Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 31.10.2024 20:15:22
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 21.11.2024 14:11:30
Kişisel Bilgiler
DOÇ. ATA PESEN
- E-posta: atapesen@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/atapesen
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Doktora
2009 - 2014
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)/
Tez Adı: Harmanlanmış öğrenme ortamının öğretmen adaylarının akademik başarısına, ders çalışma alışkanlıklarına ve güdülenme düzeylerine etkisi
Yüksek Lisans
2000 - 2004
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Eğitim sistemimizde öğretmen atama politikaları ve sorunları: Öğretmen atama politikalarına ilişkin öğretmen görüşleri (Siirt ili örneği)
Lisans
1996 - 2000
DİCLE ÜNİVERSİTESİ
SİİRT EĞİTİM FAKÜLTESİ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR./
Tez Adı: ---
Lisans
2020 -
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ/ÇOCUK GELİŞİMİ PR. (AÇIKÖĞRETİM)/
Tez Adı: ---
Araştırma Alanları
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Eğitim Programları ve Öğretim
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2021 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2011 - 2014
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2014 - 2021
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2019 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2014 - 2015
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- MYO/Yüksekokul Müdürü
- 2017 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2018 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2020 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2015 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2019 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- MYO/Yüksekokul Müdürü
- 2014 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2015 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2017 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2017 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- MYO/Yüksekokul Müdürü
- 2015 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Yönetim Kurulu Üyeliği
- 2017 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenlerinin Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz Yeterlik Algı Düzeyleri Ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MUHİTTİN ONURLU(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Öğretmenlerin Dijital Okuryazarlık Becerileri İle Yapay Zeka Kullanımlarına İlişkin Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ABDULMENAF DÜNDAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ortaöğretim Öğrencilerinin Zaman Yönetimi Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ESRA ORAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 6. sınıf İngilizce dersi öğretim programının aydınlatıcı program değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SALİH AKBULUT(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Ortaöğretim Öğrencilerinin Ders Çalışmaya İlişkin Dijital Öz Yeterlik Algılarının Teknoloji Merakı Bağlamında İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BÜŞRA YETER ÇALIŞGAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Matematik ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Harmanlanmış Öğrenmenin Akademik Başarıya Etkisi: İstasyon Rotasyon Modeli
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- FATMANUR EKİNCİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Özel Gereksinimli Öğrencilerin Tanılanması Sürecinin Sınıf Öğretmenleri, Rehber Öğretmenler ve Psikolojik Danışmanlar Perspektifinden İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Programları ve Öğretimi Ana Bilim Dalı
- GÜLİZAR LAÇİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Farklılaştırılmış ev ödevi uygulamalarına yönelik öğretmen algıları: Bir ölçek geliştirme çalışması
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET ŞİRİN BAŞTUĞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- E-rehberlik modülünün rehberlik hizmetlerine katkısına dair okul psikolojik danışmanları ve rehber öğretmenlerinin görüşleri
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- SEFA YAŞAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Ortaokul öğrencilerinin çocukluk deneyimleri ile sınav kaygısı arasındaki ilişkide akılcı olmayan inançların aracı rolü
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET CAHİT MARANGOZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Beden eğitimi öğretmenlerinin öğretim programı farkındalıkları ile 21. yüzyıl öğreten becerilerinin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- EMRAH KARACA(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- 2013 okul öncesi eğitim programının Eisner'in eğitsel eleştiri modeline göre değerlendirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- AYŞEGÜL CANBAZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Enneagram tipolojisine göre düzenlenmiş ders etkinliklerinin ortaokul öğrencilerinin yabancı dil (İngilizce) başarısına etkisi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- EMİNE BARLIK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- İlkokul Matematik Çalışma Kitaplarının Yeterliliğine İlişkin Karma Bir Araştırma
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- GÜLAY OKAY(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Okul öncesi eğitimin zorunlu olmasına ilişkin öğretmen görüşleri
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ESMA DEMİRHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Hizmet ederek öğrenme yaklaşımının sorumluluk ve çevre bilincinin kazandırılmasına etkisi: Ayın değeri örneği
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- MERVE ÖKTÜREN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2022
- Öğretmenlerin öğretim programlarına ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ÖMER PEKTAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2021
- Görme yetersizliği olan öğrencilerin hayallerinin öğretmen ve ebeveyn beklentileri açısından değerlendirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MERVE DEMİRHAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2020
- Öğretmenlerin değerler eğitimi üzerinde öz yeterlik algılarının incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ADNAN İDRİS EKİN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- Ögretmenlerin etkili yaşam boyu öğrenme algılarının incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- REMZİYE AYDOĞAN(Öğrenci),Yüksek Lisans,2019
- 6. 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okul tükenmişliği ve öğrenme sürecinde yardım istemeleri ile genel akademik başarı düzeyleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- ABDULAZİZ ÇELİK(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
- Basamaklı öğretim programının 9. sınıf İngilizce dersinde öğrencilerin öğrenme stillerine ve akademik başarılarına etkisi
- Siirt Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
- BURHAN ÜZÜM(Öğrenci),Yüksek Lisans,2017
Dersler
VERİLEN DERSLER
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER,2019-2020,Yüksek Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
ÇOCUK VE OYUN,2019-2020,Önlisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2019-2020,Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2018-2019,Lisans (Türkçe)
YÜKSEK LİSANS TEZ HAZIRLIK,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
UZMANLIK ALAN DERSİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2018-2019,Yüksek Lisans (Türkçe)
PROGRAM GELİŞTİRME,2017-2018,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2017-2018,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2017-2018,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2017-2018,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMİN SOSYAL VE FELSEFİ TEMELLERİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN ETİĞİ,2016-2017,Yüksek Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2016-2017,Lisans (Türkçe)
ÖZEL EĞİTİM,2016-2017,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2015-2016,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA UYGULAMALARI,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2015-2016,Yüksek Lisans (Türkçe)
AİLE EĞİTİMİ,2014-2015,Önlisans (Türkçe)
FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA,2014-2015,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM FELSEFESİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
EĞİTİM İSTATİSTİĞİ,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2014-2015,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2014-2015,Lisans (Türkçe)
ÇAĞDAŞ ÖĞRENME VE ÖĞRETME KURAMLARI,2014-2015,Yüksek Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2013-2014,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
PROGRAM TASARIMI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2013-2014,Lisans (Türkçe)
EĞİTİM PSİKOLOJİSİ,2013-2014,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2012-2013,Lisans (Türkçe)
İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖZEL EĞİTİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME,2012-2013,Lisans (Türkçe)
İLETİŞİM,2012-2013,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2012-2013,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
OKUL DENEYİMİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
ÖLÇME DEĞERLENDİRME,2011-2012,Lisans (Türkçe)
ÖĞRETİM TASARIMI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA,2011-2012,Lisans (Türkçe)
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI,2011-2012,Lisans (Türkçe)
REHBERLİK,2011-2012,Lisans (Türkçe)
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ,2011-2012,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Okul Öncesi Eğitim Programının Eisner’ın Eğitsel Eleştiri Modeline Göre Değerlendirilmesi
Dergi Adı : The Journal of Educational Reflections
Cilt : 8
ISSN : 2587-0068
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 23
ISSN : 2717-7483
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Development of Teachers’ Perception Scale Regarding Artificial Intelligence Use in Education: Validity and Reliability Study
Dergi Adı : International Journal of Human–Computer Interaction
Cilt : 40
ISSN : 1044-7318
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Hizmet Ederek Öğrenme Yaklaşımının Sorumluluk ve Çevre Bilincinin Kazandırılmasına Etkisi: Ayın Değeri Örneği
Dergi Adı : Asya Studies
Cilt : 8
ISSN : 2602-2877
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Ders Kitabında Yer Alan Atasözlerinin İncelenmesi: Yaratıcı Düşünmeyi Destekleme Aracı Olarak Atasözleri
Dergi Adı : Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2667-4351
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Okul öncesi eğitimde Montessori yaklaşımına ilişkin lisansüstü tezlerin incelenmesi: Tematik içerik analiz çalışması
Dergi Adı : Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2564-7601
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Deneysel Bir Çalışma: Transaksiyonel Analiz Kuramına Dayalı Psiko-eğitim Programının Öğrencilerin İletişim Becerilerine Etkisi Var mıdır?
Dergi Adı : Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Cilt : 12
ISSN : 1302-1370
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Öğretmenlerin uzaktan eğitime yönelik tutum, psikolojik sağlamlık ve yaşam doyumu düzeyleri üzerine bir inceleme
Dergi Adı : EKEV Akademi Dergisi
Cilt : 26
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : İngilizce Dersi Öğretim Programında Belirtilen Temel Değerler Çerçevesinde 5. Sınıf İngilizce Dersi Kitaplarının İncelenmesi
Dergi Adı : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 21
ISSN : 1303-5495
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Mobil Öğrenmeyi Benimseme Düzeyinin Yeniliğin Yayılması Teorisi Bağlamında İncelenmesi
Dergi Adı : Yaşadıkça Eğitim
Cilt : 36
ISSN : 1300-1272
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Çocuk İstismarı ve İhmali Konusundaki Bilgi ve Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişki
Dergi Adı : Toplum ve Sosyal Hizmet
Cilt : 32
ISSN : 2147-3374
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Dergi Adı : Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 19
ISSN : 1304-4796
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretim Programı Farkındalık Ölçeğinin (ÖPFÖ) Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2687-2528
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin Öğrenmeye Yönelik İnançlarının Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterliliklerini Yordama Gücü
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Öğretmenlerin Öğretim Programlarına İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : AJER - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : 6. 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği ve Öğrenme Sürecinde Yardımİsteme Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 5
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Özel Eğitim Dersi Alan Öğretmen Adaylarının “Özel Eğitim” ve “Özel Eğitime İhtiyaç Duyan Birey” Kavramlarına İlişkin Algıları
Dergi Adı : Sosyal Bilimler EKEV Akademi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Mapping Students Opinions on the Effectiveness of the Layered Curriculum in the 9th Grade English Lesson
Dergi Adı : Hacettepe University Journal of Education
Cilt : 35
ISSN : 2536-4758
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Okul Tükenmişliği, Öğrenme SürecindeYardım İstemeleri ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkininİncelenmesi
Dergi Adı : Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 22
ISSN : 1302-1265
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey
Dergi Adı : Journal of Education and Future
Cilt :
ISSN : 2146-8249
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : The School and Science and Art Center from the Perceptions of Gifted Students
Dergi Adı : Ankara University Faculty of Educational Sciences Journal of SpecialEducation
Cilt : 21
ISSN : 1304-7639
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : Do the Learner-centered Approaches Increase Academic Performance? Effect of the Layered Curriculum on Students’ Academic Achievement in English Lesson
Dergi Adı : International Journal of Instruction
Cilt : 12
ISSN : 1308-1470
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Bilimleri Derslerinde Kendi Kendine Öğrenme Becerileri İle Kaygı Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Dergi Adı : Turkish Studies-Educational Sciences
Cilt : 143
ISSN : 2667-5609
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi
Dergi Adı : E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 10
ISSN : 1309-6265
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Öğrenmeye Yönelik İnançlarının İncelenmesi
Dergi Adı : Electronic Journal of Education Sciences
Cilt : 8
ISSN : 1302-7905
Yayın Tarihi : 2019
Makale Adı : Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri ile Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Dergi Adı : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 9
ISSN : 2528-9527
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Ortaokul Öğrencilerinde Bilgisayar Oyun Bağımlılığı Düzeyinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Dergi Adı : AJIT-e: Online Academic Journal of Information Technology
Cilt : 9
ISSN : 1309-1581
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Lise Pansiyonlarında Kalan Öğrencilerin Mesleki Olgunluk Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Social Sciences Studies Journal
Cilt : 4
ISSN : 2587-1587
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Öğretmenlerin sınıf içi demokratik davranışlarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 16
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Analysis of Self Efficacies of English Language Teachers in Terms of Creative Drama Use in Education
Dergi Adı : Universal Journal of Educational Research
Cilt : 5
ISSN : 2332-3205
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : The Effect Of Cooperative Learning Approach On 6th Grade Students Success In The Field Of Mathematics
Dergi Adı : ULUSLARARASI EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM DERGİSİ
Cilt : 6
ISSN : 2146-3638
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Türkçe ders kitaplarına yönelik Türkçe öğretmenlerinin görüşlerini belirleme çalışması -Siirt ili örneği-
Dergi Adı : Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 1694-528X
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Geleneksel Öğretim, Drama ve Müzik Destekli Öğretimin Akademik Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi
Dergi Adı : Middle East Journal of Education(MEJE)
Cilt :
ISSN : 2536-5320
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Harmanlanmış öğrenme yaklaşımının öğretmen adaylarının akademik başarısına ve güdülenme düzeyine etkisi
Dergi Adı : Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 15
ISSN : 1304-0278
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Üniversite Öğrencilerinin Toplumsal Cinsiyet Algısı ile Çatışma ve Şiddete İlişkin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2528-9535
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Ebeveynlerin Çocuk Kavramına Yükledikleri Metaforlar
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Çocuk gelişimi bölümü 2. sınıf öğrencilerinin müdür kavramına ilişkin metafor algıları
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt :
ISSN : 2147-8406
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutumları Öğrenme ve Motivasyon Stilleri Arasındaki İlişki
Dergi Adı : Turkish Journal of Giftedness and Education
Cilt : 3
ISSN : 2146-3832
Yayın Tarihi : 2013
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Yıl - Makale Sayısı Grafiği
Toplam Makale Sayısı (WOS) : 5
Makale Adı : Development of Teachers' Perception Scale Regarding Artificial Intelligence Use in Education: Validity and Reliability Study
Yayın Tarihi : 2024
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION
Makale Adı : Science High School Students' Perceptions of Science High Schools in Turkey
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 1
Yayın Yeri : JOURNAL OF EDUCATION AND FUTURE-EGITIM VE GELECEK DERGISI
Makale Adı : The School and Science and Art Center from the Perceptions of Gifted Students
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
Makale Adı : Mapping Students' Opinions on the Effectiveness of the Layered Curriculum in the 9th Grade English Lesson
Yayın Tarihi : 2020
Atıf Sayısı : 0
Yayın Yeri : HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Makale Adı : Do the Learner-centered Approaches Increase Academic Performance? Effect of the Layered Curriculum on Students' Academic Achievement in English Lesson
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 5
Yayın Yeri : INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
Bildiri Adı : Özel Yetenekli Öğrencilerin Algıları Üzerinden Okul ve BİLSEM
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN UĞUR,PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.11.2018
Basım Tarihi :03.11.2018
Bildiri Adı : Washback Effect Of Standardized High-Stakes Tests On English Class Academic Success: From 8Th Grade To 12Th Gradearı
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ANLAYICI MEHMET NURİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :13.10.2018
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Dikkat Kontrol ve Derse İlgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BİNGÖL BURAK,PESEN HASAN,YILMAZ MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 11.10.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.10.2018
Basım Tarihi :11.10.2018
Bildiri Adı : İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluğunun Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,AKSOY ABUMÜSLÜM,ERZEN ZAHİR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 23.08.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.08.2018
Basım Tarihi :30.09.2018
Bildiri Adı : ”Kadın” Kavramına İlişkin Algının Mecazlar Yoluyla Belirlenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÖMÜR ESRA HAFİZA,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :13.05.2018
Basım Tarihi :15.05.2018
Bildiri Adı : Fen Lisesi Öğrencilerinin Fen Liselerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,PESEN ATA,EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Cocuk İstismarı ve ihmali Konusundaki Risk Tanıma Düzeyleri ile Karar verme Stillerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN UĞUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 03.05.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :05.05.2018
Basım Tarihi :09.05.2018
Bildiri Adı : Basamaklı Öğretim Programının İngilizce Dersinde Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÜZÜM BURHAN,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 25.11.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.11.2017
Basım Tarihi :15.12.2017
Bildiri Adı : Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Öğretim Stilleri İle Türk Dili ve Edebiyatı Dersine Yönelik Tutumlarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :28.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017
Bildiri Adı : Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenmeye Yönelik Yeterlilikleri İle ÖğrenmeyeYönelik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi/
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 26.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.10.2017
Basım Tarihi :26.10.2017
Bildiri Adı : Gifted / Superior Intelligent Children as a Lifelong Learning Voyager Are They Voyagers of Their Dreams or Convicts of Our Dreams?
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Etkili Öğretmen Niteliklerine İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :12.09.2017
Bildiri Adı : Lise Öğrencilerinin Motivasyonel, Bilişsel ve Bilişüstü Yeterlikleri İle Özerk ÖğrenmeDüzeyleri Arasındaki İlişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ORAL BEHÇET,PESEN ATA,BULUT YUSUF
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 20.04.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.04.2017
Basım Tarihi :16.04.2017
Bildiri Adı : Okulöncesi Öğrencilerin Anne Kavramına İlişkin Metaforları
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,DENİZ TAVUKÇU SUNA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.03.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.03.2017
Basım Tarihi :07.03.2017
Bildiri Adı : Geleneksel öğretim drama ve müzik ile öğretimin akademik başarı ve kalıcılık üzerine etkisi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÇİFTÇİ YUNUS EMRE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.12.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.12.2016
Basım Tarihi :10.12.2016
Bildiri Adı : İngilizce öğretmenlerinin yaratıcı drama yöntemini kullanmaya yönelik öz yeterliliklerinin incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ÜZÜM BURHAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.10.2016
Basım Tarihi :27.10.2016
Bildiri Adı : An Investigation Of The Relationship Between 4th Graders Attention Control Level And Difficulty Level In Reading
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,ÇETİN HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.02.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.02.2016
Basım Tarihi :01.07.2016
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BABAOĞLU HATİCE MELİKE
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 31.05.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :03.06.2016
Basım Tarihi :31.05.2016
Bildiri Adı : Erken çocukluk döneminde din ve değerler eğitimine ilişkin nitel bir araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,SARAÇOĞLU MEHTAP
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.03.2016
Basım Tarihi :18.03.2016
Bildiri Adı : Türkiye de erken çocukluk dönemine yönelik yapılmış araştırmalar: Bir içerik analizi çalışması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :20.03.2016
Basım Tarihi :18.03.2016
Bildiri Adı : Üniversite öğrencilerinin toplumsal cinsiyet algısı ile çatışma ve şiddet algısı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS,KALE MUSTAFA,ABBAK BURCU SULTAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2016
Basım Tarihi :09.03.2016
Bildiri Adı : Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kitap Seçim Kriterleri İle Kitap Merkezinde Yer Alan Kitapların Toplumsal Cinsiyet ve Şiddet Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KALE MUSTAFA,ABBAK BURCU SULTAN,PESEN ATA,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.03.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.03.2016
Basım Tarihi :09.03.2016
Bildiri Adı : The Effect of Cooperative Learning Approach on 6 th Grade Students Success in the Field of Mathematics
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,BAKIR BAHAR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.10.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2015
Basım Tarihi :22.10.2015
Bildiri Adı : Harmanlanmış öğrenme ortamlarının öğretmen adaylarının akademik başarısına ders çalışma alışkanlıklarına ve güdülenme düzeylerine etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Öğretmenlerin sınıf içi demokratik davranışları üzerine bir araştırma
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KESİCİ AHMET,PESEN ATA,ORAL BEHÇET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Taşımalı eğitimin öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi-Siirt il örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : BATUR M SARAÇ,KESİCİ AHMET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Sosyal bilgiler öğretmenlerinin otantik liderlik davranışları ile ortaokul 7. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları arasındaki ilişki
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : AYDIN KAMİL,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :08.05.2014
Bildiri Adı : Çocuk gelişimi bölümü 2 sınıf öğrencilerinin müdür kavramına ilişkin algılarının metaforlar yardımı ile analizi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : PESEN ATA,KARA İDRİS
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 08.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :10.05.2014
Basım Tarihi :08.05.2014
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 8
Kitap Adı : Ters Yüz Öğrenme Modeli Kuram-Metodoloji-Uygulama
Yazar Adı : PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim Programları ve Öğretim
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :9786051709932
Basım Türü :Basılı
YIL :2024
Kitap Adı : Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme
Yazar Adı : PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Programları ve Öğretim>Eğitim/Öğretim Teknolojileri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-758-253-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7880-17-6
Basım Türü :Basılı
YIL :2020
Kitap Adı : Eğitim Felsefesi
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-564-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Eğitimde Ahlak ve Etik
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-620-4
Basım Türü :Basılı
YIL :2019
Kitap Adı : Öğretim ilke ve Yöntemleri
Yazar Adı : PESEN ATA,EPÇAÇAN CEVDET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-320-988-1
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Kitap Adı : Ortaöğretim Program Çalışmaları
Yazar Adı : PESEN ATA,BİNGÖL BURAK,PESEN HASAN,YILMAZ MESUT
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-544-3
Basım Türü :Elektronik
YIL :2018
Kitap Adı : Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Yazar Adı : EPÇAÇAN CEVDET,PESEN ATA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Yayın Evi : Pegem Akademi
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-605-241-050-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2017
Proje&Patent&Tasarım
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Başlama Tarihi :2016
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Eğitim Programları ve Öğretim
Güncelleme Tarihi : 2024-08-09 23:54:54