Google Scholar Son Veri Güncelleme Tarihi : 8.11.2024 04:59:59
WOS Son Veri Güncelleme Tarihi : 8.11.2024 05:01:17
Kişisel Bilgiler
DOÇ. ALİ ÇETİN
- E-posta: alicetin1@siirt.edu.tr
- Adres: -
- İş Tel (Dahili): +90 (484) 212 11 11 / -
- Bağlı Birimi : FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
- Web Adresi: https://siuapsis.siirt.edu.tr/alicetin1
Eğitim Bilgileri
Mezuniyet
Bütünleşik Doktora
2004 - 2013
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLARI EĞİTİMİ (DR)/
Tez Adı: Mode-method interaction: The effects of inquiry vs. expository and blended vs. face-to-face instruction on 9th grade students’xx achievement in, science process skills in and attitudes towards physics
Lisans
1998 - 2004
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ/MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)/
Tez Adı: Mode-method interaction: The effects of inquiry vs. expository and blended vs. face-to-face instruction on 9th grade students’xx achievement in, science process skills in and attitudes towards physics
Akademik Idari Deneyim
AKADEMİK ÜNVANLAR
- DOÇENT
- 2020 - 2021
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
- 2013 - 2014
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- 2014 - 2020
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- EĞİTİM FAKÜLTESİ / MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
YÖNETİMSEL GÖREVLER
- Bölüm Başkan Yardımcısı
- 2018 - 2018
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Bölüm Başkanı
- 2016 - 2018
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Dekan Yardımcısı
- 2018 -
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
- Anabilim Dalı Başkanı
- 2016 - 2017
- SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Tezler
YÖNETİLEN TEZLER
- Öğretmen Adaylarının STEM Okuryazarlıklarının Değerlendirilmesi: Nitel Bir Çalışma
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- LEYLA ACAR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
- HALİL GÜNGÖR(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Özelliklerinin Yaratıcı Düşünme ve Eleştirel Düşünme Eğilimleriyle İlişkilendirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- BETÜL YEŞİLBAŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2024
- 5E ve SOS öğrenme modellerine göre hazırlanmış STEM uygulamalarının 6. sınıf öğrencilerinin 21.yy becerilerine ve STEM tutumlarına etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- AFİFE GÜL ŞEKER(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Ortak bilgi yapılandırma modelinin 7. Sınıf öğrencilerinin "Elektrik Devreleri" konusundaki kavram yanılgılarına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- AYŞEN YILDIZ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Elektrik Enerjisi Konusundaki Farkındalık Ve Tutumlarına Etkisi: Siirt İli Örneği
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- KÜBRA GÜNEŞ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Fen bilimleri öğretmenlerine yönelik düşünce deneyleri tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve uygulanması
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
- MEHMET ŞÜKRÜ ALP(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Argümantasyon Ve Bağlam Temelli Öğrenme Yöntemleri İle Hazırlanan Harmanlanmış Ve Yüz Yüze Öğrenme Ortamlarındaki Fen Bilimleri Dersinin Öğrencilerin Hücre ve Bölünmeler Ünitesindeki Akademik Başarılarına, Fen'e Yönelik Tutumlarına Ve 21. Yüzyıl Becerilerine Etkilerinin İncelenmesi
- Marmara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- ORHAN İNCE(Öğrenci),Doktora,2023
- Öğretmenlerin STEM eğitimine yönelik kavram yanılgılarının belirlenmesi için üç aşamalı test geliştirilmesi
- Siirt Üniversitesi / Fen Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
- SEMİHA ALGI İĞNECİ(Öğrenci),Yüksek Lisans,2023
- Fizik Öğretiminde Animasyon Kullanımının 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Fizik Tutumlarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi
- / /
- Murat Durmuş(Öğrenci),Doktora,
Dersler
VERİLEN DERSLER
Fen Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Fen Eğitiminde Kavram yanılgıları,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Semineri,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Yüksek Lisans Tez Hazırlık,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Uzmanlık Alan Dersi,2021-2022,Yüksek Lisans (Türkçe)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Öğretimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2020-2021,Lisans (Türkçe)
İlköğretimde Bilim Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulamaları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik Lab II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Geleneksel Çocuk Oyunları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Optik (Seçmeli),2020-2021,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik III,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen Bilgisi Ders Kitabı İncelemesi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fizik II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Öğretimi ve Yapılandırmacılık,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Modern Fiziğe Giriş,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik Lab I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Seçmeli II- Fizik Optik,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Seçmeli III- Laboratuar Deney Teknikleri,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik Lab III,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fizik I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Laboratuar Uygulamaları,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar I,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Yer Bilimi,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar II,2020-2021,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Öğretimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Geleneksel Çocuk Oyunları,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2018-2019,Lisans (Türkçe)
Okul Deneyimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Öğretmenlik Uygulaması,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Öğretimi,2017-2018,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Topluma Hizmet Uygulaması,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Modern Fiziğe Giriş,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Özel Öğretim Yöntemleri - II,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Öğretimi ve Yapılandırmacılık,2016-2017,Lisans (Türkçe)
Modern Fiziğe Giriş,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fizik - II,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Öğretimi Yapılandırmacılık,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fen ve Teknoloji Öğretimi - I,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fen Ve Teknoloji Öğretimi,2015-2016,Lisans (Türkçe)
Fen Teknoloji Öğretimi Yapılandırmacılık,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Bilgisayar Destekli Fen Bilgisi Öğretimi,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Modern Fiziğe Giriş,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik III,2014-2015,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik Lab I,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fen Bilgisi Eğitiminde Yapılandırmacılık,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik Lab II,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Fizikte Özel Konular,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Genel Fizik III,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Modern Fiziğe Giriş,2013-2014,Lisans (Türkçe)
Yayınlar&Eserler
Makale Adı : Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Düşünce Deneyleri Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Dergi Adı : Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2687-1831
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : Anxiety scale for distance education: development and validation
Dergi Adı : Behaviour & Information Technology
Cilt : 43
ISSN : 0144-929X
Yayın Tarihi : 2024
Makale Adı : The development of an online learning readiness scale for high school students
Dergi Adı : International Journal of Assessment Tools in Education
Cilt : 9
ISSN : 2148-7456
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Investigation of Teacher Candidates Nature of Science Beliefs In Terms of Gender, Program, and Class Level
Dergi Adı : UINSI Samarinda
Cilt :
ISSN : 1411-3031
Yayın Tarihi : 2022
Makale Adı : Laboratuvar Uygulamalarının Dokular Konusunda Fen Bilgisi Öğretmen AdaylarınınAkademik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Dergi Adı : AJER - Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 6
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Investigation of the Relationship between STEM Awareness and Questioning Skills of Pre-Service Teachers
Dergi Adı : International Journal of Research in Education and Science
Cilt : 7
ISSN : 2148-9955
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akıl-Zeka Oyunları İle İlgili Görüşleri
Dergi Adı : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 1305-0060
Yayın Tarihi : 2020
Makale Adı : STEM Temelli Etkinliklerin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen, Matematik, Mühendislik ve teknoloji ile 21. Yüzyıl Becerilerine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Dergi Adı : Sosyal Bilimler EKEV Akademi Dergisi
Cilt :
ISSN : 2148-0710
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Simulasyon Destekli İşbirliğine Dayalı Öğrenme Yönteminin Fizik Başarısına, Bilimsel Süreç Becerilerine, Fizik ve Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Tutumlara Etkileri
Dergi Adı : Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Cilt : 26
ISSN : 1300-8811
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Mode-Method Interaction: The Role of Teaching Methods on The Effect of Instructional Modes on Achievements, Science Process Skills, and Attitudes Towards Physics
Dergi Adı : Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
Cilt : 14
ISSN : 1305-8215
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : HARMANLANMIŞ VE YÜZ-YÜZE ÖĞRENME ORTAMLARINDA KULLANILAN ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN İNTERNETE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ
Dergi Adı : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cilt : 18
ISSN : 1303-0493
Yayın Tarihi : 2018
Makale Adı : Pre-Service Science Teachers Views on Stem Materials and Stem Competition in Instructional Technologies and Material Development Course
Dergi Adı : European Journal of Educational Research
Cilt : 6
ISSN : 2165-8714
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Inseparable phone books demonstration
Dergi Adı : Physics Education
Cilt : 52
ISSN : 1361-6552
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : THE EFFECTS OF INTERACTIVE BOARD APPLICATIONS SUPPORTED BY COMPUTER SIMULATIONS ON PRE-SERVICE SCIENCES TEACHERS’ SELF-REGULATED LEARNING
Dergi Adı : European Journal Of Education Sciences
Cilt : 3
ISSN : 2501-1111
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kavramı ile İlgili Metaforlaraİlişkin Görüşleri
Dergi Adı : Journal of Strategic Research in Social Science
Cilt : 3
ISSN : 2459-0029
Yayın Tarihi : 2017
Makale Adı : An investigation Of Physics Education Doctoral Dissertations Made In Turkey Between 2010 And 2015
Dergi Adı : The Turkish Online Journal Of Educational Technology
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Designing a Lesson with 5E Learning Cycle and Simulations forStatic Electricity Subject in Physics
Dergi Adı : Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cilt : 1
ISSN : 2619-9351
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : An Analysis of Metaphors Used By High School Students to Describe Physics Physics Lesson and Physics Teacher
Dergi Adı : European Journal of Physics Education
Cilt : 7
ISSN : 1309-7202
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : Pre Service Science Teachers Views On Materials Developed In Instructional Technologies And Material Development Course
Dergi Adı : The Turkish Online Journal Of Educational Technology
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi : 2016
Makale Adı : İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE GÖRE PLANLANAN FİZİK DENEYLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE VE FİZİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Dergi Adı : Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cilt : 2015
ISSN :
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Eleştirel Düşünme Becerileri Perspektifinden Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Dergi Adı : Journal of Turkish Studies
Cilt : 10
ISSN : 1308-2140
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Design and Evaluation of Web Based Science Learning Environments
Dergi Adı : The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : The Effects Of Pedagogical Training Program On Students Professional Attitudes And Self Efficacy Levels
Dergi Adı : The Turkish Online Journal of Educational Technology
Cilt :
ISSN : 2146-7242
Yayın Tarihi : 2015
Makale Adı : Bağlam temelli öğrenme ile lise fizik derslerinde kullanılabilecek günlük hayattan konular
Dergi Adı : Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Cilt : 4
ISSN : 2146-5266
Yayın Tarihi : 2014
Makale Adı :
Dergi Adı :
Cilt :
ISSN :
Yayın Tarihi :
Bildiri Adı : Attitudes of Science Teachers Towards Thought Experiments
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Alp Mehmet Şükrü, ÇETİN ALİ, RAMAZANOĞLU MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.07.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2023
Basım Tarihi :10.09.2023
Bildiri Adı : Content Analysis of Studies on Thought Experiments
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Alp Mehmet Şükrü, ÇETİN ALİ, RAMAZANOĞLU MEHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 06.07.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi :08.07.2023
Basım Tarihi :10.09.2023
Bildiri Adı : eTwinning STEM PROJELERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ŞEKER AFİFE GÜL, ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :
Basım Tarihi :08.12.2021
Bildiri Adı : 2015-2020 YILLARI ARASINDA TÜRKİYE’DE YAPILAN STEM TEMELLİ ETKİNLİKLER İLE İLGİLİ YÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Algı Semiha, GÜNEŞ YAKUP, ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi>Kimya Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 05.11.2021
Etkinlik Bitiş Tarihi :07.11.2021
Basım Tarihi :08.12.2021
Bildiri Adı : Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Stem Kavramına İlişkin Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 16.10.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi :19.10.2020
Basım Tarihi :19.10.2020
Bildiri Adı : Fen Öğretiminin Animasyonlar İle Desteklenmesine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : Durmuş Murat,ÇETİN ALİ,KARAMAN İBRAHİM
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :01.10.2019
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağ Siteleri Kullanım Amaçlarının Farklı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : RAMAZANOĞLU MEHMET,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :30.04.2019
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerin Bilgisayar Destekli Coğrafya Öğretimine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : RAMAZANOĞLU MEHMET,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.04.2019
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.04.2019
Basım Tarihi :30.04.2019
Bildiri Adı : Sürdürülebilir Bir Öğrenme İçin”Kavram Odaklı Öğrenme Modeli” (Alternatif Bir Eğitim Yaklaşımı)
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : TOYTOK ESEF HAKAN,KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 01.11.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :04.11.2018
Basım Tarihi :31.12.2018
Bildiri Adı : Ortaokul Öğrencilerinin Fen-teknoloji-matematik-mühendislik Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :30.10.2018
Bildiri Adı : Öğrencilerinin Gözünde Çocuk Üniversitesi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,TOYTOK ESEF HAKAN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :30.10.2018
Bildiri Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tasarladıkları Materyallere Yönelik Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,ONURSAL NİLGÜN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 09.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :11.04.2018
Basım Tarihi :15.04.2018
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının STEM e Yönelik Tutumlarının Bölüm, Cinsiyet ve Sınıf Seviyesi Değişkenlerine Göre İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,ONURSAL NİLGÜN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2017
Basım Tarihi :29.10.2017
Bildiri Adı : Katı Atık ve Su Yönetiminin Siirt ve Mardin İllerinde Uygulanma Biçimlerinin Karşılaştırılması
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ONURSAL NİLGÜN,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 27.10.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :29.10.2017
Basım Tarihi :29.10.2017
Bildiri Adı : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sezgiye Ters Fizik Problemleri ve Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Kavramlarına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,AYDIN ŞENGÜLEÇ ÖZLEM,ÖZDEMİR ÖMER FARUK,AZAR ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :16.09.2017
Basım Tarihi :16.09.2017
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Yaratıcılık ve Farklılıkların Yönetimi Algılarının İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,TOYTOK ESEF HAKAN,GÜREL SUNGUR
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : İlköğretim Öğrencilerinin Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri ile Bilimsel Araştırmalara Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 12.09.2017
Etkinlik Bitiş Tarihi :14.09.2017
Basım Tarihi :14.09.2017
Bildiri Adı : İşbirliğine Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fizik Tutumlarına Etkisi Siirt Üniversitesi Örneği
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->Fizik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 10.09.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :12.09.2015
Basım Tarihi :10.09.2015
Bildiri Adı : Eleştirel Düşünme Perspektifinden Öğretmen Adaylarının Evrim Teorisine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : KAHYAOĞLU MUSTAFA,ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->Biyoloji
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :24.04.2015
Bildiri Adı : Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kavramıyla İlgili Metaforlara İlişkin Görüşleri
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->Fizik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 24.04.2015
Etkinlik Bitiş Tarihi :26.04.2015
Basım Tarihi :24.04.2015
Bildiri Adı : Harmanlanmış Öğrenme Yöntemi ile Kullanılan Açıklayıcı ve Sorgulayıcı Web Tabanlı Öğrenme Ortamlarının Ortaöğretim9 Sınıf Fizik Dersindeki Öğrencilerin İnternet Tutumları Üzerindeki Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Fen Bilimleri ve Matematik Temel Alanı->Fizik
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 04.09.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :06.09.2014
Basım Tarihi :04.09.2014
Bildiri Adı : The Investigation of The Relationship Between Educational Beliefs and Learning Styles of Teacher Candidates in Science and Instructional Technology Education The Case of Siirt University
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 22.05.2014
Etkinlik Bitiş Tarihi :24.05.2014
Basım Tarihi :22.05.2014
Bildiri Adı : Pre Service Science Teachers Views on Stem Materials
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,BALTA NURİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Stem Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Fen, Matematik, Mühendislik ve 21. Yüzyıl Becerileri Tutumlarına Etkisi
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 18.04.2018
Etkinlik Bitiş Tarihi :22.04.2018
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : Effects of Simulation Based Cooperative Learning on Physics Achievement Attitudes Process Skills
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 21.07.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :23.07.2016
Basım Tarihi :
Bildiri Adı : LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARININ OKUL TÜRÜ VE SINIF SEVİYESİ DEĞİŞKENLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
Bildiri Türü : Özet bildiri
Bildiri Sunum Türü :Sözlü Sunum
Yazar Bilgisi : ÇETİN ALİ,Şengüleç Özlem Aydın
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 28.09.2016
Etkinlik Bitiş Tarihi :30.09.2016
Basım Tarihi :
Ulusal - Uluslararası Grafiği
Toplam Kitap Sayısı : 9
Kitap Adı : Geleceğin Eğitimi: Yapay Zeka ve Dijital Öğrenme
Yazar Adı : RAMAZANOĞLU MEHMET, ÇETİN ALİ, AYAZ BARIŞ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : BİDGE Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6707-00-9
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : EĞİTİM BİLİMLERİNDE İLERİ VE ÇAĞDAŞ ÇALIŞMALAR
Yazar Adı : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Öğretim Programları
Yayın Evi : Duvar Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6585-76-8
Basım Türü :Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Fen Bilimleri ve Matematik Alanında Gelişmeler
Yazar Adı : EROĞLU Mesut, ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Fen Bilgisi Eğitimi>Fen Bilgisi Eğitimi
Yayın Evi : PLATANUS YAYINLARI
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6971-81-3
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2023
Kitap Adı : Sosyal Bilimlerde Güncel Tartışmalar 10
Yazar Adı : ÇETİN ALİ, ELMACİ ERSİN
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Kaynaştırma
Yayın Evi : Bilgin Kültür Sanat Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7799-72-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler I
Yazar Adı : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>TGA
Yayın Evi : Duvar Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-8261-83-7
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Disipilinlerarası Akademik Araştırmalar
Yazar Adı : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Arduino
Yayın Evi : İKSAD
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-6404-06-9
Basım Türü :Basılı
YIL :2022
Kitap Adı : Eğitim Bilimleri Alanında Bilimsel Çalışmalar
Yazar Adı : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi
Yayın Evi : Duvar Yayınları
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7502-70-2
Basım Türü :Basılı
YIL :2021
Kitap Adı : IPCEDU 2020 E-Kitabı
Yazar Adı : ÇETİN ALİ
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : PEGEM Akademi Yayıncılık
Yayın Dili :Türkçe
ISBN :978-625-7228-61-9
Basım Türü :Basılı+Elektronik
YIL :2020
Kitap Adı : THE MOST RECENT STUDIES IN SCIENCE AND ART
Yazar Adı : ÇETİN ALİ,KAHYAOĞLU MUSTAFA,ERULAŞ FATİH AHMET
Alan Bilgisi :Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın Evi : Gece Kitaplığı Yayınevi
Yayın Dili :İngilizce
ISBN :978-605-288-357-0
Basım Türü :Basılı
YIL :2018
Proje&Patent&Tasarım
Kapsam Adı - Proje Sayısı Grafiği
Proje Türü - Proje Sayısı Grafiği
Proje Durumu - Proje Sayısı Grafiği
Proje Yılı - Proje Sayısı Grafiği
Toplam Proje Sayısı (YOKSIS) : 7
Proje Adı: Akıl ve Zeka Oyunlarının Matematik ve Fen Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Bitiş Tarihi : 27.06.2019
Proje Konusu : Bu projenin amacı akıl ve zeka oyunlarının matematik ve fen bilgisi öğretmen adaylarının problem çözme becerileri üzerine etkisini ortaya çıkarmaktır. Bu amaçla eğitim fakültesi içinde bulunan boş bir sınıf ortamı akıl-zeka oyun odası şeklinde düzenlenecek ve bu alanda öğrencilerin hazır akıl oyunlarını oynamaları ve aynı zamanda kendi oyunlarını tasarlamaları sağlanacaktır. Projenin çalışma grubunu Siirt Üniversitesi Matematik ve Fen Bilgisi Eğitimi Bölümünde okuyan en az kırk öğrenci oluşturacaktır. öğretmen adayları ile oyun kavramı, oyunun eğitimdeki yeri üzerine dersler yapıldıktan sonra hali hazırda oynanan ve bilinen akıl oyunları öğretilecektir. Daha sonra öğretmen adaylarının kendi oyunlarını tasarlamaları istenecek ve bu oyunları arkadaşlarına öğretmeleri sağlanacaktır. Karma bir araştırma olarak planlanan projede Yarı-deneysel desen kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerini ön-test ve son-test te ölçmek için Çevik ve Özmaden (2013) kullanılan Problem Çözme Becerisi Ölçeği (PÇBÖ) kullanılacaktır. Öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine akıl-zeka oyunlarının etkisi üzerine görüşleri ise araştırmacılar tarafından hazırlanacak görüşme formu ile toplanacaktır. PÇBÖ den toplanan veri için t-testi analizi yapılacak ayrıca etki büyüklüğü değeri hesaplanarak, alan yazın ile karşılaştırılacaktır. Görüşme formundan elde edilen veri ise içerik analizi ile analiz edilecektir. Çalışmanın öğretmen adaylarında akıl-zeka oyunları üzerine bir farkındalık oluşturacağı ve öğretmen adaylarının problem çözme becerilerine etkili olacağı düşünülmektedir.
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-10 14:53:42
Proje Adı: Bağlam temelli öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik tutumuna, matematiksel düşünme düzeyine, kavramları öğrenme başarısına etkisi ve bu konudaki görüşleri
Bitiş Tarihi : 26.06.2019
Proje Konusu : Bağlam temelli öğrenme, Matematik Tutum, Matematiksel düşünme düzeyi, Akademik başarı
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2021-12-13 11:58:07
Proje Adı: ÇOCUK ÜNİVERSİTESİ
Bitiş Tarihi : 01.07.2018
Proje Konusu : “Çocuk Üniversitesi” projesinin amacı Siirt şehir merkezinde öğrenim gören 6. sınıf öğrencilerinin sosyal, kültürel, sanatsal, sportif ve akademik beceriler gibi eğitimin temelini oluşturan özelliklerini geliştirmektir. Bu kapsamda 6. Sınıf öğrencilerine on haftadan oluşan iki dönem halinde, cumartesi ve pazar günleri 13:30 -17:30 saatleri arasında (5 ders saati), Siirt Üniversite bünyesinde bulunan müzik - resim atölyelerinde, fen- matematik- bilgisayar laboratuvarlarında ve kapalı - açık spor salonlarında uygulamalı etkileşimli eğitimler sağlanacaktır. Eğitimler Siirt Üniversitesinde bünyesinde görevli, alanında uzman olan akademik personel tarafından yürütülecektir.Eğitimlerin 1. ve 2. on haftalık bu dönemlerinde haftada 10, toplamda 100 ders saatlik temel ve uzmanlık eğitimleri sağlanacaktır. Birinci dönem eğitimlerinin temel amacı, öğrencilerin etkinlik, deney ve uygulamalarla klasik sınıf düzeninden uzak ortamlarda verilen derslerin temel yaşam becerileri ile ilişkilendirmelerini sağlamaktır. Bu sayede yaşam ile okuldaki verilen dersler arasında bir bağ kurmasını sağlayacak farkındalıklar yaratmaktır. İkinci dönemin amacı, birinci dönem eğitimlerinde verilen tanıtıcı ve açıklayıcı temel eğitimler sayesinde öğrencilerde oluşan merak, ilgi ve ihtiyaca göre kendi seçimini yapabilme bilinci ve seçtiği bir yapıda nasıl uzmanlaşabileceği becerisini kazandırmaktır.Öğrenci seçimleri sırasında İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile ortaklaşa bir çalışma sonunda Siirt il merkezinde öğrenim gören farklı okullardaki derse ilgi- tutumları yüksek ve sosyo-ekonomik düzeyleri düşük düzeyde olan toplam 100 öğrenci belirlenecektir. Sonuç olarak, bu proje Siirt Üniversitesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ortaklaşa planlayacağı bir çalışma olarak öğrencilerin erken yaşta üniversite ve akademi ile tanışmalarını sağlayarak, kendilerine yeni bir vizyon kazandıracaktır.Basketbol, voleybol, tenis, flüt, vurmalı çalgılar eğitimleri üniversitemizin kendi imkanlarıyla uygulanacaktır.
Proje Konum : Proje Koordinatör Yrd.
Proje Türü : Kalkınma Bakanlığı
Güncelleme Tarihi : 2019-01-15 13:24:11
Proje Adı: Fen Bilgisi Öğretmen adaylarına doku hücrelerinin farklı yapılarını ayırt etme becerisi kazandırma
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu :
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2018-01-10 09:37:38
Proje Adı: STEM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilgisi, Matematik, Mühendislik ve 21. Yüzyıl Tutumlarına Etkisi
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının STEM e ilişkin Tutumlarının İncelenmesi
Proje Konum : Yürütücü
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2022-07-07 12:02:14
Proje Adı: Geometri Derslerinde STEM Eğitiminin Akademik Başarıya, Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
Bitiş Tarihi : 26.12.2017
Proje Konusu : STEM teorik bilgiyi uygulamaya, ürüne ve yenilikçi buluşlara dönüştürmeyi amaçlayan, öğrencilerin fen, teknoloji, mühendislik ve matematik derslerinde edindikleri bilgileri bir bütünün parçaları olarak görmelerini sağlayan bir eğitim yaklaşımdır. Bu araştırmanın amacı, STEM eğitiminin matematik öğretmen adaylarının matematik, fen bilimleri, mühendislik ve 21.yüzyıl STEM tutumlarına ve STEM farkındalık düzeylerine etkisini ortaya koymak ve bu kavram hakkındaki görüşlerini derinlemesine incelemektir.
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2020-03-20 13:12:38
Proje Adı: İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Simülasyon Tabanlı Öğrenme Sırasında Akıllı Tahta Kullanma Becerilerinin Geliştirme Çalışması
Bitiş Tarihi : 27.10.2016
Proje Konusu : Akıllı Tahta Kullanımı
Proje Konum : Araştırmacı
Proje Türü : Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Güncelleme Tarihi : 2017-01-12 15:46:25
Sanat Adı: SERGİ
Etkinlik Adı: Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Sergisi
Etkinlik Yeri: Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ FEN BİLGİSİ VE SOSYAL BİLİMLER MATERYAL SERGİLERİ
Başlama Tarihi: 23.05.2018
Bitiş Tarihi: 23.05.2018
Etkinliği Düzenleyenler: Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi/ Ali ÇETİN, İlyas KARADENİZ, Mustafa ÇAKIRCA
Ülke Adı:
Şehir:
Dil:
Etkinlik Türü: SERGİLER/Karma sergiler /
Unvan Adı: DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
Sanat Kurumu: SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Güncelleme Tarihi: 2020-03-23 16:51:07
Bilimsel Faaliyetler
Kuruluş Adı: Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği
Başlama Tarihi :2017
Bitiş Tarihi :
Yayın Adı : Eğitim Bilimleri Alanında Bilimsel Çalışmalar
Görevi : Editör
Yayın Dili Adı : Türkçe
Erişim Türü Adı : Basılı
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Fizik Eğitimi
Başlama Tarihi :30.12.2021
Bitiş Tarihi :
Temel Alan : Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Anahtar Kelimeler :
Fizik Eğitimi
Güncelleme Tarihi : 2024-01-04 09:20:34