA,BİNGÖL BURAK,PESEN HASAN,YILMAZ MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-544-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018

Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme

Kitap Türü : Bilimsel Kitap / Kitap Bölümü
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-050-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017

Proje&Patent&Tasarım

Sistemde kayıtlı proje kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı patent kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı tasarım kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı sanat kaydı bulunamadı!

Bilimsel Faaliyetler

Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği

Üyelik Durumu : Üye
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :
Sistemde kayıtlı editörlük bilgisi bulunamadı!

Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı

Bilim Alanı : Eğitim Programları ve Öğretim

Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim



Güncelleme Tarihi : 2024-08-09 23:54:54

Başarılar & Tanınırlık

Akademik Teşvik Ödülü

2017

Alanında yurtiçi kamu kurum ve kuruluşlarından alınan ödül

TÜRKİYE

Duyurular & Dokümanlar

Sistemde kayıtlı duyuru kaydı bulunamadı!
Sistemde kayıtlı döküman kaydı bulunamadı!